|
|
FR-Henk
|
|
|
De nieuwe jury beraadt zich. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Pak ik ondertussen vast de oliebollenschaal. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik heb juist 2 bananen gepakt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 mei 2019 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De jury zit ongetwijfeld het Gay rariteiten festival te kijken , vroeger het songfestival genoemd. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 16 mei 2019 - 21:57 schreef van geil het volgende:De jury zit ongetwijfeld het Gay rariteiten festival te kijken , vroeger het songfestival genoemd. Haha, mocht dat zo zijn sla ik ze persoonlijk de Dark room bij jou in. Bij die ouwe bossche gaylord. Heb jij ook een fijne tijd, je hebt er genoeg van over. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 16 mei 2019 - 21:57 schreef van geil het volgende:De jury zit ongetwijfeld het Gay rariteiten festival te kijken , vroeger het songfestival genoemd. De jury is voor onbepaalde tijd een overwinningsorgie aan het houden . Gordon is de ceremoniemeester , en het kan wel een tijdje duren. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Je hebt gekeken hè, gisteren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Helaas heb ik inderdaad wat flitsen meegekregen , ik zat te kaarten , maar de dames hier zaten inderdaad te kijken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Iedereen weet dat het volkomen kul is, maar de blijheid dat Nederland wint is nog veel groter. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De net aangestelde jury, van zuidnederlandse signatuur, is ook zojuist naar huis gestuurd. Zij hebben een winnaar aangewezen. FR-Henk is de gelukkige. Hij heeft echter de prijs geweigerd omdat deze jury de spelregels niet begrijpt.
Na herstemming is de winnaar......Alex Ridderkerk. Hij mag over een aantal maanden van zijn prijs genieten.
Gratis carnaval. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|