|
|
van geil
|
|
|
Vente gewoon laten groeien , veel laten spelen . Het is altijd n risico , en dan liever met zo'n jongen. Hij is slim, lijkt n goede kop te hebben , het zit er in vind ik. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Dus als echter supporter? niet naar Putten wel een beetje zwak. Het was gezellig |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Viel nog wel mee, op TV kun je het nooit beoordelen hoe die kansen waren van Boëtius daar moet je bij zijn |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zijn de aantal goals wel hetzelfde Bluffer ? of wijkt ook dat af ? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Haha wat kan jij zwammen zeg. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 - 16:28 schreef van geil het volgende:Veel lichtpuntjes in de 2de helft , veel afwisselender , individuele acties , dan weer een bal ineens in de 16. Vente is echt n hele slimme spits, koesteren ! Die wisselt constant met zijn acties , staat altijd vrij, sterk in de combinatie, sterk in loopacties achter de verdediging , en ijzig kalm met afwerken . Moeilijk te verdedigen voor een tegenstander , en perfect om in je team te hebben . MOTM Het was tegen amateurs hoor |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 - 17:21 schreef de bluffer het volgende:[..] Dus als echter supporter? niet naar Putten wel een beetje zwak. Het was gezellig Heerlijk.:) Blij dat je er weer bent bluf. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik dacht Cl , die Tv vertekend wel ja Bluf. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: De netten en de palen zijn alle bij van de zelfde kleur misschien bedoel je de doelpunten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 juni 2018 door de bluffer -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Was Vilhena er wel bij Bluf ? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ik heb bluffer niet gezien in Putten, maar we mochten de VIP lounge ook niet in natuurlijk... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Laat ik me niet over uit moet je aan de technische staf vragen Ik ga nu eten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 juni 2018 door de bluffer -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Goed plan , ik app Gio wel even. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Als Jorgensen vertrekt, zou ik er wel eentje bijhalen. Mocht RvP geblesseerd raken, is het toch fijn dat je een iets meer ervaren spits hebt. Al word ik zeker blij van Vente, die gaat er wel komen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 - 19:08 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Als Jorgensen vertrekt, zou ik er wel eentje bijhalen. Mocht RvP geblesseerd raken, is het toch fijn dat je een iets meer ervaren spits hebt. Al word ik zeker blij van Vente, die gaat er wel komen. En een echte Feyenoorder, niet één of ander exemplaar met een neus langer dan 5 cm. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik miste St juste en Vilhena ? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: moet je vragen bij de technische staf |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Technische staf, waar waren St Juste en Vilhena ? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die stonden op bluffert te wachten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Langer vakantie Haps ook volgens mij |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Oranje-internationals Steven Berghuis en Tonny Vilhena zijn zaterdag nog niet van de partij. Het tweetal heeft nog vakantie en sluit maandag weer aan. Ook WK-gangers Karim El Ahmadi, Sofyan Amrabat, Brad Jones en Renato Tapia hebben nog vakantie. Nicolai Jørgensen ontbreekt ook, hij is nog actief op het WK in Rusland. Ook Justin Bijlow, Ridgeciano Haps en Jeremiah St. Juste ontbreken, reden hiervoor is onbekend. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Helaas niets van gezien. Maakte Ayoub een aardige indruk? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja was de beste op het veld.. Nu nog tegen Psv Ajax en de rest. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Mo viel ook op. Maar tegenstander was behoorlijk moe tweede helft... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Had het meeste balverlies samen met Boetius en Körcü. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Weer kapot geërgerd aan JP. Rommelt maar wat aan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nu ik dit wk bekijk lijkt het wel of alle buitenspelers maar wat aan rommelen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op maandag 02 juli 2018 - 09:10 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nu ik dit wk bekijk lijkt het wel of alle buitenspelers maar wat aan rommelen. Dan zie je toch de klasse van Berghuis die het wel kan, maar. Wil nog eens zien in het nl elftal of hij deze lojn kan doorzetten |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Krijgt hij geen kans omdat Koeman vasthoud aan 5-3-2. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja sorry hoor Berhuis is onze beste man ,maar als spits heb je er geen klote aan. Nou dat zie je op het wk ook terug .. Het is een trend naar binnen trekkende vleugelspelers. Het vermoord voor mij de schoonheid van t voetbal,al schiet Berghuis er 30 in per seizoen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Inderdaad kutkampioenschappen en bekers |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 02 juli 2018 - 09:35 schreef Leon FR1908 het volgende:Ja sorry hoor Berhuis is onze beste man ,maar als spits heb je er geen klote aan. Nou dat zie je op het wk ook terug .. Het is een trend naar binnen trekkende vleugelspelers. Het vermoord voor mij de schoonheid van t voetbal,al schiet Berghuis er 30 in per seizoen. En bij 31 ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 02 juli 2018 - 09:35 schreef Leon FR1908 het volgende:Ja sorry hoor Berhuis is onze beste man ,maar als spits heb je er geen klote aan. Nou dat zie je op het wk ook terug .. Het is een trend naar binnen trekkende vleugelspelers. Het vermoord voor mij de schoonheid van t voetbal,al schiet Berghuis er 30 in per seizoen. En bij 31 ? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op maandag 02 juli 2018 - 09:35 schreef Leon FR1908 het volgende:Ja sorry hoor Berhuis is onze beste man ,maar als spits heb je er geen klote aan. Nou dat zie je op het wk ook terug .. Het is een trend naar binnen trekkende vleugelspelers. Het vermoord voor mij de schoonheid van t voetbal,al schiet Berghuis er 30 in per seizoen. Als je een meevoetballende spits hebt kun je de combi aan gaan, en ben je op meerdere vlakken gevaarlijk. Verwarring stichten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is ook waar, maar een buitenspeler met een voorzet en kopsterke spits is ook noodzaak. Variatie. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Klopt ook. Vente er al klaar voor? |
|
|
|