|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 12 mei 2019 - 22:25 schreef van geil het volgende:Hahahaha ,ja die bühne is goedgevuld, het is meer stelling durven nemen in plaats van de zekere middenweg. Hahaha stelling durven nemen? Zekere middenweg? Op iets wat nog moet komen? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 12 mei 2019 - 22:27 schreef van geil het volgende:En janken over opstellingen , en een trainer, dat is geen zuur uiteraard. Lesje lezen: ik heb het over zuur dat nog geen zuur kan zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zoals het nu is, is de enige zekerheid , exit van Persie. Geen geld, afhankelijk van verkopen dus. Dat zijn normaliter de beste spelers, dus ja verbeter het maar............ Ik ben inderdaad pessimistisch in deze, zeker omdat ook de jeugd de nek omgedraaid is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die zekerheid is geschetst door de media, qua financiën Ik ben gewoon weg benieuwd wat er gaat gebeuren |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Inderdaad, en dat is iedereen . Maar ik heb de afgelopen jaren meegeteld, en Feyenoord staat er gewoon qua geld slecht op. Heel slecht zelfs , durf ik te beweren . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dus ik hoop echt, dat er enorme verassingen komen qua transfers . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Precies. laat dat voorop staan. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Je leest steeds vanuit media een bepaalde tendens. Ik hoor daar de club zelf nog niet over. Ik kan op die basis nog geen lage(re) verwachtingen neerzetten.
Ik ben optimistischer. Er is op meerdere vlakken ingezet op nieuwe inzichten, nieuwe mogelijkheden. En over de selectie is geen zinnig oordeel te geven. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Met een beetje mazzel. Vilhena :7/8 milj. Jørgensen uit Denenmarken:10 milj. Berghuis:13 max? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Heeft Nicolai ook een vriendin uit Denenmarken? Net als iedereen? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 12 mei 2019 - 21:51 schreef FR-Henk het volgende:[..] Wij van de organisatie/jury/machthebbers hebben hier geen rol in gehad. Het is mogelijk dat de enige kanshebber hier corruptie pleegt. Ik eis een onafhankelijk onderzoek. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Tegen de muur met die bookies! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Onafhankelijk onderzoek? Gaan we regelen. Tegen billijke prijs vanzelfsprekend. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee dat geloof ik niet.. Niet al te hoge verwachtingen scheppen om Stam de kans te geven. Het jaar erna meedoen om het kampioenschap. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Oh die ellende gaat nog een pagina verder hahaha Ik ga maar eens aan het werk |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 13 mei 2019 - 07:05 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nee dat geloof ik niet.. Niet al te hoge verwachtingen scheppen om Stam de kans te geven. Het jaar erna meedoen om het kampioenschap. Doelstelling Europa League |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zou toch allemachtig zijn als Jaap opeens tweede werd ,en voorronde CL gaat pakken. Dan kom ik echt niet bij en kan je me opvegen! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 13 mei 2019 - 17:06 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Zou toch allemachtig zijn als Jaap opeens tweede werd ,en voorronde CL gaat pakken. Dan kom ik echt niet bij en kan je me opvegen! Dan is een borsteltje en blikje wel genoeg.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zuig jij maar eens een knikker op met een kruimeldief |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hahahahaha En jij hebt er 2 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Precies geplakt op een tennisbal :-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Geregeld , het is volkomen volgens het boekje verlopen. Wegens het ongegronde protest ben je bij deze verwijderd uit de competitie, net als alle anderen . |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 - 19:24 schreef van geil het volgende:[..] Geregeld , het is volkomen volgens het boekje verlopen. Wegens het ongegronde protest ben je bij deze verwijderd uit de competitie, net als alle anderen . Corruptie! Maar als niemand wint, wint iedereen dan? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Allemaal een dagje naar Barabas , alle hoogtepunten van dit seizoen terugkijken in slow Motion , daarna massaal naar de hoeren om de frustraties eruit te neuken. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik ga wel gelijk naar stap 2 in het programma- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 - 21:07 schreef van geil het volgende:Allemaal een dagje naar Barabas , alle hoogtepunten van dit seizoen terugkijken in slow Motion , daarna massaal naar de hoeren om de frustraties eruit te neuken. Hahahaha wie word de reisleider? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Bespeur hebzucht! De jury wint altijd meer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Jaja oke ???? Hahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Er is geen rood lichtje in Nederland waar onze Ar niet van op de hoogte is.. Dus dat komt goed. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Doe dertig seconden vallen mee hoor |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 - 22:29 schreef van geil het volgende:Er is geen rood lichtje in Nederland waar onze Ar niet van op de hoogte is.. Dus dat komt goed. Ahhhh Ar ja dan komt t goed hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat was nog lastig , vandaar slow motion. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vandaag de afsluiting. Heft de jury zichzelf ook op. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Misschien maar beter |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Haha, maar de kater er van duurt langer, sorry maar zet zo iets niet gemakkelijk weg. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 - 22:29 schreef van geil het volgende:Er is geen rood lichtje in Nederland waar onze Ar niet van op de hoogte is.. Dus dat komt goed. Haha, valt tegen ouwe.. alleen het lampje vd afstandsbediening. Bij ons veelal darkrooms..
Eikel. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|