|
|
Stylzz
|
|
|
De bonussen, ze zaten er met constructies idd al lang al overheen. Artikel over gelezen. Kunstmatig plafond |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Volgens mij waren wij zelfs de eersten die het gentleman's agreement verstoorden , met Pelle Vermeer en Kazim (Berghuis? Elia?Persie ?)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 juli 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En bonussen zullen er bij ons ook zijn , maar waren nooit relevant behoudens 1 kampioenschap. En scheidingsgeld/buitenlandvergoeding geldt bij ons ook, maar hetzelfde verhaal zo'n beetje.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 juli 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 30 juli 2018 - 18:00 schreef FR-Henk het volgende:[..] Wacht effe. Een club die nog niet met de rijkere concurrentie meekomt moet je vertrouwen geven. En dan vind ik de 3e plek knap. Eisen dat ze 1e moeten worden en dan afkraken is net zoiets als verwachten dat een Opel sneller moet gaan dan een Ferrari. Ik verwacht alleen dat er geknokt wordt. Kun je ook verliezen, maar met kop omhoog. Ok dan, ik verwacht ook alleen dat er geknokt wordt en vind voorlopig dat alles open staat en mogelijk is. Als aanvulling op door het plafond gaan, kan je er vanuit gaan dat ie vroeg of laat bij de rest op hun kop valt, dat kennen we nu toch wel zo zachtjes aan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 juli 2018 door VVout -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 30 juli 2018 - 20:55 schreef van geil het volgende:Volgens mij waren wij zelfs de eersten die het gentleman's agreement verstoorden , met Pelle Vermeer en Kazim (Berghuis? Elia?Persie ?) Dat is nooit aangetoond? Wel dat Kazim op 8 ton zat, exorbitant salaris binnen Feyenoord, voor hetgeen hij voordien tijdens zijn loopbaan gepresteerd heeft. Heeft mede pleuris uit doen breken. De rest weten we niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 juli 2018 - 00:03 schreef FR-Henk het volgende:[..] Dat is nooit aangetoond? Wel dat Kazim op 8 ton zat, exorbitant salaris binnen Feyenoord, voor hetgeen hij voordien tijdens zijn loopbaan gepresteerd heeft. Heeft mede pleuris uit doen breken. De rest weten we niet. Loonstrook Vermeer was openbaar , zonder premies en bonussen 1.050.000,00 Kazim 1,4 lekte zijn zaakwaarnemer uit. Dat was na de lichting van de optie daarvoor 1 miljoen(heeft VI na zijn vertrek bijna een complete uitzending aan besteed) Pelle waren inderdaad geruchten , maar wel hardnekkig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 juli 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wat is er nu leuk aan om ieder jaar kampioen te worden. Dat past niet bij ons. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
,
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 juli 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Ik zou hier best aan kunnen wennen hoor. Maar 2x in 5 jaar zou ook al mooi zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eerste officiƫle wedstrijd komt er aan. Krijg er weer zin in. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
We komen goals tekort en achterhoede te zwak. Vrees ik |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
/
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 augustus 2018 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Jorgensen 10-15 van Persie 15 Berghuis 10-15 Toornstra 10 Larsson 5-10
Waarvan Jorgensen de voorbereiding weer geblesseerd is en afwachten hoe heel van Persie blijft |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Vraag, komt er nog een Johan Cruijff Schaal Psv - Feyenoord topic? Ik snap dat iedereen die aan kan maken, maar de `professionals` doen dat altijd net iets beter. Foto`s, filmpjes, geschiedenis, commentaren, enz. Complimenten nog, daarvoor! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kan gewoon hier die veredelde oefenwedstrijd. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Al weer een hoop spelers geblesseerd... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Op naar 2019-2020
Dit seizoen is al klaar |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nou ja, je weet het maar nooit met Feyenoord |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Van kampioen tot er niet meer toe doen in 2 jaar tijd.
Het blijft toch knap hoe het hier elke keer gaat. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 - 08:35 schreef MMM het volgende:Van kampioen tot er niet meer toe doen in 2 jaar tijd. Het blijft toch knap hoe het hier elke keer gaat. De selectie wordt steeds zwakker. |
|
|
|