|
|
Stylzz
|
|
|
Echt.. Gebaseerd op wat.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik heb ze een beetje gevolgd en wat wedstrijden gezien. Geen topspelers maar wel een goed systeem, en een hecht team. Heb jij ze zien spelen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, ken de spelers individueel ook wel aardig uit de competities. Als je deze als outsider ziet, dan is t wel van ver outside zeg maar. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind t eigenlijk veel eenheidsworst. Van de afgelopen jaren veel van hetzelfde. Frankrijk, Duitsland en Brazilië zullen wel bij de laatste vier zitten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Waarbij dan? Dit is het WK 2018 topic |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
We kunnen het zien als ze tegen Brazillie spelen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Oostenrijk is niet gekwalificeerd voor het WK..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 juni 2018 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: In welke poule dacht jij dat Oostenrijk zat ? Hahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik heb werkelijk geen idee wie er allemaal mee doen of wie er in welke poule zit :-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 10 juni 2018 - 16:44 schreef Stylzz het volgende:[..] Ik heb werkelijk geen idee wie er allemaal mee doen of wie er in welke poule zit :-) Ik ook niet lol. Maar wat knap dat MMM het wel wist te vertellen. Die heeft volgens mij alle poules in z'n hoofd zitten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
zo voetbalkenners jullie trappen er allemaal op een paar na in. hahahahhahahahahahahahahahahaaa |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het voordeel van dit WK is , dat ik nu niet verplicht naar Tapia hoef te kijken. Peru gewoon mijden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 10 juni 2018 - 16:54 schreef piet de paler het volgende:zo voetbalkenners jullie trappen er allemaal op een paar na in. hahahahhahahahahahahahahahahaaa Bijna niemand heeft iets om t wk hier |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 10 juni 2018 - 16:54 schreef piet de paler het volgende:zo voetbalkenners jullie trappen er allemaal op een paar na in. hahahahhahahahahahahahahahahaaa Leuk. een frans grapje. 100 jaar oud. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nee ik heb er weinig mee. ben altijd voor de underdog en natuurlijk frankrijk maar liever had ik Nederland gezien. Maar die hebben niets te zoeken (voorlopig) hopende op een nieuwe lichting met een vedette maar wie zou dat kunnen worden ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Dat duurt nog een tijdje ....... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 10 juni 2018 - 16:56 schreef van geil het volgende:Het voordeel van dit WK is , dat ik nu niet verplicht naar Tapia hoef te kijken. Peru gewoon mijden. Piemel. Maar wel juichen als hij presteert hé |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik hoop dat hij speelt als n weergaloze Messi , en vertrekt voor 100 miljoen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Maar het zal wel na drie minuten rood, en einde WK worden. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 10 juni 2018 - 18:45 schreef van geil het volgende:ik hoop dat hij speelt als n weergaloze Messi , en vertrekt voor 100 miljoen. I ♥ geile |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Pak maar weer een Pools biertje, komt niks zinnigs uit. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 10 juni 2018 - 16:54 schreef piet de paler het volgende:zo voetbalkenners jullie trappen er allemaal op een paar na in. hahahahhahahahahahahahahahahaaa Heb jij een Wajong uitkering?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 juni 2018 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nee een mooi verdient pensioen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Is er leven op pluto..kun je dansen op de maan ? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Jaja t goede doel ,België, Belgieeeeeee |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ok beter,geniet ervan. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dat doe ik zeker, en dat met 55 jaar. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 10 juni 2018 - 16:50 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik ook niet lol. Maar wat knap dat MMM het wel wist te vertellen. Die heeft volgens mij alle poules in z'n hoofd zitten. Hahaha bijna wel, zin in :)
Vrijdagavond al Portugal - Spanje |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Laffe ploeg Portugal, bij het EK niet erg aanvallend en door mazzel in de poule door Meesters van doelpunten op het juiste moment, maar zeer zeker niet afgedwongen, Spanje blijft een goede ploeg. Spelen allemaal op hoog niveau. Ik zeg 2-0 Spanje
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 juni 2018 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nou hoeven we niet meer te kijken |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ach het is een gave |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Lol ja ik heb er ook zin in maar tis dat jij zegt dat vrijdag Spanje Portugal is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Schiphol vanmorgen: vertrek van het NL elftal naar het WK ;-P |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahaha flight nothing2018 gate zerro |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 11 juni 2018 - 13:10 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Lol ja ik heb er ook zin in maar tis dat jij zegt dat vrijdag Spanje Portugal is. Android app maat: WK voetbal 2018 speelschema |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Effe een lichtpuntje, mocht Tapia, El Ahmadi,! Jorgenson, enzv toppers zijn op het WK . Betekend dit dat de Nederlandse competitie een top competitie is. Ja toch niet dan? |
|
|
|