|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Grappig die altijd negatieve comments eronder. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Gaat het maken! Of het bij ons is of een andere club. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Moet zijn kans grijpen/pakken in de voorbereiding |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: dat is een gok, in het 2e ook geen goede wedstrijden gespeeld. Ik hyeb hem een keer in de kuip zien invallen en hij oogde heel traag. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Is ook een niveau van likmevestje natuurlijk . Volgens mij ook gescout in dezelfde omstandigheden. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Het feit dat hij geselecteerd is voor het Colombiaanse nationale team onder 20 en daar basisspeler is zegt natuurlijk wel wat. Colombia is een sterk voetballand. Die jongen heeft zich natuurlijk aan moeten passen hier. Raar om te denken dat hij er meteen zou staan. Zal nu meer minuutjes gaan maken. Dan gaan we zien of het wat is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Joh , die voetballen op 2800 meter hoogte , de enige reden waarom ze in Zuid Amerika een beetje meedoen. Teams die daar komen snakken naar adem en bloedcellen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 juni 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op maandag 03 juni 2019 - 18:03 schreef van geil het volgende:Joh , die voetballen op 2800 meter hoogte , de enige reden waarom ze in Zuid Amerika een beetje meedoen. Teams die daar komen snakken naar adem en bloedcellen. ja hoor, die Falcao is echt een prutser om maar te zwijgen over andere toppers die het land heeft voortgebracht. Daarnaast doen ze het niet zo slecht op grote toernooien... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 03 juni 2019 - 18:07 schreef CobusIII het volgende:[..] ja hoor, die Falcao is echt een prutser om maar te zwijgen over andere toppers die het land heeft voortgebracht. Daarnaast doen ze het niet zo slecht op grote toernooien... Zij zijn het Nederland van midden en Zuid Amerika . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 03 juni 2019 - 18:00 schreef CobusIII het volgende:Het feit dat hij geselecteerd is voor het Colombiaanse nationale team onder 20 en daar basisspeler is zegt natuurlijk wel wat. Colombia is een sterk voetballand. Die jongen heeft zich natuurlijk aan moeten passen hier. Raar om te denken dat hij er meteen zou staan. Zal nu meer minuutjes gaan maken. Dan gaan we zien of het wat is. Precies, maar er is z'n groepje die zou nu al graag wortel schieten in zijn tuin natuurlijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T zou natuurlijk kut zijn mocht hij gaan voldoen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dit is zijn moeder btw...
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: In winters Colombia |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die zag ik in de finale op het veld lopen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zij hebben 1 copa Amerika cup en wij 1 Ek cup hahahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nou een verschrikking ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik zou eens naar de WK's kijken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Spelers van Europa, spelers van de wereld etc etc. Olifant met n muis. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
FEYENOORDER LUIS SINISTERRA MAAKT GROTE INDRUK OP HET WK ONDER 20
Vandaag, 16:30 uur
Colombia Onder 20 heeft zich met Feyenoorder Luis Sinisterra geplaatst voor de kwartfinale van het WK. In de achtste finale werd na strafschoppen afgerekend met Nieuw-Zeeland.
Sinisterra maakt grote indruk tijdens het toernooi en World Football Scout dicht de buitenspeler dan ook een grote toekomst toe: "We verwachten dat Luis Sinisterra (19) een geweldige speler gaat worden in het internationale voetbal.
Hij passeert tegenstanders met het grootste gemak en zette tegen Nieuw-Zeeland amper een voet verkeerd. We denken dat mensen na dit toernooi meer over hem gaan praten." |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Weet niet waar we dit aan te danken hebben, maar ik duim voor een Drenthe scenario. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 03 juni 2019 - 22:23 schreef moa het volgende:Weet niet waar we dit aan te danken hebben, maar ik duim voor een Drenthe scenario. Zou mooi zijn :) Nog mooier als het echt wat wordt ,ook sportief. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Met al onze fantastische spelers hebben wij 1 prijs,net zoveel als hun. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Laten we hopen op weer een Kaloutje !!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zal overmars volgende week wel weer op de stoep staan, de wiegenrover. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wiegenrovers zijn we zelf ook, bij andere clubs. Feyenoord moet zijn shit op orde krijgen, dan lopen ze niet weg.
En voor wat betreft Sinisterra, zullen wij wel net zijn gemankeerde tweelingbroer gekocht hebben, zul je altijd zien, wordt getriggerd zodra hij de oceaan over is. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 juni 2019 - 12:06 schreef Stylzz het volgende:Wiegenrovers zijn we zelf ook, bij andere clubs. Feyenoord moet zijn shit op orde krijgen, dan lopen ze niet weg. En voor wat betreft Sinisterra, zullen wij wel net zijn gemankeerde tweelingbroer gekocht hebben, zul je altijd zien, wordt getriggerd zodra hij de oceaan over is. inderdaad plukt feyenoord zelf ook spelertjes weg dus moeten ze niet gaan janken . ze kunnen zich beter afvragen waarom ze overstappen naar een 020 , zorg dat die jeugdopleiding goed wordt dan stappen ze niet over |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 juni 2019 - 12:06 schreef Stylzz het volgende:Wiegenrovers zijn we zelf ook, bij andere clubs. Feyenoord moet zijn shit op orde krijgen, dan lopen ze niet weg. En voor wat betreft Sinisterra, zullen wij wel net zijn gemankeerde tweelingbroer gekocht hebben, zul je altijd zien, wordt getriggerd zodra hij de oceaan over is. NAC heeft transfernieuws: 13-jarige aanvaller verruilt Bredanaars voor Feyenoord
Gepubliceerd: Di 04-06-2019 om 09:14
Kopieer linkDeel op WhatsAppDeel op Facebook
Feyenoord heeft zich versterkt met de dertienjarige Levi Roeland. De jonge aanvaller zal deze zomer overkomen van NAC Breda, dat de transfer dinsdagochtend wereldkundig heeft gemaakt via de officiële kanalen.
Roeland heeft drie seizoenen in het geel-zwart achter de rug: in 2016 werd hij door de Bredanaars gescout bij SC Emma, een amateurclub uit Dordrecht. Sindsdien is hij doorgestroomd naar het O14-elftal van NAC en heeft hij zich in de kijker gespeeld bij Feyenoord. 'Wij wensen Levi heel veel succes met deze mooie nieuwe stap!', besluit NAC zijn bondige persbericht.
Het is niet de eerste keer dat de Rotterdammers rondsnuffelen in de jeugdopleiding van NAC. In het recente verleden verruilden spelers als Ilyas el Moussaoui, Tein Troost en Oussama Idrissi Breda voor Rotterdam-Zuid. Feyenoord moest op zijn beurt echter toezien hoe Ar'Jany Martha en Steven van der Sloot naar aartsrivaal Ajax vertrokken, hoewel de Nederlandse topclubs een herenakkoord met elkaar hadden gesloten. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
En zodra hij 16 is gaat hij naar 020 |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: Juist, alle spelers zouden voordat ze zich nog moeten bewijzen een held moeten zijn. Best wat spelers die dan het vertrouwen tanken om echt goed te worden. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 juni 2019 - 15:59 schreef igor korneev het volgende:[..] Juist, alle spelers zouden voordat ze zich nog moeten bewijzen een held moeten zijn. Best wat spelers die dan het vertrouwen tanken om echt goed te worden. Iedereen een medaille, het gaat om het meedoen pfff |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En ineens.......is Luis........heel er goed?
Kweetniet |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
De aanvoerder van Porto speelde eerst bij Roda. Die had ook iets meer tijd nodig. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: hihi, ja ze kunnen zo hun helden status kwijt raken als ze bagger spelen.
Ik geloof zelf dat als je warm ontvangen word, je je van je beste kant wil laten zien en als het dan minder gaat, ze extra hun best doen om geliefd te willen blijven.
andersom, kritisch zijn voordat je een bal hebt aangeraakt, of omdat je een van geeltje bent, geloof ik niet in extra motivatie voor de gemiddelde speler om zich te bewijzen. Die kunnen al snel denken, bekijk het maar, in de zomer en winter kan ik vertrekken als ik wil. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 juni 2019 - 15:59 schreef igor korneev het volgende:[..] Juist, alle spelers zouden voordat ze zich nog moeten bewijzen een held moeten zijn. Best wat spelers die dan het vertrouwen tanken om echt goed te worden. Wat een ontiegelijke onzin |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 05 juni 2019 - 14:29 schreef igor korneev het volgende:[..] hihi, ja ze kunnen zo hun helden status kwijt raken als ze bagger spelen. Ik geloof zelf dat als je warm ontvangen word, je je van je beste kant wil laten zien en als het dan minder gaat, ze extra hun best doen om geliefd te willen blijven. andersom, kritisch zijn voordat je een bal hebt aangeraakt, of omdat je een van geeltje bent, geloof ik niet in extra motivatie voor de gemiddelde speler om zich te bewijzen. Die kunnen al snel denken, bekijk het maar, in de zomer en winter kan ik vertrekken als ik wil. Dan gaan ze lekker.. Dan ben je ongeschikt voor topsport. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 05 juni 2019 - 14:29 schreef igor korneev het volgende:[..] hihi, ja ze kunnen zo hun helden status kwijt raken als ze bagger spelen. Ik geloof zelf dat als je warm ontvangen word, je je van je beste kant wil laten zien en als het dan minder gaat, ze extra hun best doen om geliefd te willen blijven. andersom, kritisch zijn voordat je een bal hebt aangeraakt, of omdat je een van geeltje bent, geloof ik niet in extra motivatie voor de gemiddelde speler om zich te bewijzen. Die kunnen al snel denken, bekijk het maar, in de zomer en winter kan ik vertrekken als ik wil. Je beschrijft het tegenovergestelde van topsport. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 05 juni 2019 - 14:29 schreef igor korneev het volgende:[..] hihi, ja ze kunnen zo hun helden status kwijt raken als ze bagger spelen. Ik geloof zelf dat als je warm ontvangen word, je je van je beste kant wil laten zien en als het dan minder gaat, ze extra hun best doen om geliefd te willen blijven. andersom, kritisch zijn voordat je een bal hebt aangeraakt, of omdat je een van geeltje bent, geloof ik niet in extra motivatie voor de gemiddelde speler om zich te bewijzen. Die kunnen al snel denken, bekijk het maar, in de zomer en winter kan ik vertrekken als ik wil. De knuffelruimte is onlangs opgeheven, van bedenker is uitgebreid afscheid genomen. |
|
|
|