|
|
Stylzz
|
|
|
Bij Feyenoord speelde vandaag elf zelf opgeleide spelers in de basis tegen BSC Young Boys |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja die samenstelling van vandaag leek nergens op. Weet nou niet welke gedachte daar achter zit. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op woensdag 11 juli 2018 - 21:51 schreef Stylzz het volgende:Bij Feyenoord speelde vandaag elf zelf opgeleide spelers in de basis tegen BSC Young Boys Op zich mooi. Maar ze maakten totaal geen indruk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zeker ,kregen maar 1 doelpunt tegen . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
VAN BEEK: 'MOOI DAT WE MET ZOVEEL ZELF OPGELEIDE SPELERS SPEELDEN' Sven van Beek hechtte niet al te veel waarde aan de 3-0 nederlaag tegen BSC Young Boys die Feyenoord woensdagavond leed in de Uhrencup. De verdediger nam in ogenschouw dat de Zwitserse kampioen al verder is in de voorbereiding en volgende week al aan de competitie moet beginnen.
‘Het is nu belangrijk dat je veel minuten maakt en meters in de benen krijgt. Natuurlijk wil je zo’n wedstrijd winnend afsluiten, maar we hebben vandaag te weinig gecreëerd. We moeten ermee dealen, vrijdag hebben we alweer een wedstrijd. Dan moeten we er weer staan,’ keek Van Beek woensdagavond alvast vooruit naar het duel met FC Basel.
Een lichtpunt was dat de beginopstelling van Feyenoord volledig bestond uit zelf opgeleide spelers, waaronder Van Beek zelf. ‘Ik denk dat we daar als club trots op mogen zijn. Het is mooi dat er zoveel jongens uit de eigen kweek mee zijn op de trainingskamp,’ aldus de centrale verdediger. ‘Ik denk dat een aantal spelers wel hun niveau heeft gehaald. Dat is leuk voor hen en het is mooi voor hen om minuten te maken in het eerste van Feyenoord.’ |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Komt erger over dan het is, kampioen van Zwitserland waar je tegen onderuit gaat en je bent net bezig. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op donderdag 12 juli 2018 - 00:50 schreef VVout het volgende:Komt erger over dan het is, kampioen van Zwitserland waar je tegen onderuit gaat en je bent net bezig. Kijk hier word ik effe minder somber van. Maar toch er zat geen idee achter het vertoonde spel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 12 juli 2018 - 06:37 schreef piet de paler het volgende:[..] Kijk hier word ik effe minder somber van. Maar toch er zat geen idee achter het vertoonde spel. Dat heb je vaak wanneer je de mindere bent |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Er zit gewoon te weinig kwaliteit in de huidige selectie. Benieuwd hoe teleurgesteld Jorgensen is wanneer hij niet vertrekt.
Ik denk dat de 3e plek met heel wat moeite de max is
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 juli 2018 door MMM -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zit heel wat kwaliteit onder de motorkap, als daar de eindjes bij elkaar komen ga je versteld staan. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Hahahaha we komen heeeeel veel kwaliteit te kort om mee te doen voor plaats 1. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Als jij het geld hebt en het niet zo als die zogenoemde aasgieren weer terug moet hebben koop je maar raak en vind ik je een hele toffe peer. Anders moet het roer om en van die azijnzeikerts mentaliteit af die ons talent de bodem in trappen en fluiten. Ja ons talent onder het gras fluiten daar zijn een deel van onze aanhang heel erg goed in, die er heel veel uren en energie in stoppen er wat van te maken en stank voor dank krijgen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 juli 2018 door VVout -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 12 juli 2018 - 10:13 schreef VVout het volgende:Zit heel wat kwaliteit onder de motorkap, als daar de eindjes bij elkaar komen ga je versteld staan. Zoals? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gio praat als een zeer ervaren trainer.....we moeten ons niet druk maken komt allemaal goed................. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Dan moet er nog het nodige gebeuren pfffffff |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ayoub en Clasie. Zijn in ieder geval wel doorzetters. Zou ons toewensen dat we vanuit de jeugd een speler kregen die bepalend is, met fluwelen techniek. Of wacht....Die is natuurlijk al op 16 jarige leeftijd uit de jeugdopleiding geroofd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wel fijn, voetballers in t veld. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik zie hem niet erbij, misschien over het hoofd gezien. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik hoorde zijn naam wel voor de wedstrijd, maar kon ff niet horen waarom |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Voetbal tussen Berghuis en RvP is heerlijk. Larsson komt er zo ook beter uit |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hoop echt voor Larsson dat ie nu in zijn flow komt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Toornstra ook een dag en een nacht verschil met vorig jaar in de voorbereiding. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Effe kijken maar Sinistere |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wordt nog een RB'tje zo :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dubbele schaar Sinisterra! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zeg ik, gaoooooool!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind dit nogal wat ook al is t een oefenwedstrijd |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Is Basel zo slecht of....... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Het loopt verrassend lekker als je de voorgaande wedstrijden bekijkt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Wel 2e wedstrijd vandaag van ze, hebben daarvoor met de ander spelers gespeeld en vandaar wisselen ze nu ook haast niet maar toch. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ik kan het niet zien, maar op een of andere manier neem ik jouw zienswijze altijd ter harte. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
De potentie is er, dat blijkt vandaag. |
|
|
|