BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote seizoen 2018/19 topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 21 juni 2018 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juni 2018 - 20:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Natuurlijk maakt 1 dragende speler erbij wel verschil. Tagliafico is daarnaast ook een dragende speler door zijn mentaliteit en die is er ook net een half seizoen.
Hij bedoeld vast niet een beetje verschil maar het grote verschil.. ;)
remco k
 remco k - donderdag 21 juni 2018 - 22:18   quote  deeplink  
Ik zeg niet dat tadic de persoon is die het verschil maakt. Maar 1 persoon kan wel degelijk het verschil maken tussen een elftal dat net niet lekker loopt en het elftal waar alles op zijn plek valt.
Eide
 Eide - vrijdag 22 juni 2018 - 09:09   quote  deeplink  
Ik denk dat Ajax met Dusan Tadic, als het door gaat, echt wel een grote slag slaat. Hij is niet heel balvast maar is wel heel handig aan de bal. Het is vooral een ervaren speler uit een topcompetitie die nog jaren mee kan.

Hij is de afgelopen 2 seizoenen niet heel trefzeker geweest, maar Southampton is ook niet een ploeg die heel vaak scoort. In Nederland en bij zijn nationale ploeg is hij wel behoorlijk trefzeker gebleken voor een middenvelder. Ik denk dat je er qua goals niets op achteruit gaat vergeleken met Ziyech. Of hij net zoveel assists kan genereren weet ik niet, maar zijn rol zal toch vooral moeten zijn dat de jonge jongens zich aan hem op kunnen trekken.

Dat laatste is wel de grootste kritiek op Tadic denk ik. Ik Engeland is de kritiek dat hij te vaak toeschouwer is in wedstrijden. Het is daar niet iemand die de ploeg op sleeptouw neemt. Dat is net wel wat Ajax zoekt natuurlijk.

Ik ben benieuwd maar zeker ook positief.
Eide
 Eide - vrijdag 22 juni 2018 - 10:43   quote  deeplink  
5c1a4c7e-1757-40a3-ac29-5c8488d8706c_DETAILSHOTS%20HOME%20-%204.jpg

cid65755_AJAX_FW18_HOME_eCom_880x495_12.jpg

Het nieuwe thuistenue is gepresenteerd. Helaas weer rode strepen op de schouders. En op de broek. En op de sokken. Het patroon in de rode baan is kennelijk een verwijzing naar het EK van 1988.

Laat ik het er op houden dat ik blij ben dat het contract met Adidas na dit seizoen afloopt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 juni 2018 door Eide --
Loetje
 Loetje - zaterdag 23 juni 2018 - 12:55   quote  deeplink  
Geen idee of het verlengt wordt.
Eide
 Eide - zaterdag 23 juni 2018 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juni 2018 - 12:55 schreef Loetje het volgende:
Geen idee of het verlengt wordt.
Nike heeft geen ploeg meer in Nederland. De kakkies zitten bij Adidas, de lampjes vanaf dit seizoen Umbro. Laat Nike maar een bod doen. Lelijker dan die strepen kan het niet worden.
Loetje
 Loetje - zaterdag 23 juni 2018 - 15:15   quote  deeplink  
Ben benieuwd hoeveel er dan veranderd.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 24 juni 2018 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juni 2018 - 09:09 schreef Eide het volgende:
Ik denk dat Ajax met Dusan Tadic, als het door gaat, echt wel een grote slag slaat. Hij is niet heel balvast maar is wel heel handig aan de bal. Het is vooral een ervaren speler uit een topcompetitie die nog jaren mee kan.

Hij is de afgelopen 2 seizoenen niet heel trefzeker geweest, maar Southampton is ook niet een ploeg die heel vaak scoort. In Nederland en bij zijn nationale ploeg is hij wel behoorlijk trefzeker gebleken voor een middenvelder. Ik denk dat je er qua goals niets op achteruit gaat vergeleken met Ziyech. Of hij net zoveel assists kan genereren weet ik niet, maar zijn rol zal toch vooral moeten zijn dat de jonge jongens zich aan hem op kunnen trekken.

Dat laatste is wel de grootste kritiek op Tadic denk ik. Ik Engeland is de kritiek dat hij te vaak toeschouwer is in wedstrijden. Het is daar niet iemand die de ploeg op sleeptouw neemt. Dat is net wel wat Ajax zoekt natuurlijk.

Ik ben benieuwd maar zeker ook positief.
Heeft wel de kwaliteiten om te slagen bij Ajax hoor. Kan medespelers ook prima voor het doel zetten. Ziyech haperde ook als hij het team op sleeptouw moest nemen denk niet dat je er veel op achteruit gaat.
remco k
 remco k - zondag 24 juni 2018 - 10:46   quote  deeplink  
Ik denk dat tadic minder balverlies lijdt. Maar ook iets minder kansen zal creëren.
remco k
 remco k - zondag 24 juni 2018 - 14:02   quote  deeplink  
Toch wordt dit wel lastig hoor. Siem en Frenkie de jing niet mee op traingskamp evenals Donny Vd beek. En alle andere beoogde basisspelers voor het middenveld nog op het wk. Dat is echt geen beste voorbereiding richting sturm.

Maar hoe kan je dit in hemelsnaam voorkomen?
Eide
 Eide - zondag 24 juni 2018 - 16:34   quote  deeplink  
Donny van de Beek kampt met een overbelasting en gaat niet mee op trainingskamp. Hij blijft in Nederland om aan z'n herstel te werken en conditietraining te doen.
Eide
 Eide - zondag 24 juni 2018 - 20:52   quote  deeplink  
Ajax oefent ook tegen Anderlecht

In het toch al best goed gevulde oefenprogramma, heeft Ajax nog een duel toegevoegd.

Op 13 juli wordt er in Amsterdam tegen Anderlecht gespeeld, zo meldt HLN. Ajax zelf heeft nog niets over het duel gecommuniceerd, dus het zou zomaar kunnen dat het duel besloten wordt gespeeld op De Toekomst.

Ajax oefent verder nog tegen Preussen Münster, FC Nordsjaelland, Steaua Boekarest, Wolves en Walsall

Bron

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 juni 2018 door Eide --
Loetje
 Loetje - maandag 25 juni 2018 - 03:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juni 2018 - 14:02 schreef remco k het volgende:
Toch wordt dit wel lastig hoor. Siem en Frenkie de jing niet mee op traingskamp evenals Donny Vd beek. En alle andere beoogde basisspelers voor het middenveld nog op het wk. Dat is echt geen beste voorbereiding richting sturm.

Maar hoe kan je dit in hemelsnaam voorkomen?
Ondanks ik heel sterk betwijfel of die nog goed genoeg is, zou ik Nigel de Jong dan voor een jaartje terug halen.

Heb namelijk niet het idee dat Ajax het middenveld verder wil versterken mochten daar nog jongens weg gaan. Dan heb je toch een controlerende middenvelder en nog wat routine en kan spelen als het even nodig is. Is nu toch weg bij Mainz. Een andere optie zou ik zo snel niet weten.
Eide
 Eide - maandag 25 juni 2018 - 05:13   quote  deeplink  
Is met de huidige selectie helemaal niet gek, hoewel ik vrees dat Nigel het niveau niet meer heeft voor de basis.
AkaS
 AkaS - maandag 25 juni 2018 - 08:47   quote  deeplink  
Hoewel ik altijd een fan van Nigel de Jong ben geweest heeft hij zijn kans bij ons gehad, niet gepakt en daarmee denk ik dat het klaar moet zijn.

Los van zijn niveau maar hoeveel middenvelders moeten we willen... Frenkie zie ik dit seizoen echt niet vertrekken, we hebben Donny, Eiting zit op het vinkentouw, Tadic en Labyad....

Ze kunnen beter een fatsoenlijke vleugelspits aantrekken en nog wat in de verdediging... behalve dan rechtsachter hahahaha daar is wel heel veel keus inmiddels.
Eide
 Eide - maandag 25 juni 2018 - 09:07   quote  deeplink  
Eens voor wat betreft het middenveld. Frenkie, Donny, Carel, Lasse, Siem en nog een heel zwik Jong Ajax spelers. Labyad kan op het middenveld uit de voeten, Tadic eventueel ook en Hakim Ziyech nog vooralsnog ook speler van Ajax.

Er zit vooral ruimte achterin. Nu Veltman lang geblesseerd is moet je het doen met Kristensen (geen wonder), Orejuela (geen wonder) en Mazraoui (afwachten). Kristensen is prima als stand-in maar komt echt tekort voor de basis. Orejuela moet Ajax, vrees ik, afscheid van gaan nemen en Mazraoui moet tijd krijgen. Die vent is een laatbloeier en zou nog wel eens verrassend goed kunnen gaan worden.

De combinatie De Ligt/Schuurs lijkt mij vooral te licht. Daar mag echt wel wat ervaring naast.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 25 juni 2018 - 12:51   quote  deeplink  
Altijd dat gelul over het terughalen van uitgerangeerde voetballers. We hebben er vaak geen klopt aan, kosten daarnaast een hoop salaris en kunnen het 9 van de 10 keer niet eens meer belopen. Als een oud-voetballer terug magv keren dan graag rond de leeftijd van 29 of 30, maar zeker niet ouder. Maar dat willen die jongens niet. Overigens is het altijd heel makkelijk roepen dat je terug wilt keren, maar het vervolgens doen wanneer ne nuttig bent is heel lastig voor ze!!!
Eide
 Eide - maandag 25 juni 2018 - 14:09   quote  deeplink  
Ten Hag verheugt zich op 'fenomenale' Tadic

Ajax verwacht op korte termijn Dusan Tadic als aanwinst te presenteren. De 29-jarige Servische aanvallende middenvelder komt voor ongeveer 17 miljoen euro over van Southampton. Momenteel zijn de clubs met elkaar in gesprek over de laatste details.

Tadic zelf heeft zijn ja-woord al aan Ajax gegeven. Tot blijdschap van Erik ten Hag. 'Ook voor mij geldt dat het nog niet officieel is', schetst de trainer. 'Maar als het helemaal rondkomt, is Dusan Tadic een geweldige versterking, een op en top professional. Daarmee is hij een voorbeeld voor zijn medespelers, zowel op als buiten het veld.'

'We hebben veel jonge spelers, veel grote talenten waar de Europese top achteraan zit. Die kunnen zich perfect optrekken aan zo’n speler om samen Ajax aan prijzen te helpen. Tadic beschikt over grote individuele kwaliteiten. Hij weet altijd precies goed positie te kiezen, ziet de eindpass en kan zo goed voetballen. Het is een genot om naar te kijken. Hij heeft een fenomenale trap en daarbij rendement in zijn spel.'

Tadic moet ook voor een boost op het mentale vlak zorgen. 'Het is een speler met ic in de achternaam. Een speler van de Balkan, die spelen met emotie. Ook daar kijken we nadrukkelijk naar. Zakaria Labyad heeft dat ook in zijn spel. Dat agressieve, dat is een van die punten waarin we ons kunnen verbeteren. De bereidheid is altijd bij hem aanwezig. Hij kan echt iets gaan betekenen, voor het team, voor de club, maar zeker ook voor het publiek. Tadic is een ontzettend aantrekkelijke speler die het publiek met zijn acties kan laten smullen.'

Bron
remco k
 remco k - maandag 25 juni 2018 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juni 2018 - 08:47 schreef AkaS het volgende:
Hoewel ik altijd een fan van Nigel de Jong ben geweest heeft hij zijn kans bij ons gehad, niet gepakt en daarmee denk ik dat het klaar moet zijn.

Los van zijn niveau maar hoeveel middenvelders moeten we willen... Frenkie zie ik dit seizoen echt niet vertrekken, we hebben Donny, Eiting zit op het vinkentouw, Tadic en Labyad....

Ze kunnen beter een fatsoenlijke vleugelspits aantrekken en nog wat in de verdediging... behalve dan rechtsachter hahahaha daar is wel heel veel keus inmiddels.
Eens hoor. Maar wat ga je nu doen nu je de beoogde 5 eerste spelers voor het middenveld niet tot je beschikking hebt?
Loetje
 Loetje - maandag 25 juni 2018 - 16:30   quote  deeplink  
Een NOS presentator zei ook dat Ruiz transfervrij was.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 25 juni 2018 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juni 2018 - 16:30 schreef Loetje het volgende:
Een NOS presentator zei ook dat Ruiz transfervrij was.
Noemde hem hier laatst ook al zou het wel een aanwinst vinden heeft karakter houd altijd 1 of twee verdedigers bezig. 31 jaar dus kan nog paar jaar mee.
AkaS
 AkaS - dinsdag 26 juni 2018 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juni 2018 - 15:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Eens hoor. Maar wat ga je nu doen nu je de beoogde 5 eerste spelers voor het middenveld niet tot je beschikking hebt?
hopen op een wonder.
JOOD
 JOOD - dinsdag 26 juni 2018 - 11:27   quote  deeplink  
Onana

Kristenssen - De Ligt - Schuurs - Tagliafico

Vd Beek - Tadic

De Jong

Neres - Dolberg - Bandé

Lijkt me een prima opstelling. Verdedigend nog wat twijfels centraal en op rechtsback... Misschien van Rhijn ophalen transfervrij?

Met een nummer 10 spelen ipv 2 aanvallende middenvelders geeft meer ruimte om door te stomen voor vd Beek en Tadic, en meer ruimte voor de Jong om zijn gave te gebruiken.
remco k
 remco k - dinsdag 26 juni 2018 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juni 2018 - 11:27 schreef JOOD het volgende:
Onana

Vd Beek - Tadic

De Jong

Neres - Dolberg - Bandé

Lijkt me een prima opstelling. Verdedigend nog wat twijfels centraal en op rechtsback... Misschien van Rhijn ophalen transfervrij?

Met een nummer 10 spelen ipv 2 aanvallende middenvelders geeft meer ruimte om door te stomen voor vd Beek en Tadic, en meer ruimte voor de Jong om zijn gave te gebruiken.
Van rhijn was bij Az niet goed genoeg.
AkaS
 AkaS - dinsdag 26 juni 2018 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juni 2018 - 11:27 schreef JOOD het volgende:
Onana

Vd Beek - Tadic

De Jong

Neres - Dolberg - Bandé

Lijkt me wel een logisch middenveld, echter in Europa zeer kwetsbaar. In de eredivisie domineer je en kan het volledig. Maar in Europa heb ik mijn twijfels...

Rechtsachter zou Mazzraoui weleens de strijd kunnen winnen. Naast de Ligt... en of de Ligt blijft.... vraagtekens..

Tagliafico.... heeft een wk in de benen en hoofd... zal voorlopig wel even pas op de plaats moeten maken...

Sinkgraven....?

Ik weet het niet hoor. Wil niet negatief zijn maar zie het gewoon niet positief in allemaal. Helaas.
remco k
 remco k - dinsdag 26 juni 2018 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juni 2018 - 11:52 schreef AkaS het volgende:

[..]

Lijkt me wel een logisch middenveld, echter in Europa zeer kwetsbaar. In de eredivisie domineer je en kan het volledig. Maar in Europa heb ik mijn twijfels...

Rechtsachter zou Mazzraoui weleens de strijd kunnen winnen. Naast de Ligt... en of de Ligt blijft.... vraagtekens..

Tagliafico.... heeft een wk in de benen en hoofd... zal voorlopig wel even pas op de plaats moeten maken...

Sinkgraven....?

Ik weet het niet hoor. Wil niet negatief zijn maar zie het gewoon niet positief in allemaal. Helaas.
Een groot deel van die twijfels snap ik heel goed. De FIFA moet daar echt iets aan gaan doen. Ajax kan in principe moeilijk gebruik maken van de wk hangers. En als ze wel meedoen zijn ze niet 100% fit of ze hebben een groot deel van de voorbereiding gemist.
Eide
 Eide - dinsdag 26 juni 2018 - 15:35   quote  deeplink  
Ajax krijgt lesje in effectiviteit van Preußen Münster

Ajax heeft de besloten oefenwedstrijd tegen het Duitse Preußen Münster met 3-1 verloren. De Amsterdammers speelden vooral voor rust goed voetbal, maar hadden na rust geen antwoord op de snelle uitbraken van de opponent, die actief is in de derde Bundesliga.

Op de tweede dag van het trainingskamp in Klosterpforte liet Erik ten Hag twee verschillende elftallen aantreden tegen de Duitsers. Preußen Münster bleek een tamelijk lastig ploegje dat geregeld het randje van het toelaatbare opzocht. Bovendien waren de Duitsers al verder in de voorbereiding en hadden de groen-zwarten al twee oefenduels in de benen.

Desondanks was Ajax in de eerste helft de bovenliggende partij en kreeg het via Klaas Jan Huntelaar (bal van de lijn) en Zakaria Labyad twee goede kansen om al in het eerste kwartier op voorsprong te komen. De Duitsers, die enkele keren gevaarlijk voor het doel kwamen vanuit een snelle omschakeling, openden echter de score via Kevin Rodrigues.

Ajax stelde in het vervolg snel orde op zaken via Rasmus Kristensen die de bal na een combinatie met enig geluk achter doelman Oliver Schnitzler schoot. De Amsterdammers dicteerden na die verdiende gelijkmaker het spel en legden enkele fraaie aanvallen op de mat. Zo kreeg Ryan Gravenberch een mooie kans na een goede inspeelpass van Max Wöber op de direct kaatsende Labyad. De pas zestienjarige Ajacied - die een goede helft speelde - kreeg de bal echter niet in het net.

In de tweede helft stuurde Ten Hag een geheel nieuw elftal de wei in dat zich nog het meest liet vergelijken met het Jong Ajax van afgelopen seizoen. Met Ché Nunnely en Nicolas Kühn op de vleugels trok Ajax de opwaartse lijn van de eerste helft aanvankelijk goed door. Het grootste gevaar kwam echter niet uit goed uitgespeelde aanvallen, maar via twee afstandsschoten van Jurgen Ekkelenkamp.

Net als in de eerste helft was de eerste echte uitbraak van Preußen Münster meteen raak, waardoor Ajax na een uur spelen opnieuw tegen een achterstand aankeek na een treffer van Tobias Rühle. Ajax voetbalde, maar de strijdlustige en fysiek sterke opponent kon eenvoudig mee in het doorgaans hoge tempo. Sterker nog, de Duitsers vergrootten de voorsprong zelfs nog naar 3-1 via Lucas Cueto.

Richting de slotfase kregen de Ajacieden het lastiger en kwam er bij Kaj Sierhuis wat frustratie naar boven, nadat hij opnieuw geen strafschop kreeg. Zijn uitbarsting kwam hem op een gele kaart te staan.

Voor de Ajacieden staat er deze week wellicht nog een afsluitend oefenduel gepland op de slotdag van het trainingskamp in Duitsland, maar een opponent is hiervoor nog niet gevonden.

Opstelling Ajax eerste helft: Van Leer; Kristensen, De Ligt ©, Wöber, Bakker; Eiting, Gravenberch, Labyad, Neres, Huntelaar, Bandé.
Opstelling Ajax tweede helft: Lamprou; Mazraoui, Schuurs, Botman, Orejuela; De Wit, Ekkelenkamp, Bijleveld; Nunnely, Sierhuis, Kühn.

Gele kaart: Mazraoui, Sierhuis.

Preußen Münster - Ajax 3-1 (1-1)
19. 1-0 Rodrigues
26. 1-1 Kristensen
60. 2-1 Rühle
74. 3-1 Cueto

Bron
Loetje
 Loetje - dinsdag 26 juni 2018 - 15:42   quote  deeplink  
Tegen een 3e klasser... Niet heel best.
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 26 juni 2018 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juni 2018 - 15:42 schreef Loetje het volgende:
Nee, ronduit triest.
Loetje
 Loetje - dinsdag 26 juni 2018 - 16:08   quote  deeplink  
Je kan nog weinig zeggen en de opstelling na rust is ook lachwekkend, maar toch... Tijd dat alle benodigde versterkingen er zijn en de WK gangers terug komen!
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 26 juni 2018 - 16:31   quote  deeplink  
Niet dat het wat zegt natuurlijk. Gewoon een incidentje zo vlak na de vakanties
Loetje
 Loetje - dinsdag 26 juni 2018 - 16:33   quote  deeplink  
Nouja, er is een volle trainingsweek aan vooraf gegaan dus de spieren zijn ook moe. Geen idee hoe fit Munster was. Maar je moet er in ieder geval je lering uit trekken.
Eide
 Eide - dinsdag 26 juni 2018 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juni 2018 - 15:42 schreef Loetje het volgende:
De 2e helft met feitelijk de veredelde A1...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 juni 2018 door Eide --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 26 juni 2018 - 17:15   quote  deeplink  
Ten Hag positief na nederlaag. Ik ben ook positief, we zijn namelijk weer een dag dichter bij het ontslag van deze drol!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 juni 2018 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - dinsdag 26 juni 2018 - 23:09   quote  deeplink  
Kom op zeg. Sinds wanneer zijn oefencampagnes ineens een maatstaf voor wat er gaat komen?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 27 juni 2018 - 07:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juni 2018 - 23:09 schreef remco k het volgende:
Kom op zeg. Sinds wanneer zijn oefencampagnes ineens een maatstaf voor wat er gaat komen?
Zeg ik dat???
Eide
 Eide - woensdag 27 juni 2018 - 08:04   quote  deeplink  
Van het elftal in de eerste helft zullen Wöber, Bakker, Eiting, Gravenberch en Bandé normaliter geen basisspeler zijn hoewel Wöber en Eiting wel kanshebber zijn zich in de basis te gaan spelen. De 2e helft bestond het elftal uit A1 en Jong Ajax spelers waarvan alleen Mazraoui, Schuurs en misschien Sierhuis serieuze kansen maken op ooit basisspeler zijn bij Ajax 1.

Dat vooral het elftal van de 2e helft onderuit gaat verbaasd mij niet en verontrust mij nog minder.
Peterhs
 Peterhs - woensdag 27 juni 2018 - 08:22   quote  deeplink  
En toch behoren die spelers al kwalitatief beter te zijn dan spelers bij een 3e klasser en zeker niet te verliezen.
Eide
 Eide - woensdag 27 juni 2018 - 08:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juni 2018 - 08:22 schreef Peterhs het volgende:
En toch behoren die spelers al kwalitatief beter te zijn dan spelers bij een 3e klasser en zeker niet te verliezen.
Als je het verslag leest zie je dat Ajax beter was. Daarnaast is de 3. Bundesliga echt geen lullig niveau. De 2. Bundesliga is al een stapje te hoog voor het veel Eredivisieploegen. De 3. Bundesliga is zeker vergelijkbaar met de top van de Eerste Divisie.

Het Duitse voetbal is zo veel breder dan het Nederlandse voetbal.

Edit: beelden net gezien, Ajax had de eerste helft al minimaal 3 goals moeten maken...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 juni 2018 door Eide --
Eide
 Eide - woensdag 27 juni 2018 - 08:31   quote  deeplink  

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 juni 2018 door Eide --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 27 juni 2018 - 08:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juni 2018 - 08:30 schreef Eide het volgende:

[..]

Als je het verslag leest zie je dat Ajax beter was. Daarnaast is de 3. Bundesliga echt geen lullig niveau. De 2. Bundesliga is al een stapje te hoog voor het veel Eredivisieploegen. De 3. Bundesliga is zeker vergelijkbaar met de top van de Eerste Divisie.

Het Duitse voetbal is zo veel breder dan het Nederlandse voetbal.

Edit: beelden net gezien, Ajax had de eerste helft al minimaal 3 goals moeten maken...
Het probleem van afgelopen seizoen dus nog steeds niet opgelost!
Eide
 Eide - woensdag 27 juni 2018 - 08:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juni 2018 - 08:44 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Het probleem van afgelopen seizoen dus nog steeds niet opgelost!
Als je ziet dat KJH en Neres voor open doel missen... nee, niet bepaald.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 27 juni 2018 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juni 2018 - 08:46 schreef Eide het volgende:

[..]

Als je ziet dat KJH en Neres voor open doel missen... nee, niet bepaald.
Tijd voor wat extra lesjes afronden dan maar. Hahaha
Loetje
 Loetje - woensdag 27 juni 2018 - 13:21   quote  deeplink  
Ajax en afronden.... Het is al 2 jaar de grote valkuil.
remco k
 remco k - woensdag 27 juni 2018 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juni 2018 - 07:54 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Zeg ik dat???
Quote ik jou?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 27 juni 2018 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juni 2018 - 16:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Quote ik jou?
Je quote niemand, maar zegt het in het algemeen. In navolging van mijn reactie.

En ja, ik vind dit verlies zwaar slecht!!!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 27 juni 2018 - 18:35   quote  deeplink  
Mijn opstelling:
DM: Onana
RV: Mazourri
RCV: De Ligt
LCV: Aankoop
LV: Nico
CVM: Frenkie
RCM: Van der beek
LCM: Tadic
RB: Neres
SP: Dolberg
LB: Bande

Dit vinden jullie vast niks:p

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 juni 2018 door Positieve Arrogantie --
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 27 juni 2018 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juni 2018 - 18:35 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Mijn opstelling:
DM: Onana
RV: Mazourri
RCV: De Ligt
LCV: Aankoop
LV: Nico
CVM: Frenkie
RCM: Van der beek
LCM: Tadic
RB: Neres
SP: Dolberg
LB: Bande

Dit vinden jullie vast niks:p
Ik zie vooralsnog liever Donny op CVM ipv Frenkie. Bandé wordt afwachten of dat iets wordt, maar op het moment is het nog niet super, maar Tadic en Labyad zouden daar ook kunnen spelen. Ook ben benieuwd hoe Sinkgraven en Cerny het gaan doen. Laatstgenoemde vond ik toch altijd leuk spelen.
remco k
 remco k - zaterdag 30 juni 2018 - 20:49   quote  deeplink  
Nou wat een fantastische negenklapper zeg. Wat geweldig en fantastisch gespeeld van dit Ajax. Abnormaal wat verschrikkelijk goed.
AkaS
 AkaS - zaterdag 30 juni 2018 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juni 2018 - 17:15 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ten Hag positief na nederlaag. Ik ben ook positief, we zijn namelijk weer een dag dichter bij het ontslag van deze drol!
Hahahahaha humor en erg positief bekeken :-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote seizoen 2018/19 topic

0.0075020