|
|
igor korneev
|
|
|
Langzaam steeds beter Afronding ook kleine stapjes gemaakt |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Sinisterra was weer heel matig. Ik las ergens op het internet dat Feyenoord aan "money ball" gaat doen.
Als Feyenoord dat eerder had gedaan dan was Sinisterra nooit gekomen.
De zwakste linie van Feyenoord is niet de achterhoede, maar de voorhoede. Dat is mijn mening. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Is geen centrum spits, dat staat vast. Maar beoordeel hem dan straks op zijn eigen positie voor je hem afschrijft. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Intussen al stuk meer waard dan die 2 miljoen die hij heeft gekost. Geen doelpuntenmaker, soms wat blind. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Misschien Sini in de punt zetten ipv Nico. Beweeglijkheid, tegenover die drama achterhoede van PSV Lekker man. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Heb je hem ook weer. geloof wat je wilt, zieke geest. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Oh ja, ouwe homodoos, lees even goed tijdstip meting. Verouderd bedrag, we zijn bijna 3 maanden verder. Ga nou maar slapen. Kun je goed gebruiken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gerustgesteld , zal zeker 1,85 miljoen zijn nu. Met aftrek van alle kosten, zal het maar een miljoentje of 3 verlies zijn nu. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Joh, nogmaals, geloof wat je wilt. Goochel bedragen erbij. Daar voel jij je goed bij.
Volgens mij is hij meer waard. Maar goed, jij bent stampvoetend blij. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Gebruikt t wanneer het hem uitkomt. Vorig jaar ging hij erom lachen toen bleek dat er 2x zoveel waarde op t veld stond dan hij omlaag wou praten.
Geil en goor |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tsja, het lijkt een ziekte. Anders niet te verklaren. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zou kunnen, rot dan voor hem. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Ach het is zo,n kwaaie niet. Soms dan |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ach, ze bestaan, en zijn amusant. Veelkleurige wereld. Van moslim tot gelakte marcheerlaarsjes. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Zo is t
Geen goed room vanille ijs zonder bevergeil |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Prima speler ,word blij van zijn inzet. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Speelde een erg goede eerste helft....nu international = 20M |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Blinden kijken naar oude cijfers. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik keur je er ook niet op af. Zit niet meer in. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Topper ,had hem laten staan en Larsson voor Jörgensen gebracht. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Niet eens. Nico werd 2e helft al beter en was daarvoor weer lekker aan het sleuren, had alleen geregeld ruzie met de bal. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat klopt, maar Sini was de hele wedstrijd dreigend, die had ik mooi laten staan. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Sinisterra was tweede helft veel minder dan de eerste helft. Terwijl Jorgesen juist iets verbeterde. Wissel vond ik daarom logisch. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als je een dubbel set hebt moet je ook dubbel inzetten, logisch toch. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Had snelle spelers voorin ook logisch gevonden Tweede helft was puur counteren |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Luis is die speler die minder dan 2 miljoen opbrengt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Mooi toch als je tegenstander moet komen, waarom zou je op druk gaan spelen en achterin ruimte creëren als je voor staat. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Van dag 1 fan. Groeibriljant |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ssstttttt niet verder vertellen was een aankoop van meneer v Geel |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2019 - 22:52 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Sinisterra was tweede helft veel minder dan de eerste helft. Terwijl Jorgesen juist iets verbeterde. Wissel vond ik daarom logisch. Vond ik ook. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Hij zal toch wat meer rendement moeten krijgen voordat hij ergens op de radar komt. 4 goals als aanvaller bij Feyenoord uit 28 wedstrijden , wat denk je zelf. bij Colombia druipt het rendement er ook niet echt af. Dus eerst maar eens even presteren , en wat langer dan een helft , en in wat meer wedstrijden en consequenter . Dan mag jij het woord CASHEN uitkramen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 december 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 16 december 2019 - 18:31 schreef van geil het volgende:[..] Hij zal toch wat meer rendement moeten krijgen voordat hij ergens op de radar komt. 4 goals als aanvaller bij Feyenoord uit 28 wedstrijden , wat denk je zelf. bij Colombia druipt het rendement er ook niet echt af. Dus eerst maar eens even presteren , en wat langer dan een helft , en in wat meer wedstrijden en consequenter . Dan mag jij het woord CASHEN uitkramen. Eens hoor, hij zal nog geen zware miljoenen opbrengen, maar wel meer dan hij ons gekost heeft, in transfersom en betaald salaris, laten we zeggen, zo'n 4 miljoen. Op de goede weg. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Denk het wel ,als hij niet zoveel of net zoveel energie legt in een wedstrijd als Berghuis en Larsson,dan had je gisteren niet gewonnen ,en meer wedstrijden. Deze jongen is in deze vorm een teamspeler bij uitstek. Kan je nu al goed geld voor vangen. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op maandag 16 december 2019 - 18:31 schreef van geil het volgende:[..] Hij zal toch wat meer rendement moeten krijgen voordat hij ergens op de radar komt. 4 goals als aanvaller bij Feyenoord uit 28 wedstrijden , wat denk je zelf. bij Colombia druipt het rendement er ook niet echt af. Dus eerst maar eens even presteren , en wat langer dan een helft , en in wat meer wedstrijden en consequenter . Dan mag jij het woord CASHEN uitkramen. Dat mag hij altijd. Net zoals jij doet |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op maandag 16 december 2019 - 22:08 schreef Leon FR1908 het volgende:Denk het wel ,als hij niet zoveel of net zoveel energie legt in een wedstrijd als Berghuis en Larsson,dan had je gisteren niet gewonnen ,en meer wedstrijden. Deze jongen is in deze vorm een teamspeler bij uitstek. Kan je nu al goed geld voor vangen. Denk ik ook Zo jong en zo,n ontwikkeling en drive gaat echt wel opvallen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Voor 4 miljoen krijg je zijn schoenen |
|
|
|