|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Van Geel: 'Ik ontken niet dat ik behoorlijke discussies heb gevoerd met J?rgensen' (VoetbalPrimeur)
|
|
|
R.L Klerks
|
|
|
Martin : "als Berghuis nu bij Ajax of PSV een basisspeler zou zijn,dan is de vraagprijs 30 miljoen en bij Feyenoord met dezelfde capaciteiten maar 15 miljoen" Martin,volgens mij berusten de gezegdes op waarheid. Dus mijn gezegde is "het is maar wat een gek ervoor geeft " en doet de naam van de club er niets aan toe. Ronaldo en Neymar met hun huidige capaciteiten spelend bij Heracles, dan moet als TD-er de hoofdprijs ervoor vragen en als dit niet gebeurt,dan ligt het aan de TD-er en niet aan de naam van de club. Je hebt lef of niet. !!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Spelers zijn zelfstandige ondernemers (met zaakwaarnemers) en als ze elders verbetering zien dan kunnen ze een transfer zelfs juridisch afdwingen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zolang je een contract hebt zal je die moeten afkopen en heeft de club wel wat in de melk te brokkelen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Natuurlijk, maar een club heeft niets aan een ontevreden speler. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 18 juli 2018 - 17:00 schreef VVout het volgende:Zolang je een contract hebt zal je die moeten afkopen en heeft de club wel wat in de melk te brokkelen. Maar daar zijn gewoon staffels voor. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat zal Jorgenson gemotiveerd zijn .......................not |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Als ie komend seizoen blijft en presteert krijgt ie zn transfer ook wel. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Met een daarbij passend jaarsalaris, zal gewoon zijn best moeten blijven doen dus. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gewoon op z'n voet lopen stampen.. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
een goede speler staat erboven. dwingt zijn transfer af. door goed spel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 augustus 2018 door igor korneev -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil