|
|
tomson
|
|
|
Ronaldo weer efficiënt bezig. Binnen een paar minuten al een opdoffer voor Marokko. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat gaat de NOS nu uitzenden? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: 9 El's Ziyech en een keeper . Veel overwicht , geen bal op goal |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Zoveelste slechte wedstrijd. Niveau is niet best bij de meeste potjes. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: gelukkig kan ik niet naar de NOS kijken hoor zoveel domme verhalen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Migranten uit Tunesië |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Geslaagd uiteraard . Even zoeken , maar interessante media voor de grachtengordel . |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: tot nu toe best speler van de topspelers 2e Modric de rest zeer matig |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Een dag later, nee morgen misschien weer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb medelijden met de mensen die elke wedstrijd kijken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja en dan zijn de leukste wedstrijden nog onder werktijd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Heb nog weinig gezien, maar wat ik zag was niet best |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Klopt ,Jorgensen was slecht maar dat was Müller Messi Sterling en weet ik niet hoeveel spelers meer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Toch is dit WK beter dan vele anderen in de voorronde vind ik. Veel goals, spektakel . Portugal Spanje was smullen , Duitsland Mexico ook. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juni 2018 - 20:36 schreef van geil het volgende:Toch is dit WK beter dan vele anderen in de voorronde vind ik. Veel goals, spektakel . Portugal Spanje was smullen , Duitsland Mexico ook. Engeland was ook leuk tegen ikweetnietmeer |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit is echt armoe goedpraten :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Poulefases zijn bijna altijd ruk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ik idem. Als ik wat kan zien is het bagger. Vanaf het weekend zal het aantrekkelijker worden denk ik. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Veel gezien, paar aardige potjes maar merendeel niet goed. Toch geniet ik er wel van, altijd lekker zo'n toernooi.
Portugal - Spanje en Duitsland - Mexico het meest van genoten.
Gister me wel zitten ergeren aan Iran. Verschrikkelijk. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juni 2018 - 10:17 schreef MMM het volgende:Veel gezien, paar aardige potjes maar merendeel niet goed. Toch geniet ik er wel van, altijd lekker zo'n toernooi. Portugal - Spanje en Duitsland - Mexico het meest van genoten. Gister me wel zitten ergeren aan Iran. Verschrikkelijk. Wel hilarisch dat een Carvajal achteraf klaagt over schwalbes en tijdrekken. In Spanje doen ze het hele jaar niet anders hahaha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juni 2018 - 10:18 schreef MightyAce het volgende:[..] Wel hilarisch dat een Carvajal achteraf klaagt over schwalbes en tijdrekken. In Spanje doen ze het hele jaar niet anders hahaha Dat is dan ook wel weer waar haha. Maar die keeper was wel echt verschrikkelijk |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ja natuurlijk is het belachelijk. Maar dit is wel hoe ook de meest succesvolle teams het doen. En het wordt nog altijd beloond omdat de arbitrage het in stand houdt. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Nicolai weer in de basis tegen Australië |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
El Ahmadi speelde een prima wedstrijd tegen portugal... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Vond ik ook ja. Elke tweede bal was voor hem. Bal veroveren en inleveren bij een teamgenoot is ie heel goed in. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Zou mooi zijn voor Feyenoord als Nico er een paar inschiet tegen Australië, maar aan de andere kant hoeft DK van mij niet door te gaan ... 3-4 dan maar? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juni 2018 - 13:09 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Vond ik ook ja. Elke tweede bal was voor hem. Bal veroveren en inleveren bij een teamgenoot is ie heel goed in. Zal nu dus wel vertrekken ... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Mooie goal Denemarken met ook een prima assist van Jorgensen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: tja, hij wil graag nog wat in het buitenland. En wij hebben genoeg van zijn type speler dus dat hoeft geen probleem te zijn. Hij is belangrijk voor ons (geweest) maar als hij nog wat wil is nu wel het laatste moment. Denk dat iedereen het dan wel prima vind. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Jorgensen legt hem prima klaar zeg, mooi afgemaakt door Eriksen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Speelt prima, maar had natuurlijk wel moeten scoren ... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ook na vandaag verwacht ik niet dat ze voor Jørgensen in de rij zullen staan ...
Jammer voor Australië, want die hadden m.i. recht op de winst! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Wel een leuk elftal. tegen denemarken zat er meer in... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vind er geen hol aan , alle Zuid Amerikaanse ploegen zijn schijt tot nu toe. Mexico reken ik onder Midden Amerika |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Argentinië kan voorzichtig de koffers inpakken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Brazilie had het zweet in de handjes. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Nul gunfactor ook. Dankzij die kwal op poten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De grootste lullen (Nigeria) gaan inmiddels door. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Solide team. Leuk om naar te kijken |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Programma vol zaadwedstrijden vandaag zo op papier... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gaat Zweden na Oranje en Italie ook Duitsland in rouw brengen ? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Je kunt het je haast niet voorstellen als je kijkt naar het verschil in kwaliteit. Maar op dit wk... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Duitsland Zweden wel interessant |
|
|
|