|
|
snaad
|
|
|
Wat een taal van die onderdeur, hoop dat alle ploegen zich te pletter voetballen tegen die grootspraak, wij hebben geld dus wij bepalen, blaaskaken |
|
|
|
|
snaad
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar ja zij hebben geld , en aandeelhouders maar liever baas over onze eigen ploeg dan al,die aandeelhouders. Die vroeg of laat geld willen zien. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Eens ,nu nog meer dan anders zou het mooi zijn als ze weer geen kampioen worden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 18 juli 2018 - 19:41 schreef piet de paler het volgende:Maar ja zij hebben geld , en aandeelhouders maar liever baas over onze eigen ploeg dan al,die aandeelhouders. Die vroeg of laat geld willen zien. Deze klopt niet Piet . Aandeelhouders in die vorm hebben geen tegoed van 020. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ok maar ze zijn wel de eigenaar toch, en kunnen doen en laten met hun aandelen toch. Stel je voor Piet heeft een hoop geld en ik koop de aandelen en ben dus eigenaar.
Ik zou de jistie bamd kopen en opstellen hahahahahah |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
snaad
|
|
|
zij willen de norm gaan zetten aanhaken ? met extreme salarissen? doen we toch niet aanpakken die malloten |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eigenlijk doen ze dit 5 jaar te laat ( gelukkig) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tja dit kan ook wel in hun gezicht ontploffen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ja ze zijn inmiddels verplicht om dik kampioen te worden. Zou ook belachelijk zijn om zóveel uit te geven en niet bovenaan te eindigen in de eredivisie... |
|
|
|
|
Ikke nie
|
|
|
Feyenoord ook wel eens zoiets gedaan. Vervolgens geen kampioen. Dus geen zorgen volgend jaar op de coolsingel |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
En hoe lekker is het dan als ze WEER geen kampioen worden. Gaat dan echt een dingetje worden daar als het 5 jaar duurt en zeker met zo'n selectie.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 19 juli 2018 - 08:25 schreef Ikke nie het volgende:Feyenoord ook wel eens zoiets gedaan. Vervolgens geen kampioen. Dus geen zorgen volgend jaar op de coolsingel Mooi scenario. Breekt daar de pleuris uit. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ze gooien de druk vol op het elftal. Lekker slim....raakt Tadic of blind geblesseerd. Ben je mooi de bok. Maar ze worden toch geen kampioen want dat worden wij!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als het daar een team word in combinatie met de kwaliteiten die ze hebben zijn ze niet te houden vrees ik. Afwachten hoe het gaat lopen, ook met Ten Hag. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
hoop dat Marc van geel ontziet op het forum Kun je vrijuit over zeiken wmb.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 juli 2018 door igor korneev -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Waarom zou ik over Overmars moeten zeiken? Interesseert me vrij weinig.
Wat van Geel allemaal fout doet interesseert me wel, daar kun je pagina's mee vullen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 19 juli 2018 - 10:25 schreef MMM het volgende:Als het daar een team word in combinatie met de kwaliteiten die ze hebben zijn ze niet te houden vrees ik. Afwachten hoe het gaat lopen, ook met Ten Hag. Ten Hag is natuurlijk totaal belachelijk gemaakt door de VI. Maar je leest toch wel erg vaak dat spelers die onder hem gevoetbald hebben alleen maar lof hebben over zijn kwaliteiten. En ik denk dat je gelijk heb .. 020 heeft zoveel kwaliteit nu dat ze de concurrentie ver achterzich zouden moeten laten. Maar ik hoop t niet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 19 juli 2018 - 11:30 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ten Hag is natuurlijk totaal belachelijk gemaakt door de VI. Maar je leest toch wel erg vaak dat spelers die onder hem gevoetbald hebben alleen maar lof hebben over zijn kwaliteiten. En ik denk dat je gelijk heb .. 020 heeft zoveel kwaliteit nu dat ze de concurrentie ver achterzich zouden moeten laten. Maar ik hoop t niet. Hoop het ook niet maatje |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op donderdag 19 juli 2018 - 11:15 schreef MMM het volgende:[..] Waarom zou ik over Overmars moeten zeiken? Interesseert me vrij weinig. Wat van Geel allemaal fout doet interesseert me wel, daar kun je pagina's mee vullen. logisch als je een neus bent |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ben ik niet.
Jij hebt zelf wel bij de neuzen gezeten, Mart |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wel een kuttoppik trouwens |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: Dan zal je Jorien wel zijn |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: +1908, hoe krijg je het uit je vingers. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Onze kleine cuckold hubby. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik poste expres al niet om dit op page 2 te laten belanden, kudt neus. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Up, gezien de eerste wedstrijd van het seizoen, top technische staf, veel geld, goed ingekocht en een top trainer, kunnen van Geel en Gio nog wat van leren |
|
|
|