|
|
van geil
|
|
|
Nou nee, dat heb je geen opbouw, maar schakel je naar opportunistisch . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We hebben nu ook geen opbouw |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Eens maar het zou wel een plan B of C kunnen zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Het team om hem heen draaide ook zo fijn he :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 16 september 2018 - 20:42 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Die bal ineens voor op Van Persie was nog wel aardig, voor de rest niet veel inderdaad. Maar laat hem maar es een paar keer invallen als Feyenoord wat beter in de wedstrijd zit. Tis ook niet alsof ie constant in de 1 tegen 1 kwam. Was inderdaad een fraai balletje. Een lichtpuntje zullen we maar zeggen. Deed t bij jong ook aardig hoorde ik ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Eens, en daarom gaan we maar van een incident uit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hij zag die ruimte tenminste en durfde m te geven, in één keer. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Telde m al bijna met Robin daar hahaha. 3 punten was stiekem trouwens wat veel geweest voor ons. AZ was gewoon beter. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Exact. En daar schort het aan @ZZ
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 september 2018 door ar -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Tja waar schort het niet aan |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Als je eerlijk bent dan kun je toch niet zo veel spelers noemen binnen de huidige selectie waarmee Feyenoord echt om de titel kan strijden?
Ik kan alleen Malacia, Vilhena, St. Juste, Berghuis (mits in vorm), Van Persie en Jørgensen noemen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 17 september 2018 - 19:37 schreef Frstu het volgende:Als je eerlijk bent dan kun je toch niet zo veel spelers noemen binnen de huidige selectie waarmee Feyenoord echt om de titel kan strijden? Ik kan alleen Malacia, Vilhena, St. Juste, Berghuis (mits in vorm), Van Persie en Jørgensen noemen. Bij mij gaan Malacia en St Juste van dat lijstje af . Toornstra kan er nog bij , omdat hij goals maakt. |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
St. Juste is toch wel goed als rechtsback? Snel, sterk en technisch. En ik vergeet Haps nog.
Malacia heeft tenminste toekomst. Het is samen met Vilhena de enige speler in onze selectie met restwaarde en die moet je koesteren. De rest is te oud om ooit nog wat op te leveren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 17 september 2018 - 19:46 schreef Frstu het volgende:St. Juste is toch wel goed als rechtsback? Snel, sterk en technisch. En ik vergeet Haps nog. Malacia heeft tenminste toekomst. Het is samen met Vilhena de enige speler in onze selectie met restwaarde en die moet je koesteren. De rest is te oud om ooit nog wat op te leveren. Haps twijfel ik aan, ik vrees dat hij steeds de blessures heeft door compenseren. Juste kan misschien een goede worden , maar is er nog lang niet . Ik vind hem niet slim in keuzes , en zijn balvaardigheid houdt niet over. Rechtsback is uit nood geboren, en ik twijfel ook of daar zijn kracht ligt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Weer zwaar tegengevallen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Heeft wel een aardige voorzet in huis. Af en toe goede acties. Maar wat meer van verwacht tot nu toe. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Laat m maar debuteren straks tegen 020 |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Tja. Zitten natuurlijk weinig automatismen in zo'n reserveteam. Waardoor zijn snelheid niet tot zijn recht komt. Hij gaat in ieder geval wel af en toe diep zonder bal. Zie wel wat in hem. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vind ik ook ,wil niet te voorbarig zijn maar op basis van dit soort wedstrijden afschrijven vind ik nogal sneu |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Met het tempo van door selecteren van Martin, hebben we daar nog jaren de tijd voor. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gaat ook schitteren bij NEC |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
niks bijzonders word hem niet. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op donderdag 27 september 2018 - 23:11 schreef netsurfer het volgende:Tja. Zitten natuurlijk weinig automatismen in zo'n reserveteam. Waardoor zijn snelheid niet tot zijn recht komt. Hij gaat in ieder geval wel af en toe diep zonder bal. Zie wel wat in hem. Het vervelende is dat er ook geen automatismen zitten in het basisteam.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Het veld oplopen voor aanvang gaat anders best goed. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hij was beter dan berghuis in zijn laatste wedstrijden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: MMM ook en die zit nota bene op de tribune |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
3-0 voor tegen PEC Zwolle, rechtsbuiten valt geblesseerd uit. Kan makkelijk dus Sinisterra brengen.
Wie brengt onze wondercoach? Jens Toornstra weer op de flank, alsof we dat nu al niet weten hoe bedroevend die man op de flank is.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gio ziet dat heeeel anders |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kon er helemaal niets van toen hij speelde |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Haha, daar is tie. Mr. Protecto |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Toornstra ook niet, kun je beter iemand op zijn eigen plek zetten i.p.v. pleasen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Even dit ik hoop altijd op een verrassing echter ik zag hem spelen tegen de amateurs in de beker samen met Ayoub en zeg nu eerlijk was dat goed !!!! Mm |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hij heeft ook al zó veel minuten gehad. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Toornstra op de flank is toch triest tegen PEC. Geef dan die Sinisterra maar de kans.
Op basis van 1 potje afschrijven is te snel. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Of ja let op......een linkspoot op links en een rechtspoot op rechts nog nooi vertoond |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Is niks,anders had hij wel gespeeld..... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Of heeft aanpassingstijd nodig. Kan me herinneren dat Neres bij Ajax het eerste half jaar ook geen goede indruk maakte. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 - 20:21 schreef MMM het volgende:Toornstra op de flank is toch triest tegen PEC. Geef dan die Sinisterra maar de kans. Op basis van 1 potje afschrijven is te snel. Weet niet of het zo is hoor, maar misschien liep Toornstra al warm en Sinisterra niet? Dat zou misschien een reden zijn om hem te brengen. Maar goed, ik had ook liever Colombiaantje nog eens gezien.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 oktober 2018 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Colombiana liep ook warm, evenals Jens |
|
|
|