|
|
bijft007
|
|
|
Echt bale voor hem, als hij geheel fit is altijd basis en staat boven in pikorde summervile en zoiezo gnonto, Gnonto speelt trouwens al lange tijd amper meer zag ik, gemiddeld 15 minute per wedstrijd. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zou dan toch de zwaardere belasting kunnen zijn in wedstrijden pl lijkt me dan, 3e keer al eruit voor n tijdje |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Haha, daar gaat het om inderdaad. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Sinisterra geruchten in 3..2..1 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Sini huren is het gerucht .Of het een mogelijkheid is. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Wie heeft dit gerucht de wereld in geslingerd? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik las zoiets op Twitter . Iets van dat hij een blesurre heeft en geen zin heeft in de championship. Daarna werd er afgevraagd of het mogelijk is dat hij door Feyenoord evt gehuurd zou kunnen worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De coach zei ook dat er iets speelde anders dan een blessure maar dat dit iets voor later was |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik zal één van de weinige zijn maar ik zou daar echt niet meer aan beginnen. Afgelopen seizoen alleen maar geblesseerd geweest.
Van genoten, mooi bedrag aan verdiend en nu door. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ook nog: Met volle verstand daar getekend. Veel geblesseerd. Gedegradeerd. Speelt nu niet omdat hij een clausule heeft dat ie weg kan. Drijft dit op de spits.
Vind t een beetje een kak mentaliteit |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Geldt natuurlijk ook voor Leeds. Die hebben het contract ook met volle verstand getekend inclusief clausule. Ik kan me wel voorstellen dat je niet staat te springen om een divisie lager te spelen. Ethiek in de voetbalwereld is sowieso ver te zoeken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vind het ook wel een beetje een slechte mentaliteit ,en die van die Gnonto helemaal ,die doet pure werkweigering |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Is die Gnonto niet iets voor ons 🤪 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als ze wat eerder gewoon hadden gewerkt, hadden ze nog PL gespeeld misschien?
Dus Sini is nogal vaak wat blessuregevoelig of gewoon domme pech?
Nah, weet niet of dat de vijver is om uit te vissen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 - 10:08 schreef VVout het volgende:Als ze wat eerder gewoon hadden gewerkt, hadden ze nog PL gespeeld misschien? Dus Sini is nogal vaak wat blessuregevoelig of gewoon domme pech? Nah, weet niet of dat de vijver is om uit te vissen. De blessures van Sini is denk ook de reden waarom zij geen PL meer spelen. Als ik het goed heb heeft hij minder dan een half seizoen gevoetbald . En als hij wel speelde de meest bepalende bij Leeds . Dus tja |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Die hele voorhoede van hun is wel aardig . 2 oud Feyenoord en 1 die lang in de belangstelling stond. Maar Gnonto als hij erbij komt zou ik er geen probleem mee hebben. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Lijkt op huurbasis naar Bournemouth te gaan. Zou daar dus samen gaan spelen met Senesi. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Beter voor iedereen denk ik. |
|
|
|