|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op maandag 16 december 2019 - 18:31 schreef van geil het volgende:[..] Hij zal toch wat meer rendement moeten krijgen voordat hij ergens op de radar komt. 4 goals als aanvaller bij Feyenoord uit 28 wedstrijden , wat denk je zelf. bij Colombia druipt het rendement er ook niet echt af. Dus eerst maar eens even presteren , en wat langer dan een helft , en in wat meer wedstrijden en consequenter . Dan mag jij het woord CASHEN uitkramen. Ach, als hij de penalty's had mogen nemen dan zagen de cijfers er ook een stuk beter uit. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Dab was hij waarschijnlijk clubtopscorer |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat hij ze niet neemt, zegt eigenlijk genoeg. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De slechtste nemers komen eerst aan beurt uiteraard. Zoals Berghuis, Fer en Karsdorp. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Je moet zo'n opmerking ook niet serieus nemen. Het was een metafoor. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De enige die ik serieus neem, is mijn vrouw. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Neem liever mijn vriendin .. m;n vrouw ken ik onderhand wel |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Och, speelt gewoon steeds beter... Jonge spelers krijgen ook niet meer de tijd tegenwoordig... Laat die jongen gewoon van de flank opereren, niet in de spits... Kijk, je kunt van Advocaat zeggen wat je wil, maar door gewoon simpel te doen, spelers juist neerzetten, creeer je al veel, en ook kapitaal... Stoppen met zogenaamde karakter jongens bij subtoppers weg te halen, kwaliteit halen in het buitenland, jongens die tegen het nationaal elftal aanzitten.... Karakter moet je maar kweken in de eigen jeugd... Is natuurlijk simpel gesteld, en soms zit het mee, en soms ook tegen qua aankopen, maar is een soort basis principe waar je van moet uitgaan vind ik... Op den duur gewoon 2 a 3 aankopen, stuk of 3 jeugdspeler doorstromen, 3 spelers cashen, 2 spelers die het niet hebben laten zien gewoon laten gaan na 2 jaar. En bovenal , creeer een filosofie als club, een speelstijl, en een coach moet dat gewoon uitvoeren... Geen eigenwijze mannetjes meer met hun eigen onrealistische ideeen... En laat het idee eens varen dat wij als Legioen altijd harde werkers willen zien... Hard werken is trouwens zowiezo een vereiste in het hedendaagse voetbal (of je moet toevallig Messi heten), maar hard werken is niet domweg rondhollen... Kwaliteit, daar gaat het om! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dit begint grote vormen aan te nemen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gaat het spelletje ook begrijpen, dit wordt kassa |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: mee eens , als hij nog iets doorontwikkelt en gaat scoren is 50milj + geen slechte gedachte |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vroeger waren we blij dat we een van de betere spelers hadden in de competitie. Tegenwoordig hopen we dat een speler nog meer boven zichzelf uitstijgt om zo snel mogelijk te cashen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nu 73 miljoen waard. Verlengen en 155 miljoen cashen. |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Hij heeft natuurlijk een paar fantastische wedstrijden gespeeld voor de winterstop.
Maar ik blijf het allemaal wat mager vinden qua hoeveelheid doelpunten en goede acties. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het is ook nog allemaal veel te mager, en ook vaak pas in de slotfase als er ruimtes komen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
prima speler voor zijn leeftijd in een niet draaiend elftal en speelt daarbij vaak niet op zijn plek (spits)....is een vaste waarde geworden. Er is er niet een die aan zijn doelpunten komt in dit elftal.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Racing club heeft volgens de geruchten 5 miljoen geboden |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Niet minder verkopen dan 15 miljoen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
contract openbreken en nog een paar jaar laten blijven , zit nog veel rek in deze jongen , dan voor een hoofdprijs laten gaan dit is voor zowel sinestera als feyenoord de beste keus |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote:Op zondag 29 december 2019 - 18:25 schreef kenny het volgende:contract openbreken en nog een paar jaar laten blijven , zit nog veel rek in deze jongen , dan voor een hoofdprijs laten gaan dit is voor zowel sinestera als feyenoord de beste keus Prima idee! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 29 december 2019 - 18:25 schreef kenny het volgende:contract openbreken en nog een paar jaar laten blijven , zit nog veel rek in deze jongen , dan voor een hoofdprijs laten gaan dit is voor zowel sinestera als feyenoord de beste keus Als je een elastiekje te ver uitrekt kan ie ook breken en tegen je wang schieten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: je moeder had misschien ook beter een condoom kunnen gebruiken had ook beter geweest |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Blijf hem toch een echte grillige speler vinden, wel een met een actie en onvoorspelbaar dat is altijd een dikke plus |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nou de pil blijven slikken terwijl je zwanger bent is ook geen succes. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: ze alleen anaal laten nemen schiet ook niet op |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee want daar komen vvoutjes van.. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Hoe kom je uit een ei gekropen dan klapwiek. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dus als je te veel wilt kan je ook naast een leuke transfer grijpen. Neem Jorgensen bv, vonden we allemaal ook te min wat er toen geboden werd. Zonder ff persoonlijk te worden en een vraagstuk te stellen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 29 december 2019 - 22:51 schreef VVout het volgende:[..] Dus als je te veel wilt kan je ook naast een leuke transfer grijpen. Neem Jorgensen bv, vonden we allemaal ook te min wat er toen geboden werd. Zonder ff persoonlijk te worden en een vraagstuk te stellen. Eens |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Heerlijke opening tegen Heerenveen met die halve omhaal. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Word altijd minder bij hem in de 2de helft,ondanks de rustperiode werd het nu nog sneller minder in de 2de helft. Moet beter |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 - 21:44 schreef Leon FR1908 het volgende:Word altijd minder bij hem in de 2de helft,ondanks de rustperiode werd het nu nog sneller minder in de 2de helft. Moet beter Ik werd ook moe in de tweede helft |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hopelijk gaan ze hem snel opwaarderen.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zou hij geen twin brother hebben voor aan de rechterkant? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Leuke, frisse speler die nu ook gaat scoren. Moet een beetje leren doseren, maar dat komt wel goed. Weet niet wat zijn contract is, maar moet zeker nog 1 a 2 seizoenen bij ons blijven en sterker worden... |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Hij blijft me verbazen. Ik heb hem niet zo hoog zitten, maar hij boekt goede resultaten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind t ook niet veel, t is zo ongecontroleerd. Maar nog jong, zit wel groei in. |
|
|
|