|
|
RenatoBos
|
|
|
'Gio' over aanvoerderschap: ''Zullen er binnenkort over praten''
Het vertrek van Karim El Ahmadi bij Feyenoord roept de vraag op wie hem zal gaan vervangen als aanvoerder. In de wedstrijd tegen FC Basel van vanavond droeg Eric Botteghin de band, maar Van Bronckhorst kan nog niet zeggen of dat de rest van het seizoen ook geldt.
"Ik neem daar de tijd voor. De selectie is nog niet compleet; niet iedereen is terug. Deze wedstrijden hebben we gekozen voor de aanvoerders van vorig seizoen. We zullen er binnenkort met de jongens over praten en uiteindelijk de aanvoerders kiezen", laat Van Bronckhorst in gesprek met RTV Rijnmond weten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 juli 2018 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Persie lijkt me voor de hand liggend, maar die gaat niet alles spelen.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wel eens ja. Ik ben sowieso nooit voorstander van een aanvoerder voorin. Bij voorkeur achterin of op t middenveld. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bovendien lijkt me dat van Persie die band ook zelf niet ambieert. Vilhena is geen type die aanstuurt, z'n bek open doet. Eigenlijk is alleen Berghuis zo'n type, maar op andere manier niet geschikt. Botteghin....vdH....Vanwege positie. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zou zomaar kunnen.....Op den duur. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik vond Botteghin geen eens zo gek, zeker ook vanwege zijn positie ja. Vilhena als ie blijft ook ok natuurlijk al vind ik niet dat ie volgens mij de geboren vaardigheid heeft een groep goed aan te sturen. Dan zou je nog eerder Toornstra zeggen maar die heeft al het andere weer niet echt. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Clasie was aanvoerder toen hij weg ging. Als hij komt en basisspeler wordt, dan zou het op een gegeven moment kunnen. Maar eigenlijk is het tekenend dat er niet gelijk een speler te noemen is uit het basisteam, nu El Ahmadi weg gaat. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
De gene die tegen Berghuis durf te zeggen dat hij normaal moet doen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dan zegt Berghuis terug tegen die speler: Goed, als jij eens gaat presteren. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Denk jij dat Van Persie dat pikt? ;) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: En dan een schop voor zijn poten |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Van Persie zegt dat al niet tegen Berghuis denk ik haha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Precies, dacht ik ook al gelijk aan. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Jens Toornstra lijkt mij een goeie aanvoerder |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Overlord38
|
|
|
Is er nou Gods ter wereld niets wat de revue kan passeren zonder dat er hier over gediscussieerd moet worden? Jezus fokin Christ nog aan toe. Nog even en we gaan de voeding en slaapritme onder het vergrootglas leggen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Je mengt jezelf er ook wel overvloedig in. Al 2 posts besteed aan al die onzin. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
v Persie natuurlijk! Bij de wedstrijden dat hij niet speelt. Uiteraard Nicolai. |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
Bijlow Janmaat juste botje malacia Fer Amrabat ayoub Berghuis Nico RvP
RvP Fer Janmaat captains Beek tapia Tonny verkopen |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: mail jij nu dat hij op de bank komt wie moet dan in de kuip de doelpunten maken |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Dirk Kuyt weet het al, maar wil het niet zeggen.
Ik weet het niet, maar wil het wel zeggen. Jordie Clasie. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Volgens mij RvP met Clasie als reserve-aanvoerder ;-P |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vertrek van Jones was allang bekend. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Tuurlijk. En zo is er veel meer waar wij niks van weten |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Aanvoerder betekend toch niet zoveel ..........en RvP moet heel blijven en denkelijk niet altijd opgesteld ik zeg........ik weet het niet |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zeker mooi Het wachten was even op een fitte Vermeer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 augustus 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Aanvoerder 1 en 2. |
|
|
|