|
|
FR-Henk
|
|
|
Meer iets voor trieste fransozen. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Nu Berghuis vertrekt mag jij het laten zien! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Het slaat door hier! |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Sinister als hij echt zou gaan naar psv |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Stam buigt zijn hoofd erover. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Misschien kan Tanja helpen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Haha no way! Lees maar eens goed terug. Die Duitse herder begint te vertellen dat jullie aan elkaar zitten. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 01 juli 2019 - 22:58 schreef ar het volgende:Haha no way! Lees maar eens goed terug. Die Duitse herder begint te vertellen dat jullie aan elkaar zitten. Hetgeen iedereen inclusief daders vervolgens beaamt |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik ontken. Het zijn aperte leugens. Het zijn smadelijke aantijgingen!
Kortom: ar is weer bezig. Met die geile samen. Bah! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juli 2019 - 07:29 schreef FR-Henk het volgende:Ik ontken. Het zijn aperte leugens. Het zijn smadelijke aantijgingen! Kortom: ar is weer bezig. Met die geile samen. Bah! Henk is jaloers mannen |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Ongewenste driehoeks verhouding |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zo , die is weer even het gras aan het maaien. Onverlaat . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die Ace zit ook weer te nichten. Ouwe roddelkont. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Komkommertijd, saaie transferperiode. Dan zoekt men elders vertier natuurlijk |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juli 2019 - 21:11 schreef MightyAce het volgende:[..] Komkommertijd, saaie transferperiode. Dan zoekt men elders vertier natuurlijk Fertier bedoel je. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zal deze jongen ons positief verrassen? Heeft een goed toernooi achter de rug Kan maarzo! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Het begint bij inzet ,en telkens als hij inviel toonde hij dat. Ik geloof wel in hem. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kan dit seizoen gaan doorbreken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De trainer wilde me niet opstellen. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: A joh, koffie en nootjes genoeg in de kantine voor je Lekker chillen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Is in tegenstelling tot zijn ploeggenoten topfit, moet er dus nu boven uitstijgen en daar gebruik van maken , en het laten zien. (heeft een voorbereiding en de Copa achter de rug) |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Hij maakte niet echt een slechte indruk tegen Angers.
Je ziet dat Van Geel en Van Bronckhorst niet op één lijn zaten. In principe had Gio maar elf spelers nodig. De elf in wie hij het grenzeloze vertrouwen had.
Dit is een wijze les voor Stam. Ook je bank speelminuten (en vertrouwen) geven.
Ik vind het sowieso goed dat hij ook meebeslist bij transfers. Dus niet alleen Troost. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 - 12:52 schreef Frstu het volgende:Hij maakte niet echt een slechte indruk tegen Angers. Je ziet dat Van Geel en Van Bronckhorst niet op één lijn zaten. In principe had Gio maar elf spelers nodig. De elf in wie hij het grenzeloze vertrouwen had. Dit is een wijze les voor Stam. Ook je bank speelminuten (en vertrouwen) geven. Ik vind het sowieso goed dat hij ook meebeslist bij transfers. Dus niet alleen Troost. Eens |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ben benieuwd hoe hij het in het seizoen daadwerkelijk gaat omzetten. Ik kan er nu nog zo weinig van denken, ben echt nieuwschierig. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Jaja daar gaan we veel plezier aanbeleven |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
En die Geile maar zeggen die kan er niks van |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Alleen omdat ie gehaald is door Yellowman |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Waarschijnlijk,maar ik vond hem aardig vandaag |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Luis nicolai berghuis Fer burger kokcu Malacia geertruida juste toornstra Vermeer |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Bijlow erbij en ik ga met je mee |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Totaal geen snelheid voor die positie |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Jawel die gozer kan dat 100% |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Okay, tis een alleskunner dat wel, beetje Kuyt zeg maar. Heeft ie er überhaupt wel eens gespeeld..? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op zondag 28 juli 2019 - 16:38 schreef RenatoBos het volgende:Okay, tis een alleskunner dat wel, beetje Kuyt zeg maar. Heeft ie er überhaupt wel eens gespeeld..? Idd en heeft een loopvermogen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Komen nog spelers bij deze week :() Kan nog alle kanten op. Maar ergens vraag ik mij af of St Juste centraal echt beter is als back zijnde? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Volgens mij van beide net niet Verkopen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tja was niet slecht, maar steeds een acfie teveel. Beter als Larsson |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 14 juli 2019 - 10:00 schreef van geil het volgende:Is in tegenstelling tot zijn ploeggenoten topfit, moet er dus nu boven uitstijgen en daar gebruik van maken , en het laten zien. (heeft een voorbereiding en de Copa achter de rug) Even een reminder voor Leon en Ar. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Positief Geile haha toppie ;) |
|
|
|