|
|
van geil
|
|
|
Bijzonder mooie dingen gezien |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Nee dank.
Hup Brazilië. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Zoveel mensen zoveel wensen :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wel mooi om te zien hoe Brazilië er nu echt de beuk in moet gooien. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Brazilië de 2e helft wel beter |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Belgen nog een keer mazzel, na die overtreding van Kompany had de bal op de stip gekund. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
En nu wordt t echt spannend |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nu een kleine aardbeving in Brazilië |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Als de 2e valt scheurt Brazilië compleet los van t continent |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gefeliciteerd België , het had voor mij nog wel een half uur langer mogen duren . Mooie pot. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mazzel, mazzel en nog eens mazzel. Bizar |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vindt je ? België vond ik de eerste helft op de eerste tien minuten na echt heel goed. De 2de helft was voor Brazilië . Een ode aan het voetbal , zoals nu ook alle analisten zeggen . |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 juli 2018 - 21:58 schreef van geil het volgende:Vindt je ? België vond ik de eerste helft op de eerste tien minuten na echt heel goed. De 2de helft was voor Brazilië . Een ode aan het voetbal , zoals nu ook alle analisten zeggen . Hoevaak zijn ze nou bij het doel geweest?
En als je ziet wat Brazilië allemaal gemist heeft, bizar. Plus was een penalty voor Jesus, leuk die VAR |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik ben het met je eens dat 2-2 eerlijker was geweest , maar ja , het is voetbal. Ben onpartijdig en heb echt zulk goed voetbal gezien , smullen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 juli 2018 - 21:59 schreef MMM het volgende:[..] Hoevaak zijn ze nou bij het doel geweest? En als je ziet wat Brazilië allemaal gemist heeft, bizar. Plus was een penalty voor Jesus, leuk die VAR Ze durfden die strafschop niet te geven |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Brazil: Created 24 goalscoring opportunities against Belgium, a record in a single game at the 2018 #WorldCup |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Onbegrijpelijk vind ik. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Effe kijken wie we morgen ook alweer krijgen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Laten we hopen op Kroatië en Engeland. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zweden - Eng land Rusland - Kroatië zie ik. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik denk een dubbeltje op z'n kant . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 juli 2018 - 21:59 schreef MMM het volgende:[..] Hoevaak zijn ze nou bij het doel geweest? En als je ziet wat Brazilië allemaal gemist heeft, bizar. Plus was een penalty voor Jesus, leuk die VAR Lastig als de bal al over de achterlijn is |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Eens , was geen kans. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee dat maakt niet uit. Zelf als t een ingooi is en je hoekt dan iemand neer in de zestien, penalty |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 juli 2018 - 22:20 schreef Stylzz het volgende:[..] Nee dat maakt niet uit. Zelf als t een ingooi is en je hoekt dan iemand neer in de zestien, penalty Klopt hij kan een gele kaart geven voor de overtreding maar niet de bal op de stip leggen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Fijn. Neymar weg. Fijn, Belgie er straks ook uit.
Frankrijk-Engeland finale. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 juli 2018 - 22:27 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Klopt hij kan een gele kaart geven voor de overtreding maar niet de bal op de stip leggen. Zeker wel |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee hoor als jij daar staat om een ingooi te geven en ik tackel Ar. Dan krijg ik een gele kaart en mag jij daarna de ingooi nemen. Met een achterbal telt dezelfde regel. Is de bal achter en ik geef jou een schop in je naad..Krijg ik of geel of rood en de keeper mag daarna zijn uittrap nemen. Moet overigens hoog springen bij jou om in je naad te schoppen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 juli 2018 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 juli 2018 - 21:32 schreef tomson het volgende:Belgen nog een keer mazzel, na die overtreding van Kompany had de bal op de stip gekund. GEKUND: hij moest op de stip
8 van de 10 hadden hem gegeven
De Tukker en dus Mazic niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 juli 2018 door de bluffer -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Nee België moet dan nog om de 3e en 4e plaats spelen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Volgende week effe naar Frankrijk als Frankrijk kampioen zou worden dan groot feest op Quatorze julliet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hoop dat ze kampioen worden, piet. Ook achterlijke landen hebben een boost nodig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Alle achterbuurten weer branden |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
België word wereldkampioen en gaan daarmee in 1 klap voorbij hun buurland Nederland. Boeken van Johan Cruyff zullen verdwijnen ,en dikke boeken van tovernaar Hazard en het kanon de Bruyne zullen de schappen in boekenhandels doen vullen.
Nooit meer hoeven ze met weemoed naar ons te kijken |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: In Nantes donderdagnacht nog zo'n 50 autos |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: In sommige zaken heb je gelijk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 juli 2018 - 12:51 schreef Leon FR1908 het volgende:België word wereldkampioen en gaan daarmee in 1 klap voorbij hun buurland Nederland. Boeken van Johan Cruyff zullen verdwijnen ,en dikke boeken van tovernaar Hazard en het kanon de Bruyne zullen de schappen in boekenhandels doen vullen. Nooit meer hoeven ze met weemoed naar ons te kijken Alsjeblieft niet |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 juli 2018 - 12:51 schreef Leon FR1908 het volgende:België word wereldkampioen en gaan daarmee in 1 klap voorbij hun buurland Nederland. Boeken van Johan Cruyff zullen verdwijnen ,en dikke boeken van tovernaar Hazard en het kanon de Bruyne zullen de schappen in boekenhandels doen vullen. Nooit meer hoeven ze met weemoed naar ons te kijken Hahaha :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Even een helft kijken voordat Feyenoord begint. |
|
|
|