|
|
pat
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 juni 2020 - 19:31 schreef Dirk1 het volgende:[..] jaa ik denk dat hij ons gaat verassen door sneller terug te zijn dan verwacht. meer in zijn prestaties gaat hij ons verrassen, daar ben ik echt zeker van. tijd van terugkomen maakt mij niks uit. deze gast gaat wel zoveel geld opleveren en komt aan het einde van zijn carriere bij ons afsluiten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Speler van t seizoen.
Wat een armoede |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heeft het wel goed gedaan.
Maar er kan er maar 1 speler van het seizoen zijn en dat is Berghuis, die heeft de hele ploeg gedragen en zelf fantastisch gepresteerd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Goed gedaan Vier goals en vijf assists. Hotskbotstoevalsvoetbal.
Dit seizoen was er maar 1 de beste. Jaap. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 17 juni 2020 - 15:05 schreef Stylzz het volgende:Goed gedaan Vier goals en vijf assists. Hotskbotstoevalsvoetbal. Dit seizoen was er maar 1 de beste. Jaap. Als je ziet van waar hij kwam. Zonde dat de blessure hem nu weer terug werpt.
Moet zeker meer gaan scoren, net als Kokcu. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als je 3x speler van de maand geworden bent ,dan zal t wel. Juist Berghuis kan daar wel mee leven ,en relativeren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Blij dat hij weer terug is dalijk. Benieuwd hoelang hij nog nodig heeft.
Linssen nu al zat. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Graag, ben echt een fan van Sini.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ben Linssen niet zat, maar hij rendeert gewoon niet in dit spel. Zelfs Berghuis komt er niet aan te pas omdat t allemaal zo traaaaag is |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Op 1 flank geen diepgang kan, beide kan niet word lastig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Kijk ook wat er gebeurt in de aanval. Er is geen tempo, dus de tegenstander krijgt alle tijd in te zakken. De middenvelders staan gedekt. Jorgensen staat in t midden. De buitenspelers staan naar binnen. De backs staan hoog naar voren om in de ruimte te kruipen. Senesi wordt afgedekt. Botte moet de aanval verzorgen. Of andersom.
De aanval kan in deze situatie alleen maar plaatsvinden door een crosspass naar de hoogstaande backs. Die vervolgens een actie moeten maken. Dit lukt vaak niet en gaat t zootje terug en begint t opnieuw.
Wanneer worden we gevaarlijk? Als we de tegenpartij op laten komen met de bal, de bal voor onze zestien veroveren en snel omschakelen via de backs. Ongeveer alle gevaarlijke situaties waren uit zo'n omschakeling. Dit betekent gewoon dat je tegenstander eerst de bal moet hebben en uit de tent gelokt wordt om zelf gevaarlijk t kunnen worden. Countervoetbal.
En dat is als de tegenstander dat helemaal niet wil, niet te doen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 september 2020 - 10:01 schreef Stylzz het volgende:[..] Kijk ook wat er gebeurt in de aanval. Er is geen tempo, dus de tegenstander krijgt alle tijd in te zakken. De middenvelders staan gedekt. Jorgensen staat in t midden. De buitenspelers staan naar binnen. De backs staan hoog naar voren om in de ruimte te kruipen. Senesi wordt afgedekt. Botte moet de aanval verzorgen. Of andersom. De aanval kan in deze situatie alleen maar plaatsvinden door een crosspass naar de hoogstaande backs. Die vervolgens een actie moeten maken. Dit lukt vaak niet en gaat t zootje terug en begint t opnieuw. Wanneer worden we gevaarlijk? Als we de tegenpartij op laten komen met de bal, de bal voor onze zestien veroveren en snel omschakelen via de backs. Ongeveer alle gevaarlijke situaties waren uit zo'n omschakeling. Dit betekent gewoon dat je tegenstander eerst de bal moet hebben en uit de tent gelokt wordt om zelf gevaarlijk t kunnen worden. Countervoetbal. En dat is als de tegenstander dat helemaal niet wil, niet te doen. Eens hoor!
Maar als je ook kijkt hoeveel diepgaande spelers we nu hebben? Heb me vorig jaar af en toe suf geërgerd aan Jens maar daar zat wel beweging in.
Fer, Kokcu en Diemers zie ik dat weinig doen. Linssen en Berghuis ook niet. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: gewoon op de bank zetten, mis koop |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Met Texeira, Luis en Berghuis wordt het veel beweeglijker, als je dan Jorgensen als aanspeelpunt er tussenin zet krijgt ie een veel nuttigere functie met mensen om zich heen die het af kunnen maken.
Het middenveld is dan met de centrale verdediging het blok en de backs kunnen dan lekker mee opkomen. Ik hoop daarom dat Malacia weer snel terug komt en in vorm raakt en Geertruida wat meer schwung gaat krijgen, dan gaat het helemaal goed komen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 september 2020 - 10:54 schreef VVout het volgende:Met Texeira, Luis en Berghuis wordt het veel beweeglijker, als je dan Jorgensen als aanspeelpunt er tussenin zet krijgt ie een veel nuttigere functie met mensen om zich heen die het af kunnen maken. Het middenveld is dan met de centrale verdediging het blok en de backs kunnen dan lekker mee opkomen. Ik hoop daarom dat Malacia weer snel terug komt en in vorm raakt en Geertruida wat meer schwung gaat krijgen, dan gaat het helemaal goed komen. ja, zou goed kunnen uitpakken....Texeira, Luis en berghuis rond Jorgensen... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ben ik 100% mee eens Als Texeira en Luis 100% fit zijn dan heeft Feyenoord 4 Top mensen bij elkaar dus even wachten nog
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 september 2020 door de bluffer -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wie is de 4e na Sinisterra, Berghuis en Texeira dan? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Dan zet natuurlijk Jorgensen rond die drie |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ah oké, dacht dat je het over ‘top’ had. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Luis Sinisterra heeft woensdagmiddag zijn gezicht weer laten zien op het trainingsveld. Het is voor de aanvaller de volgende stap op de weg terug van zijn zware knieblessure. Het zal nog even duren voor de Colombiaan ook daadwerkelijk zijn rentree zal maken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Blij als hij terug is. Kan Linssen mooi banken. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
idd linssen eruit en als dick bozenik niet goed genoeg vind misschien een balvastere speler in de punt van de aanval maar jorgenson... die moeten we gewoon vervangen voor bannis |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Schijnt aardig weer op de weg terug te zijn....kan niet wachten, hij met berghuis en texeira maken elke tegenstander gek denk ik.. |
|
|
|
|
ed pouwelse
|
|
|
Moeten niet jorgensen al afschrijven als hij nu echt blessure vrij is kan hij echt weer van veel waarde zijn. Hij had toch een fantastisch jaar dat kan toch niet ineens weg zijn. Zeker als hij nu meer ballen krijgt Met Texeira erbij die geeft ook veel assists komt dat goed. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nu nog 2 weken dan, hoop dat het voetbal nog in je tenen zit. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Gefeliciteerd Luis Fernando met het verlengen van je contract tot 2023 ik hoop dat je snel weer in de basis staat, SUCCES . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
zeker goede zet , hopen dat hij vlug weer fit wordt , hij is hard nodig voorin |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wil dansen op het veld. Salsa boy. |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Dit is toch wel speler die onder Advocaat tot ontplooiing gekomen is. Van Bronckhorst zag het niet in hem zitten. Jaap Stam wel, maar toen ging alles bizar slecht.
Ongetwijfeld gaat Advocaat hem eerst in de spits zetten. Daar is hij ook niet echt geschikt voor. Maar we hebben geen alternatieven.
Ik moet eerlijk bekennen dat het nooit mijn favoriete speler is geweest. Maar om de één of andere reden is het een jongen die vleugels krijgt als hij De Kuip speelt. Ik vind hem te klein, niet snel genoeg, dat hij net iets te weinig goals en assists geeft en in zijn acties iets te reactief (tegenstander moet toehappen of in beweging zijn voordat hij er langs kan).
Per saldo moet ik hem maar het voordeel van de twijfels gunnen. Hij kan Feyenoord nog wel eens geld gaan opleveren i.t.t. Linssen, die alleen maar geld kost.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 november 2020 door Frstu -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Kan niet wachten, ik wil hem zo graag weer zien voetballen. Pffffffffffff |
|
|
|
|
Roy_Feyenoord123
|
|
|
quote:Op zondag 15 november 2020 - 17:58 schreef Frstu het volgende:Dit is toch wel speler die onder Advocaat tot ontplooiing gekomen is. Van Bronckhorst zag het niet in hem zitten. Jaap Stam wel, maar toen ging alles bizar slecht. Ongetwijfeld gaat Advocaat hem eerst in de spits zetten. Daar is hij ook niet echt geschikt voor. Maar we hebben geen alternatieven. Ik moet eerlijk bekennen dat het nooit mijn favoriete speler is geweest. Maar om de één of andere reden is het een jongen die vleugels krijgt als hij De Kuip speelt. Ik vind hem te klein, niet snel genoeg, dat hij net iets te weinig goals en assists geeft en in zijn acties iets te reactief (tegenstander moet toehappen of in beweging zijn voordat hij er langs kan). You serious? Een van de snelste spelers die we hebben denk ik. Per saldo moet ik hem maar het voordeel van de twijfels gunnen. Hij kan Feyenoord nog wel eens geld gaan opleveren i.t.t. Linssen, die alleen maar geld kost. |
|
|
|
|
Roy_Feyenoord123
|
|
|
Een van de snelste van de selectie met haps denk ik hoor |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij schijnt volop mee te trainen, kan iemand dit bevestigen ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ongeveer de hele media heeft dit al geschreven. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik lees alleen dat hij mee traint, maar als hij vol mee doet houdt iemand zijn rentree tegen wie dan ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vrij gegeven door medische staf |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Laten we hopen dat ie heel blijft, dan kunnen we nog veel plezier aan hem beleven. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
luis voor een kwartiertje... kom op zeg alsof die het tij gaat keren. dat gejank, alles gaat traag, niemand loopt vrij, alles moet in de voeten... dat gebrei en niet schieten. het is niet vreemd dat hAps er 3 inschiet en als malacia erin komt 2x een doelkans heeft...
wij zijn mannen, laat het gvd zien op het veld en als je nu het gras nog niet wil opvreten an die onterechte nederlaag ervoor dan moet je snel opdonderen hoor, hier gaat een kwartiertje luis niks aan veranderen.
TOON BALLEN, TOON SPIRIT, LOOP EROVERHEEN EN LAAT HET GVD ZIEN
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 december 2020 door pat -- |
|
|
|