BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Noah Lewis topic

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 06 juni 2018 - 22:01   quote  deeplink  
Noah Lewis tekent eerste profcontract bij Feyenoord

qKWFrkO3.jpeg

Het zijn bijzondere dagen voor Noah Lewis. Zaterdag won de verdediger met Feyenoord Onder 19 de beker, vandaag (woensdag) zette hij zijn handtekening onder een eerste profcontract in De Kuip. De zeventienjarige verdediger is daarmee tot medio 2021 aan Feyenoord verbonden.

Foto's
Ouders, opa en oma, oom en tante en vrienden; allemaal waren ze aanwezig in de Business Unit om niets te missen van de bijzondere gelegenheid. Na het zetten van alle handtekeningen gingen ze een voor een én gezamenlijk met Lewis op de foto, met de zonovergoten Kuip op de achtergrond.

Bekroning
‘Dit is voor mij de bekroning van een mooi seizoen’, glimlachte Lewis voor de camera van Feyenoord TV. ‘Ik heb hard gewerkt en veel geleerd. Dit is waar je het voor doet.’

Proeven
De volgende stappen in zijn ontwikkeling gaat Lewis vanaf komend seizoen zetten in Feyenoord 2. ‘Ik ben blij dat ik daar kan aansluiten’, zegt Lewis. ‘Dat brengt je een stap dichter bij waar ik al die jaren al voor werk, een plek in het eerste elftal van Feyenoord. Ik heb er al even aan mogen proeven tijdens mijn invalbeurt in de benefietwedstrijd afgelopen maart. De sfeer, alles eromheen, dat was mooi. Ik ga heel hard aan de slag om dat doel te bereiken.’

Fan
Lewis is begonnen in de jeugdopleiding van Almere City FC, waar hij tot en met de D2 speler was. Daarna maakte hij, zonder twijfel, de overstap naar Feyenoord Academy. ‘Ik was altijd al fan van Feyenoord”, vertelt Lewis enthousiast. ‘Ik weet niet meer precies hoe ik toen bij Feyenoord in beeld ben gekomen’, vervolgt de centrumverdediger. ‘Maar ik heb al die jaren met heel veel plezier in de jeugdopleiding gezeten. De bekerwinst afgelopen zaterdag was een mooie afsluiting van die periode. Nu begint de volgende fase, waar ik heel veel zin in heb.’

Moderne verdediger
Technisch directeur Martin van Geel over het vastleggen van Lewis: ‘Noah is een eerstejaars A-junior, maar we hebben er toch al voor gekozen om hem over te hevelen naar Feyenoord 2. We denken dat hij daar al klaar voor is.'

'Noah is een moderne verdediger met een enorm goed fysiek, hij is 1,90 meter lang en beresterk', vervolgt Van Geel. 'Hij heeft een ontzettend sterk seizoen gedraaid bij Feyenoord Onder 19. Of het nou tegen PSV of tegen Shakhtar of Manchester City was: Noah stond altijd zijn mannetje. Hij houdt echt van het vak verdedigen. Nu krijgt hij de kans om technisch en tactisch verder door te groeien, onder leiding van Peter van den Berg en zijn staf.’
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 06 juni 2018 - 22:02   quote  deeplink  
Eentje die mij ook opviel, groot en sterk..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 06 juni 2018 - 22:03   quote  deeplink  
piet de paler
 piet de paler - donderdag 07 juni 2018 - 19:43   quote  deeplink  
En nu nog proberen in te zetten in het eerste samen met Malacia en een ervaren speler als back up bij terugval
Stylzz
 Stylzz - donderdag 07 juni 2018 - 19:46   quote  deeplink  
Haps dus
piet de paler
 piet de paler - donderdag 07 juni 2018 - 19:52   quote  deeplink  
En centraal in de verdediging wie?
VVout
 VVout - donderdag 07 juni 2018 - 20:33   quote  deeplink  
Noah is een centrale verdediger man. Maar goed, ik zou BMI terug halen toch? Das tenminste lekker ouderwets vertrouwd.
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 08 juni 2018 - 15:16   quote  deeplink  
Van mij mag hij al in de basis..slechter als Arie zal hij niet zijn...
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 08 juni 2018 - 15:27   quote  deeplink  
Als hij dan 2 goede wedstrijden speelt is hij meteen een supertalent en kan hij na een jaar verkocht worden voor 25M....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 15 september 2018 - 09:20   quote  deeplink  
Lewis zelfverzekerd: ''Ik wil de stap maken naar het eerste''

Noah Lewis speelt in de jeugd van Feyenoord, maar afgelopen seizoen maakte hij zijn officieuze debuut al in het eerste elftal. Ooit hoopt hij een vaste waarde te worden in het team van Giovanni van Bronckhorst.

Zijn eerste minuten in het eerste elftal maakte hij vorig seizoen in een oefenwedstrijd, vertelt hij voor de camera van Feyenoord TV. ''Ik had mijn debuut in de benefietwedstrijd tussen Feyenoord en ADO. Dat was een fantastisch moment. Ik hoorde een dag van tevoren dat ik bij de selectie zou zitten en toen mijn invalbeurt kwam, heb ik alleen maar genoten.''

De verdediger wil zich dit seizoen blijven ontwikkelen, zodat hij over een paar jaar als basisspeler in De Kuip staat. ''Aankomend seizoen wil ik me verder ontwikkelen. Ik wil een vaste basisspeler worden en dan uiteindelijk wil ik de stap maken naar het eerste. Eerst dit seizoen nog een mooi seizoen draaien met Dirk Kuyt als trainer bij Feyenoord onder 19.''

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 september 2018 door Leon FR1908 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 15 september 2018 - 11:19   quote  deeplink  
De oplossing voor van der Heijden komt eraan.
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 15 september 2018 - 11:24   quote  deeplink  
Morgen al?
van geil
 van geil - zaterdag 15 september 2018 - 11:27   quote  deeplink  
Debuteert in het nieuwe stadion .
ar
 ar - zaterdag 15 september 2018 - 11:54   quote  deeplink  
Als afscheids wedstrijd

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6016
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Noah Lewis topic

0.0077300