|
|
Bowie
|
|
|
En daarom is Reis Nelson er ook!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Onmisbaar omdat de rest totaal niet goed genoeg is.
Hoelang eruit? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Traint van de week weer mee met de groep.. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Mooi, samen met het legioen hebben we hem nog hard nodig. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Ik ken mijn plaats sinds gisteren. Nelson heeft het niet en zal het nooit écht krijgen, anders pak je je kans wel zoals gisteren. Terug naar Londen dus komende zomer en inderdaad hopen en bidden dat Sinisterra weer snel terug is en heel blijft de rest van het seizoen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Op rechts ging het wel goed dan ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Mooi! Zo zie je maar hoe gehyped de boel word aan die kant.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 februari 2022 door MMM -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Die had Kök er daarna best in mogen schieten! |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: mooi hoor, elke keer als ik het zie |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Die beweging was toch mooier dan die van madueke, of niet! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Jup. Nog erg wisselvallig. Aanvallend moet al veel van hem komen in dit soort potjes en dan heeft hij nog te vaak ook zijn dag niet.
Maar goed, dat hebben veel buitenspelers dat ze een beetje alles of niets zijn. Daarom is ook wel belangrijk dat er vanaf rechts meer komt. Zodat je vaker hebt dat ten minste een van je buitenspelers een redelijk dag heeft.
En een behoorlijk spits helpt ook natuurlijk. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het zuiden lonkt, van Atletico tot Barca. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Arsenal Atletico Leverkusen Napoli.
Worden nu genoemd |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden. Hoop eerlijk gezegd dat hij nog een paar jaar bijtekenen en een beter contract aanbieden. Is dan toch nog vrij snel verkocht en je vangt waarschijnlijk meer. Napoli, Sevilla, Porto.....zijn denk ik prima clubs voor hem |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ja maar dat gaat ie natuurlijk nooit doen. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: Das niks, die leggen rond 25 op tafel Met het wk en zijn prestatie in europa moeten we er tog meer dan 40 uit trekken?
Gaat om de hype en niet de werkelijke waarde dus gniepig geld harken |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 - 14:49 schreef pat het volgende:[..] Das niks, die leggen rond 25 op tafel Met het wk en zijn prestatie in europa moeten we er tog meer dan 40 uit trekken? Gaat om de hype en niet de werkelijke waarde dus gniepig geld harken Zulke bedragen ontvangen alleen CL clubs. En wij zijn een CL club en geen CL club snap je? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 - 16:19 schreef MightyAce het volgende:[..] Zulke bedragen ontvangen alleen CL clubs. En wij zijn een CL club en geen CL club snap je? Ghèhè… |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
20 miljoen voor Sini. kan het alleen maar meevallen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik denk dat t bedrag weer zwaar tegen gaat vallen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
PSV wil 40 miljoen voor Gakpo. Vind ik echt een hele goede speler maar ook blessuregevoelig. 40 is een krankzinnig bedrag.
Dan vind ik 15 miljoen voor Sini echt een fooi. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En toch is dat wat t gaat worden |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
feyenoord moet eens ophouden een koopjeshuis te zijn , gewoon ook 40milj vragen 15milj is lachwekkend zoveel minder is hij niet dan gakpo eerder gelijkwaardige spelers |
|
|
|
|
pat
|
|
|
het zou natuurlijk geweldig zijn als hij verlengt en nog een seizoen bij ons in de eufa cup of misschien wel voorrondes CL speelt. dan kan je kijken naar 40 miljoen.
alleen daarom zouden we ook kokcu en senesi moeten behouden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 30 maart 2022 - 12:40 schreef kenny het volgende:feyenoord moet eens ophouden een koopjeshuis te zijn , gewoon ook 40milj vragen 15milj is lachwekkend zoveel minder is hij niet dan gakpo eerder gelijkwaardige spelers Klopt. Alleen dat bepaalt de prijs helaas niet Psv kan 40 ook vergeten trouwens
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 maart 2022 door Stylzz -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
klopt , zowel psv als wij gaan geen 40milj vangen , maar beter hoog inzetten zakken kan dan altijd nog , je geef zo wel een signaal af dat het koopjeshuis is gesloten |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als ze dubbel salaris betalen zakt de transferprijs. Zo werkt het. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Logisch, vermoeid.
Fris zien te houden. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Alles proberen hem nog een jaar te houden. Onze enige dreigende speler die een man weet te passeren waardoor we dichter bij de goal komen. Niet laten gaan onder de 20m |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2022 - 18:19 schreef igor korneev het volgende:Alles proberen hem nog een jaar te houden. Onze enige dreigende speler die een man weet te passeren waardoor we dichter bij de goal komen. Niet laten gaan onder de 20m Niet houden dus. Verkopen en opnieuw investeren. Anders komen we nooit ergens. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
A die strategie. Volgens mij proberen we dat al sinds de jaren 90. Voordat ze echt gaan renderen snel verkopen voor weinig en weer wat nieuws uit de grabbelton |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Met de kanttekening dat spelers nooit bijtekenden en we ze moesten verkopen met nog Max 1 jaar contract. Dat is al jaren hetzelfde, we hielden ze dan eigenlijk 1 jaar te lang zelfs. En hadden altijd geld nodig. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Ja dat is zo, maar er zijn spelers die wel mee Willen werken aan goed geld of nog wat zelf kritischer zijn en wel graag eerst een volleerd topper te zijn voordat ze naar een grote club gaan |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Malaria en sini sws als ik mij niet vergis. Proberen te verlengen is altijd het beste voor de portemonnee bij verkoop |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord is niet van plan om Luis Sinisterra aankomende zomer te verkopen. De Rotterdammers gaan er alles aan doen om de Colombiaan te behouden, zo meldt Feyenoord-watcher Martijn Krabbendam in de nieuwe Dick Voormekaar Podcast
''Ik heb de grote Frank even aan de lijn gehad'', begint Krabbendam zijn verhaal. ''Ze ontkomen er niet aan om spelers te verkopen, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat ze, à la Cody Gakpo bij PSV, Luis Sinisterra nog een jaartje langer willen binden. Want ja, één-op-één is zijn kwaliteit natuurlijk onmogelijk te vervangen. Vijftien goals, vijftien assists laat je dan de deur uitlopen. Koop dat maar eens terug met minimale middelen...'
Hoe ze Sinisterra zo ver gaan krijgen? "Geen idee. Ik denk dat ze een verbeterde aanbieding gaan doen. Geld erbij. Dat werkt meestal wel'', lacht Krabbendam. Een gelimiteerde transfersom in zijn contract opnemen lijkt lastig. 'Want zijn vorige club krijgt ook nog geld. Als ze hem verkopen gaat er een percentage daarheen. Ze zullen heel creatief moeten zijn.'' |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz