|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Die zal er langer uit zijn. Vreselijk voor hem. Sterkte! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Weet ik eigenlijk niet. Ik ken deze ziekte, kennelijk een virusinfectie, ook niet. Ik weet wel dat er best veel sporters met een ICD meedoen op topniveau. Ik hoop dat Blind nog een paar goede jaren in zich heeft. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Nou hij heeft gelukkig even tijd om te herstellen. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Drie tot zes maanden herstel is normaal las ik vandaag, oftewel zou zomaar kunnen dat het seizoen er op zit. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 december 2019 - 17:46 schreef Hasjkoph het volgende:Drie tot zes maanden herstel is normaal las ik vandaag, oftewel zou zomaar kunnen dat het seizoen er op zit. En een die ik we niet kunnen missen. Er komt een zeer interessante winterstop |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Pittig dit zeg.
Hopelijk komt ie er weer 100% bovenop. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Klote voor Daley,hopelijk valt het mee. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 december 2019 - 17:46 schreef Hasjkoph het volgende:Drie tot zes maanden herstel is normaal las ik vandaag, oftewel zou zomaar kunnen dat het seizoen er op zit. en met een beetje pech einde carriere..... dat ligt er dus weer eraan hoe het hersteld en of er geen littekenweefsel komt.. zucht |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
En toch wensen we met z'n allen hem erg veel sterkte toe. Ook vanuit de media met al die vele reacties.
Ikzelf blijft hem een hele goede speler vinden. |
|
|
|