|
|
Gerard_FR
|
|
|
Wout 46 punten Gerard_FR 36 punten JanM 6 punten piet de paler 6 punten van geil 4 punten T-FeYeN00rD 4 punten |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
WK 2018 halve finales:
Dinsdag 10 juli 2018 20:00 Petersburg Frankrijk - België 3-2 Woensdag 11 juli 2018 20:00 Moskou Kroatië - Engeland 0-2 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 08 juli 2018 - 16:36 schreef Gerard_FR het volgende:WK 2018 halve finales: Dinsdag 10 juli 2018 20:00 Petersburg Frankrijk - België 4-1 Woensdag 11 juli 2018 20:00 Moskou Kroatië - Engeland 1-1 Engeland door via strafschoppen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dinsdag 10 juli 2018 20:00 Petersburg Frankrijk - België 2-4 Woensdag 11 juli 2018 20:00 Moskou Kroatië - Engeland 5-6
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 juli 2018 door VVout -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hup Frankrijk!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 juli 2018 door MMM -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De Belgische voetbalprimeur. En wie laten ze aan het woord ? Taco vd Velde :) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 04 juli 2018 - 17:48 schreef JanM het volgende:[..] +1908! Kwartfinales: Uruguay - Frankrijk 0-2 Brazilië - België 2-4 na verlenging Zweden - Engeland 0-1 Rusland - Kroatië 0-3 Halve finales: Frankrijk - België 1-2 Engeland - Kroatië 1-3 Finale België - Kroatië 2-2 met Kroatië dat de strafschoppen beter neemt! Ik blijf hierbij! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Nee die twee Mulders daar aan tafel bij België Brazilië, dat snap je ook niet. Maar ik snap de ironie maar al te goed, laat die Belgen maar lekker winnen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Ik vind het allemaal erg leuk voor België, maar zo is het wel mooi geweest. Vive la France |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Al was het alleen maar voor meneer de Palert.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ik denk toch Frankrijk door. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
PalerT kan het dak op met een baguette onder zijn arm en een fles rooie wijn in zijn rechterhand, hup België maak er stoofvlees van! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 juli 2018 - 18:39 schreef VVout het volgende:PalerT kan het dak op met een baguette onder zijn arm en een fles rooie wijn in zijn rechterhand, hup België maak er stoofvlees van! Plus één ! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Die fransen zijn er al jaren strontarrogant mee. Genoeg bekers in die kast, nu is iemand anders aan de beurt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Iedereen behalve die pleuris Belgen |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik ben van Franse bloed ....Hup België!!! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 juli 2018 - 18:39 schreef VVout het volgende:PalerT kan het dak op met een baguette onder zijn arm en een fles rooie wijn in zijn rechterhand, hup België maak er stoofvlees van! Bijna goed zit wel met een glas rode wijn, niet op het dak maar in een kroeg in de buurt van Reims. En wacht op dat wat komen gaat, |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Klaar voor Viva la France! |
|
|
|