|
|
piet de paler
|
|
|
Heeft iemand hem wel een zien spelen bij het reserve team. Zo ja wat was je indruk? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Niemand ziet hem spelen. Mag niet van Gio. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Speelt weer lekker vandaag..... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Speelt nooit, mag invallen zonder ritme Natuurlijk kut
De Colombiaanse Amrabat |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
kan het niveau niet aan , zonde we hopen dat we een topper in huis hebben maar dat gaat deze jongen niet worden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hou op hij speelt nooit, onmogelijk beoordelen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
De Cuco van de voorhoede. Uitgebreid jarenlang gescout. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik weet niet of het reëel is dat hij na zo'n seizoen behouden blijft. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Lijkt me in ieder geval zaak dat ie gaat spelen. Nog een kandidaat voor verhuur. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hier mag van Geel op veroordeeld worden. 2 miljoen voor deze speler. Vraag is nog altijd waarom. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hullie hebben succes behaald met het scouten van Argentijnen. Martin kon niet achterblijven. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
inderdaad wat heeft v geel in godsnaam gezien in deze jongen , ik zie v geel nog staan in de voorbereiding zo trots als een aap met 7 lullen stond ie te vertellen dat ze sinesterra hadden gescout en vast hadden kunnen leggen pfffff , zielig voor deze jongen maar hij kan er niks van
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 mei 2019 door kenny -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Deze jongen geef ik niet op . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat hij er opeens niks meer van kan bestaat niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Een jaar niks doen helpt niet |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Jonge jongen vanuit een totaal andere cultuur, ik heb ook al eerder gezegd dat deze gozer kan voetballen. Maar met Berghuis voor je ben je kansloos en van te voren afgeschreven. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Komend seizoen moet het gebeuren, anders is het over. Bij ons in ieder geval.
Voor hem te hopen dat Berghuis vertrekt en dat hij meer kans maakt tegen eventuele vervanger van Berghuis. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: hahahahahahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 16 mei 2019 - 21:25 schreef kenny het volgende:inderdaad wat heeft v geel in godsnaam gezien in deze jongen , ik zie v geel nog staan in de voorbereiding zo trots als een aap met 7 lullen stond ie te vertellen dat ze sinesterra hadden gescout en vast hadden kunnen leggen pfffff , zielig voor deze jongen maar hij kan er niks van .... Kan in een paar weekjes instromen...................................... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 - 10:53 schreef netsurfer het volgende:Komend seizoen moet het gebeuren, anders is het over. Bij ons in ieder geval. Voor hem te hopen dat Berghuis vertrekt en dat hij meer kans maakt tegen eventuele vervanger van Berghuis. Het lijkt er steeds meer op dat Berghuis ons gaat verlaten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zullen de meeste Feyenoord supporters niet erg vinden lijkt me, die zeiken hem toch alleen maar af. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zou jammer zijn , met een opkomende verdediger kan hij zeer bruikbaar zijn. Cuco had al moeite om te blijven staan |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 19 mei 2019 - 11:01 schreef MMM het volgende:Zullen de meeste Feyenoord supporters niet erg vinden lijkt me, die zeiken hem toch alleen maar af. Is Stevie nu ook met pensioen? Slaapt ie in het tuinhuisje van de familie Van Persie? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Vele geruchten , met name als Ziyech vertrekt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die "vele" valt echt alles mee hoor. Sterker nog, t was een dagje, nu hoor je eigenlijk niks meer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De meesten komen van Andy af als je verder leest , klopt dus wat je zegt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Luis Sinisterra heeft zich met Colombia Onder 20 geplaatst voor de knock-outfase van het WK Onder 20. De buitenspeler had daar een groot aandeel in. In de laatste groepswedstrijd scoorde hij twee keer tegen Tahiti O20. Sinisterra knikte al vroeg de 1-0 tegen het net en schoot daarna de 2-0 binnen. Daarna liepen de Colombianen verder uit naar een 6-0 zege. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Blijft toch wel het onbeschreven blad van afgelopen seizoen. Waarom is hij nou gekocht, voor 2 miljoen, helemaal uit Zuid-Amerika. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Een groot vraagteken vooralsnog inderdaad. Valt weinig over te zeggen of je moet afgaan op die paar invalbeurtjes in de eredivisie(nog geen 45 minuten in totaal) of die ene basisplek tegen Gemert..
Maar goed, hij valt niet mee, anders had ie meer gespeeld zou je denken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 30 mei 2019 - 10:11 schreef FR-Henk het volgende:Blijft toch wel het onbeschreven blad van afgelopen seizoen. Waarom is hij nou gekocht, voor 2 miljoen, helemaal uit Zuid-Amerika. Wat ik van hem gezien heb bij jong en in het eerste, is niet best. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Die jongen heeft vertrouwen nodig. Welke speler van ons spreekt spaans met hem? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Milo