|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De eerste openbare training ; maandag 25 juni. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
S'morgens s'middags en s'avonds |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Morgen de eerste wk wedstrijd! (Speciaal voor Henk) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ghe the. Zijn er forumleden die wel dat toernooi merendeels gaan kijken? Mogelijk dat ik Duitsland kijk. Dat is het dan. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik ga kijken naar Belgie Frankrijk, Marokko,Brazillie. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Weet iemand wanneer dit jaar de eerste openbare training is? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nou de WK spelers kunnen vrijwel allemaal aansluiten . |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Zaterdag met mijn vader naar Putten. Was gezellig vorige keer :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Weet jij zo , hoe laat ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
uitzending op de betaalzender begint om 14:20 uur. De oefenwedstrijd tegen SDC Putten begint tien minuten later. Om 19:10 is de samenvatting te bekijken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Mijn kleine van 2 jaar nog niet, moet het nog met pampers doen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Malacia en Ayoub veel balverlies, Kökcü gewoon slecht. Hansson onzichtbaar . Wat duurt het verschrikkelijk lang voordat Feyenoord eindelijk eens in de 16 komt, allemaal breien. Stand 0-1 na 40 minuten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Haha, zie dezelfde wedstrijd, maar ik had er echt andere uitgekozen om te noemen :-)
Boëtius bijvoorbeeld. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Boetius had er 4 moeten maken , vergat ik er inderdaad bij te zetten zie ik. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wehrmann en Robin vond ik voldoende. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Heel soms vraag ik mezelf af , waarom wil je toch alles zien ten koste van alles , vandaag is zo'n dag . Ik neem deze woorden terug nu.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 juni 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tweede helft 9 andere spelers. ik ben even gewisseld naar de F1 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Sneller , mensen passeren , sneller in de 16. Opvallend , op papier een veel sterker team in de 1ste helft .(qua geldwaarde) Dit is veel speelser , wat nu wel resulteert in een eigen goal. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 - 15:55 schreef van geil het volgende:Sneller , mensen passeren , sneller in de 16. Opvallend , op papier een veel sterker team in de 1ste helft .(qua geldwaarde) Dit is veel speelser , wat nu wel resulteert in een eigen goal. Volgens mij valt dat mee hoor, qua geldwaarde. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord (eerste helft): Ten Hove; Nieuwkoop, Botteghin, Geertruida, Malacia; Ayoub, Kokcu, Wehrmann; Boëtius, Van Persie, Hansson. Feyenoord (tweede helft): Ten Hove; Van Beek, Van der Heijden, Geertruida; Toornstra, Burger, El Bouchataoui, El Hankouri; Touré, Vente, Larsson. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja valt inderdaad mee Maar deze mix doet het veel beter als de wat bekendere namen .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 juni 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 - 15:27 schreef van geil het volgende:Heel soms vraag ik mezelf af , waarom wil je toch alles zien ten koste van alles , vandaag is zo'n dag . Ik neem deze woorden terug nu. . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die 2 El's zijn een genot om naar te kijken
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Veel lichtpuntjes in de 2de helft , veel afwisselender , individuele acties , dan weer een bal ineens in de 16. Vente is echt n hele slimme spits, koesteren ! Die wisselt constant met zijn acties , staat altijd vrij, sterk in de combinatie, sterk in loopacties achter de verdediging , en ijzig kalm met afwerken . Moeilijk te verdedigen voor een tegenstander , en perfect om in je team te hebben . MOTM
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik ben gewoon vrolijk geworden van wat ik gezien heb :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ik zou op de markt voor een andere spits gaan kijken toch? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Lijkt me ook niet nodig of je moet echt een buitenkansje kunnen vinden die een meerwaarde heeft. |
|
|
|