|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Kale Claire?
Kapster Mandy komt ook even gezellig langs in de kapsalon. "Hé lekkertje", begroet Huub haar. Als Mandy alle producten van Schwarzkopf in de kapsalon ziet, is ze niet zo blij. Ze reageert dit dan ook meteen op Claire af. Haar vader heeft namelijk die producten geregeld. De kapster had eerst haar eigen spulletjes staan, maar die zijn vervangen. Er is wat verwarring ontstaan over wie het allemaal geregeld heeft en daardoor krijgt Claire nu de volle lading. Iedereen wil natuurlijk zijn mening geven, maar Claire blijft rustig. Mandy komt uiteindelijk wel tot de conclusie dat de Tilburgse er nu ook niets aan kan doen. "Ik wil wel even mijn vader bellen", oppert Claire. De kapster wilde haar verhaal gewoon even kwijt. "Ik kan lekker naar tegen jou gaan doen, je haar opscheren of zo", zegt Mandy. Maar gelukkig blijkt dat een grapje... Hadden we toch bijna een kale Claire in de Villa!
Iedereen moet ook mij hebben!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
tino
|
|
|
scheer er bij Huubje maar wat van af..... |
|
|
|
|
mezelf
|
|
|
Tino!!!!!!! waarom kijk jij nog, kwal |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ja mezelf sommige leven in een depresieve wereld en vinden zichzelf helemaal top..ik denk dat we het maar gewoon moeten negeren,geen aandacht meer aan schenken.. |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
stelletje sukkels. als je niet tegen kritiek kan moet je lekker je pc uitzetten |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
hahahaha denk aan je hart. |
|
|
|
|
knikeend
|
|
|
vind claire wel lekker :) |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
nee met een pruik op je kop lopen dat is lekker en fris |
|
|
|
|
tino
|
|
|
aan mezelf : weet je wat een kwal is ?? Eeen slijmerig ding en misschien wel iemand die slijmt met de grootste kwal uit DGK. Aan Ilse : doe dat dan ook, ik zit op jouw tunnelvisie-commentaar niet te wachten, de ene keer ben ik depri en de andere keer is mijn commentaar wel goed, als het in jouw straatje komt. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
tino
|
|
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
tino
|
|
|
|
|
|
janeke
|
|
|
de kapster heeft wel gelijk die spullen zijn troep
goedkope troep dit merk is nooit goed geweest zeker het product verf niet eenmaal zwarklof zoals ik het noem kan je geen ander meer gebruiken
zelf op school leer je dat het troep is
laat claire het maar lekker gebruiken weetje wat ze moet niet allleen een grote bek hebben claire moet vragen om haar sprieten met die trope te verfen mensen na een aantal keren zul je zien dat het dof geen glans h kjik maar naar claire als haar sprieten nat zijn het is net verrot touw verrotte elastiek dus wees maar trots op je sprieten amanda haar harenb zijn nu kort maar nog zijn ze mooier en dikker dan die van de slet van de kooi claire vulgaire |
|
|
|
|
KriSs
|
|
|
ik vind t zonde van claire ze leek een sterk meisje zonde dat ze zich zo goedkoop gedragen heeft. |
|
|
|