|
|
ar
|
|
|
Lekker fris gespeeld. Ayoub doet net of hij er al jaren speelt. Top |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gloeiende gloeiende , alleen 20 minuten gezien door een onverwachte hulpbehoevende buurman . was het n leuke pot ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja valt alleen een beetje tegen dat je MMM dan niet ziet om iets positiefs te melden. Ja in het Berghuis topic vind je m.. Die ouwe loverboy |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T was gewoon goed. Basel speelde vanmiddag met alleen maar jeugd, nu met de basis En wij niet eens |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
We hebben genoten dus. Dat is een fijn begin |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik ga samenvattingen zoeken |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 - 21:57 schreef Leon FR1908 het volgende:Ja valt alleen een beetje tegen dat je MMM dan niet ziet om iets positiefs te melden. Ja in het Berghuis topic vind je m.. Die ouwe loverboy Prima maat! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
leuke pot , vind dat die jonge gasten het echt goed doen , v persie blijft een klasbak en Berghuis was ook weer goed , zelfs boetius viel goed in |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
clasie hoeft van mij eigenlijk echt niet te komen , waarom ?? we hebben 4 middenvelders uit de jeugd die het prima doen daarbij is clasie blesure gevoelig zonde van het geld |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Over het algeheel of zat er 1 tussen die er met kop en schouders bovenuit stak? Gewoon even een kleine nabeschouwing hahaha :-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik ben even masturberen op Berghuis. Geef me een kwartiertje. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ras
|
|
|
Uitstekend gespeeld vanavond en vele malen beter dan afgelopen woendag tegen Young Boys. Dit is nu een goede start en ga zo door. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Inmiddels alle samenvattingen gezien. In die speelminuten zag ik v Persie Berghuis en Vilhena echt heel goed voetballen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 juli 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Professioneel cameramannetje :D |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahaha dat was mij eerder niet opgevallen |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Dit geeft hoop. Vooral centrum Bot-Heijde. Wat is dit toch heerlijk opportunistische sport. :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Haha, proest die staan er mooi op. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Was hij er wel bij ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik krijg ook even niets gevonden . Zie hem nergens staan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Volgens de wedstrijdopstelling was ie er niet bij in ieder geval |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wie gaat de eerste keeper worden? Ik vrees Jones |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bijlow hoop ik, maar dan moet t nog wel Een tandje beter |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Vermeer niet in ieder geval, hoop eigenlijk dat we van Jones nog af gaan geraken. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Lol Ik zou v Geel zijn gezicht wel eens willen zien als ie dit terugkijkt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2018 - 12:10 schreef Gerard_FR het volgende:[..] Lol Ik zou v Geel zijn gezicht wel eens willen zien als ie dit terugkijkt. Hij kan beter naar de start van de El en eredivisie kijken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kaarten voor Levante in de pocket |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Kameraadjes wedstrijd |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat is vet ! Leuk man,veel plezier jullie en @Ar jullie ook ! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zozo.. aafrosjaak draait plaatjes op de open dag. De verkering met Paultje uit ? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Jaja, ze pikken ze wel uit.. :)) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ach ze doen geen kwaad en zeggen toch niets bijzonders Geen dibbele bodem maar zeggen wat je denkt . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gelukkig vind een meerderheid bij VP dat Feyenoord zo mee kan doen komend seizoen, ook al had het best wat meer mogen zijn. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik weet het niet maar hoop het. Ben niet overtuigd van de aanval als v Persie en Berghuis uitvallen. Middenveld erg licht, verdediging ietwat traag. Maar het kan dat dit meevalt |
|
|
|