|
|
MMM
|
|
|
St. Juste rechtsback, zucht. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De backs kunnen een probleem gaan worden. Hopelijk voldoet Malacia weer , en blijft hij heel in ieder geval tot Haps terug is. Op rechts is afwachten , eigenlijk allemaal noodgrepen , daar moet Gio geluk mee hebben dat het goed valt en past in het team. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Botteghin traag maar zeer sterk, wehrlnog iets weet ik nog niet wat dat is |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 22 juli 2018 - 10:48 schreef piet de paler het volgende:Botteghin traag maar zeer sterk, wehrlnog iets weet ik nog niet wat dat is Verschrikkelijk slecht in de opbouw, weet niet wat hij met de bal moet (tikkie breed)...en vooral erg traaaaaagggggg |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar wel power, ik kan me voorstellen dat aanvallers angst voor hem hebben ( nl competitie) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vind hem ook belangrijk , wel mis je achterin nog een voetballende verdediger voor het "grotere" werk . |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als je Clasie voor hem zet, moet hij dat maar oplossen (met de punt naar achter, haha) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Eigenlijk moet je gewoon de selectie erbij pakken en het aantal goals gaan tellen, dan weet je meestal genoeg.
Vorig seizoen te weinig goals na vertrek Kuyt en Elia. Nu van Persie daarvoor terug. Verder?
Nu ff geen zin om lijstje neer te gooien
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 juli 2018 door MMM -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 25 juli 2018 - 21:32 schreef MMM het volgende:Eigenlijk moet je gewoon de selectie erbij pakken en het aantal goals gaan tellen, dan weet je meestal genoeg. Vorig seizoen te weinig goals na vertrek Kuyt en Elia. Nu van Persie daarvoor terug. Verder? Nu ff geen zin om lijstje neer te gooien Het had gekund als er n multifunctionele speler bij was gehaald voor de 9/10 Dat hadden we met Jorgensen Persie Berghuis en Vente in de basis kunnen starten Vilhena en Toornstra erbij op het middenveld. Dan ga je gewoon richting 100 goals .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 juli 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Augustus moet nog beginnen. Je kunt theoretisch je halve elftal nog kwijtraken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat zal niet, maar meerdere dragende spelers is wel mogelijk ja. Als Berghuis of Vilhena bvb vertrekt wordt het elftal slechter, het zal moeilijk worden om er niet op achteruit te gaan. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bijlow St. Juste- Beek/Bot - vdH - Malacia Toornstra/Amrabat - Clasie - Vilhena Berghuis - Persie/Vente - Larsson.
Gio kennende wordt dit het. Bye bye Jorgensen. Geen 2e viool. Vilhena wacht op een mooi aanbod, hallo Ayoub. Berghuis blijft wel. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 26 juli 2018 - 07:30 schreef FR-Henk het volgende:Bijlow St. Juste- Beek/Bot - vdH - Malacia Toornstra/Amrabat - Clasie - Vilhena Berghuis - Persie/Vente - Larsson. Gio kennende wordt dit het. Bye bye Jorgensen. Geen 2e viool. Vilhena wacht op een mooi aanbod, hallo Ayoub. Berghuis blijft wel. Gio kennende staat Jones op doel |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
St. Juste als rechtsback vind ik echt armoedig selectiebeleid |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En dan krijgt Gio er straks weer van langs bij puntverlies, die zet dan "mensen niet op de juiste plek" |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Verwachtingen Nieuwkoop vallen tegen. Bovendien blessuregevoelig gebleken. Op de backs nu weinig keuzes. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 26 juli 2018 - 09:00 schreef van geil het volgende:En dan krijgt Gio er straks weer van langs bij puntverlies, die zet dan "mensen niet op de juiste plek" Doen we allemaal. Ieder z'n zondebok. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 26 juli 2018 - 09:00 schreef van geil het volgende:En dan krijgt Gio er straks weer van langs bij puntverlies, die zet dan "mensen niet op de juiste plek" Er moet gewoon een rechtsback bij, dit kan niet.
quote:Op donderdag 26 juli 2018 - 09:19 schreef FR-Henk het volgende:[..] Verwachtingen Nieuwkoop vallen tegen. Bovendien blessuregevoelig gebleken. Op de backs nu weinig keuzes. Nieuwkoop valt helaas tegen blijkbaar. van Geel die St. Juste en Geertruida opties noemt als rechtsback vind ik belachelijk en onzin. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ja daarom zou Janmaat een prima versterking zijn geweest |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Bijlow
Nieuwkoop St Juste ?/Arie Haps/Malacia
Clasie Vilhena Jorgensen
Berghuis v Persie/Vente Larsson/Sinestera |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Iedereen valt wel over juste maar ik vond hem een verademing op de RB plek |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Die moet zich gewoon focussen op de positie van centrale verdediger. Het is gewoon geen rechtsback, deed het leuk ja tegen Sparta uit (0-7) maar daar had Östlund zelfs nog een goede pot tegen gespeeld toen.
Als je moet kiezen tussen Janmaat of St. Juste is de keuze voor mij snel gemaakt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 juli 2018 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bijlow, AANKOOP, St. Juste, AANKOOP, Haps; Clasie, Vilhena, RvP; Berghuis, Jorgensen, Larsson/Boëtius.
Ik vind dat er nog steeds een rechtsback bij moet en ook een linker centrale verdediger. Maar dat laatste zal wel niet gebeuren.
Met RvP op '10' kiest Gio eerder voor Toornstra als linksbuiten denk ik. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op donderdag 26 juli 2018 - 11:44 schreef MMM het volgende:Bijlow, AANKOOP, St. Juste, AANKOOP, Haps; Clasie, Vilhena, RvP; Berghuis, Jorgensen, Larsson/Boëtius. Ik vind dat er nog steeds een rechtsback bij moet en ook een linker centrale verdediger. Maar dat laatste zal wel niet gebeuren. Met RvP op '10' kiest Gio eerder voor Toornstra als linksbuiten denk ik. Ik zeg van Persie op 10 en Clasie op 6 voor de rest allemaal nieuwe aankopen:) |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op donderdag 26 juli 2018 - 11:44 schreef MMM het volgende:Bijlow, AANKOOP, St. Juste, AANKOOP, Haps; Clasie, Vilhena, RvP; Berghuis, Jorgensen, Larsson/Boëtius. Ik vind dat er nog steeds een rechtsback bij moet en ook een linker centrale verdediger. Maar dat laatste zal wel niet gebeuren. Met RvP op '10' kiest Gio eerder voor Toornstra als linksbuiten denk ik. Qua opstelling zijn we het wel eens....alleen zou ik van Persie van plek wisselen met Jorgensen..en JP kan natuurlijk niet.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 26 juli 2018 - 11:44 schreef MMM het volgende:Bijlow, AANKOOP, St. Juste, AANKOOP, Haps; Clasie, Vilhena, RvP; Berghuis, Jorgensen, Larsson/Boëtius. Ik vind dat er nog steeds een rechtsback bij moet en ook een linker centrale verdediger. Maar dat laatste zal wel niet gebeuren. Met RvP op '10' kiest Gio eerder voor Toornstra als linksbuiten denk ik. We zijn het eens MMM! Over die opstelling dan … Toornstra zet 'ie niet linksbuiten want die valt na een uur in voor RvP. Ik hoop op die Sinisterra! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Aftellen naar de eerste prijs. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Komkommertijd zit er bijna op. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
4 Augustus, hoop weer op een enerverend seizoen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zet de prijzenkast maar vast open. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zo weer traditioneel met de oudste dochter naar de laatste oefenwedstrijd |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Mooi, ook op pad met de kids. Plezier ZZ. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Thanks, benieuwd hoe lang ze nog wil. Ze wordt tien in september Clasie is haar held. En Dirk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 29 juli 2018 - 09:03 schreef Stylzz het volgende:Thanks, benieuwd hoe lang ze nog wil. Ze wordt tien in september Clasie is haar held. En Dirk. Tuurlijk man Clasie ,zij heeft er kijk op.
Veel plezier en ik hoop op een mooi resultaat, dat maakt het leuker voor de kinderen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Voor de buis zometeen.
Vanaf de EL pot weer in de Kuip |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 29 juli 2018 - 09:03 schreef Stylzz het volgende:Thanks, benieuwd hoe lang ze nog wil. Ze wordt tien in september Clasie is haar held. En Dirk. Ha mooi man. Is idd nog zo'n leeftijd dat het niet 'raar' is om ongeneerd voetballers goed te vinden. En dat je het niet hoeft uit te leggen aan je leeftijdsgenoten.
Mijn dochter al wat ouder, 24, vanmiddag terug na 5 maanden Brazilië. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zekers, vleugels uitslaan altijd goed, maar graag ook weer -heelhuids- terug. Altijd dubbel gevoel. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Keeper die zometeen speelt word 1e keeper? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Jones; St. Juste, Van Beek, Van der Heijden, Verdonk; Clasie, Toornstra, Vilhena; Berghuis, Van Persie, Larsson
Jones, St. Juste rechtsback.. Het word weer een treurig seizoen.
Waar is Malacia |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|