|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ayoub overtreft even Tapia |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ayoub overtroeft even Tapia
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 juli 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hij wordt nu ook nog even door de benen gespeeld. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eerste bal op goal , goed schot Berghuis |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De Zeeuwen krijgen kansen , wij niet , bizar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
0-0 gelijkspel Beide ploegen een geheel nieuw team de 2 de helft. Dit was verschrikkelijk slecht. Berghuis kwam op mij zwaar gefrustreerd over, leek een bewuste aanslag op die amateur. Dat kan en mag natuurlijk niet. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ze mogen zich gerust flink schamen. Hier wordt entreegeld voor gevraagd! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Tis verschrikkelijk als je zo'n intensse tyfus hekel heb aan een eigen speler zoals ik. Geniepig kut mannetje . Maar hij is wel de beste |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Haha , is wel eerlijk Leon. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ben maar aan de BBQ gegaan |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zit te kijken op fox man man wat slecht het zeeuwse elftal is goedkooer en beter. Ach ach |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Twee nul! Er hangt een stunt in de lucht mensen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Lekker postief bezig sommige "supporters" spandoekjes over Nouri. Hoe laag kun je zinken..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 juli 2018 door tomson -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Dat lijkt dezelfde groep die in Putten vuurwerk naar vrijwilligers gooide. Wat een geweldige "fans" |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 juli 2018 - 18:29 schreef MightyAce het volgende:Dat lijkt dezelfde groep die in Putten vuurwerk naar vrijwilligers gooide. Wat een geweldige "fans" Heb de foto maar even weggehaald. Te vinden op het internet ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Stadionverbodjes komen overal binnen bij oefenduels. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja en pijnlijk tegelijk geile. Een eigen speler niet mogen pfff hij heeft de primeur want dit is me nog nooit overkomen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zwakste oefenwedstrijd in tijden? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 juli 2018 - 18:28 schreef tomson het volgende:Lekker postief bezig sommige "supporters" spandoekjes over Nouri. Hoe laag kun je zinken.. Nouri worden.
Vaag spandoek |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ja het zijn geen denkwonders |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: De zoute zee slaakt een diepe zilte zucht Boven het vlakke land trilt stil de warme lucht He! iemand slaat soms onverwacht maar zeker op de vlucht Alarmfase Twee is hier nauwelijks nog berucht Maar men weet het niet En zwijgt van wat men hoort en ziet |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Kan me heel lang geleden Barendrecht herinneren . |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 juli 2018 - 19:36 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] De zoute zee slaakt een diepe zilte zucht Boven het vlakke land trilt stil de warme lucht He! iemand slaat soms onverwacht maar zeker op de vlucht Alarmfase Twee is hier nauwelijks nog berucht Maar men weet het niet En zwijgt van wat men hoort en ziet Hebben we plots 2 Blöfers? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
2 potjes gezien Wat mij opviel, Van Persie in de spits bevalt me niet , veel te statisch Vente bevalt me daarentegen prima op die positie. Grootste tegenvallers , Kökcü , Ayoub en Boetius . oh en de gefrustreerde Berghuis vandaag, Grootste meevallers , Vente en de 2 andere El's .Ook Toornstra zeer gretig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 juli 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee nee teveel eer voor mij. 1 kennert- 1 Blöffert |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 juli 2018 - 19:40 schreef van geil het volgende:2 potjes gezien Wat mij opviel, Van Persie in de spits bevalt me niet , veel te statisch Vente bevalt me daarentegen prima op die positie. Grootste tegenvallers , Kökcü , Ayoub en Boetius . oh en de gefrustreerde Berghuis vandaag, Grootste meevallers , Vente en de 2 andere El's .Ook Toornstra zeer gretig. Ik deel je mening |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Haps langdurig geblesseerd.... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Dat is toch een probleem aan het worden....heeft veel geld gekost en Malacia is niet veel slechter. Gaat Haps nog waarde toevoegen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Haps speelde vorig jaar beter dan Malacia, maar niet het hele aankoopbedrag beter. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Haps kan meer kracht in de wedstrijd leggen omdat Malacia nog een puppie is. Maar Malacia is duidelijk de beste voetballer van de 2. Even zo goed een aderlating want was de enige positie die goed dubbelbezet is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 juli 2018 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Kan Malacia zich mooi verder ontwikkelen! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord met 27 spelers naar Zwitserland
(Tissot Arena Biel Bienne)
Nadat de spelers van Feyenoord maandagochtend nog een openbare training afwerkten op 1908, vertrekt de selectie maandagmiddag richting Zwitserland voor een trainingskamp. In totaal stappen er 27 spelers op de chartervlucht van Rotterdam naar Bern. Naast de WK-gangers ontbreekt Ridgeciano Haps aan boord.
Na aankomst op het vliegveld van Bern zet de selectie later vanmiddag koers naar Thun, waar het tot en met zaterdag verblijft. Feyenoord werkt in Zwitserland niet alleen een aantal trainingen af, de ploeg neemt ook deel aan de 54ste editie van de Uhrencup. Daarin neemt Feyenoord het op tegen Zwitsers kampioen Young Boys (woensdag 18:00 uur) en FC Basel (vrijdag 20:00 uur).
Beide duels worden gespeeld in de Tissot Arena in Biel. De voorverkoop voor de wedstrijden om de Uhrencup verloopt via de organisatie van het toernooi. Voor beide wedstrijden is een apart gedeelte in het stadion gereserveerd voor Feyenoord-supporters.
Selectie Feyenoord voor trainingskamp in Zwitserland: 1. Kenneth Vermeer 2. Bart Nieuwkoop 3. Sven van Beek 4. Jeremiah St. Juste 6. Jan-Arie van der Heijden 7. Jean-Paul Boëtius 10. Tonny Vilhena 11. Sam Larsson 15. Tyrell Malacia 18. Yassin Ayoub 19. Steven Berghuis 22. Justin Bijlow 23. Orkun Kökcü 24. Emil Hansson 26. Jordy Wehrmann 27. Mo El Hankouri 28. Jens Toornstra 29. Calvin Verdonk 30. Ramón ten Hove 31. Elber Evora 32. Robin van Persie 33. Eric Botteghin 34. Dylan Vente 35. Wouter Burger 36. Cheick Touré 37. Achraf El Bouchataoui 38. Lutsharel Geertruida |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Geen Jorgensen Amrabat
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 juli 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nog met vakantie misschien..(?) |
|
|
|