|
|
Leon FR1908
|
|
|
Eindelijk een speler met een beetje opportunisme in zijn spel. Waar we best lang met besluitloze buitenspelers of voorspelbare spelers speelde,hebben we nu eindelijk een dribbelaar. Daarbij is hij verre van lui ,zet druk en verdedigt in momenten prima mee. Deze Colombiaanse held is een meerwaarde voor Feyenoord. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 februari 2020 - 23:10 schreef Leon FR1908 het volgende:Eindelijk een speler met een beetje opportunisme in zijn spel. Waar we best lang met besluitloze buitenspelers of voorspelbare spelers speelde,hebben we nu eindelijk een dribbelaar. Daarbij is hij verre van lui ,zet druk en verdedigt in momenten prima mee. Deze Colombiaanse held is een meerwaarde voor Feyenoord. dikke eens... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Oneens. Ik vind t vooral een toevalsvoetballer, maar t alternatief is gewoon minder nu |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vandaar die interesse ook van topclubs.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Categoriseer ik even als marktprijs opkrik geneuzel |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ben ik net te jong voor ;) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Boomer is geen leeftijd maar een state of mind...hahaha |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
boomer heeft wel degelijk ook met leeftijd van doen, en dan met name als je er ouderwetse ideeën op na houdt. Dus okee, ook een state of mind, gekoppeld aan leeftijd. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Hij is nog druistig en moet nog leren doseren, maar laat ook zien op bepaalde momenten dat hij het spelletje ziet...Komt goed met hem... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Hoort uitdrukkingen gebruiken wanneer ze niet van toepassing zijn daar ook bij? ;-) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
A 'boomer' [in this case] is an older, angry white male who is shaking his fist at the sky while not being able to take an insult. They have close-minded opinions, are resistant to change — whether it's new technology or gender inclusivity — and are generally out of touch with how their behaviors affect other people. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Of dt:
something large or notable of its kind. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Maar waarschijnlijk bedoelt Tommy dit:
kangoeroe mannetje |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 februari 2020 - 23:30 schreef FR-Henk het volgende:boomer heeft wel degelijk ook met leeftijd van doen, en dan met name als je er ouderwetse ideeën op na houdt. Dus okee, ook een state of mind, gekoppeld aan leeftijd. Heeft dus niks met leeftijd te maken zeg maar ? |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2020 - 07:59 schreef MightyAce het volgende:A 'boomer' [in this case] is an older, angry white male who is shaking his fist at the sky while not being able to take an insult. They have close-minded opinions, are resistant to change — whether it's new technology or gender inclusivity — and are generally out of touch with how their behaviors affect other people. Dat past bij igor en ze maat positivo haha |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Misschien wel. Maar persoonlijk vind ik de boomer-reactie een zwaktebod waarmee een discussie om zeep geholpen wordt. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Mensen voor kangaroe mannetje uitmaken support ik natuurlijk wel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 - 12:02 schreef MightyAce het volgende:[..] Misschien wel. Maar persoonlijk vind ik de boomer-reactie een zwaktebod waarmee een discussie om zeep geholpen wordt. Maar t is tomson... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 - 12:02 schreef MightyAce het volgende:[..] Misschien wel. Maar persoonlijk vind ik de boomer-reactie een zwaktebod waarmee een discussie om zeep geholpen wordt. Ik irriteer mij er mateloos aan ,ondertussen ook niet origineel meer. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Maar die maakte er een grapje van haha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: Huh, ik dacht dat wij maten waren Pat |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Mij ook maar die pagina is al zover weggezakt...(luilak) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik was t maar vriend.. je weet tussen boomer en patatgeneratie ingeklemd toch ;) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee jij maakte er een lolletje van ouwe reus. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
De patatgeneratie. Die Aad de Mos toch.... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Tsja zo komen dus bananen in een kwaad daglicht, UEFA weer een reden om te zeiken als ze een banaan in het stadion zien! |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Sinistera en Ejuke Heerenveen op de flanken lekker man twee dribbelaars ouderwetse buitenspelers
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 februari 2020 door Positivo -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het leek de kruisband. Laten we hopen van niet. Vooruitzicht niet best, volgens Dixk |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Bedankt Zwolle met jullie tering veld. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hoop dat het meevalt. Voor hem persoonlijk ten eerste, maar ook voor het elftal voegt hij wat toe dat andere niet hebben. Behoorlijk wat diepgang, een goede dribbel, snelheid. Larsson en Berghuis vind ik teveel hetzelfde type, met Larsson de mindere variant uiteraard. Te voorspelbaar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Man man het zal toch niet he? Iedere ploeg klaagt over dit gedrocht wat men kunstgras noemt, behalve Zwolle. Gewoon bepalen kun je geen echt gras betalen dan niet in de eredivisie. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Update: Sinisterra heeft naar alle waarschijnlijkheid een kruisbandblessure opgelopen, dat meldt het Algemeen Dagblad. Feyenoord heeft dit niet bevestigt, maar als dit klopt zijn de Rotterdammers de buitenspeler de rest van het seizoen kwijt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Waarschijnlijk, zal natuurlijk weer in alle toonaarden ontkent worden dat het met het spekgladde kunstgras te doen had en de daarbij verbonden statische ondergrond. Logisch hè, als er geld mee gemoeid is, knijpen ze een oogje toe en zitten wij met de gebakken peren. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: inderdaad schandalig die pleuris kunstgras velden , hoeveel blessures dit al gekost heeft pfff zonde voor deze jongen hij was goed bezig en werd steeds beter , nu is hij er zeker een half jaar uit |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
6 tot 8 maanden uitgeschakeld. Seizoen is klaar en mist waarschijnlijk zelfs een handvol wedstrijden van het nieuwe seizoen. Zo jammer, in de eerste plaats voor hemzelf. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Veel sterkte met je herstel Sini! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
KUT Kunstgras! Alle fakturen sturen naar KNJB, die dat allemaal toegestaan hebben... man man man... Sterkte jongen, je kan het! :-) |
|
|
|