|
|
Eide
|
|
|
quote: Haha. Met afstand de beste voetbalanalist van Nederland die bovendien buitengewoon vermakelijk schrijft. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op donderdag 26 juli 2018 - 22:38 schreef remco k het volgende:[..] Dit is flauw. Ik ben ook lang niet overtuigd van ten Hag. Maar als je het stukje van Eide leest zie je wel duidelijk dat het komt door beslissingen van ten Hag. Zeggen dat iedere trainer dit zou kunnen is gewoon raar. Want waarom lukt bijna niemand dat dan? Ben het wederom eens met Warrior. Heb genoten maar Ajax is geen moment echt getest door een zeer passieve tegenstander. En het spel was om te smullen, het leek wel pleintjesvoetbal met het plezier van echte technische rasvoetballers onder elkaar die elkaar moeiteloos vonden.
Wanneer ik de wedstrijden uit de voorbereiding zie, heb ik deze opstelling niet eerder gezien en kan ik mij geen patronen voor de geest halen die een voorbode waren op het spel van gisteren.
Nee hoe flauw het ook mag klinken en hoe onterecht ook, het lijkt niet op een ingeslepen patroon van de hand van de meester die Ten Hag moet heten.
Eerder het enthousiasme van een groep zeer technnisch begaafde voetballers die de ruimte kregen om te doen waar ze het best in zijn. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 26 juli 2018 - 16:09 schreef Eide het volgende:[..] Ik blijf erbij dat als je tussentijds een trainer wegstuurd je nooit over tijd gunnen kan of mag spreken. Dan moet een opvolger er staan, anders was wegsturen niet nodig geweest. Dat zijn twee verschillende discussies. Uiteraard was het een grote fout van Ajax om Marcel Keizer te ontslaan en al helemaal het tijdstip. Dat heb ikzelf ook diverse keren hier geschreven. Maar toen Erik ten Hag eenmaal voor de groep stond, deed ik niet mee met het bashen. Hij was er nu eenmaal en dan moet je hem wel een kans geven om er iets van te maken. Dat is in mijn ogen heel wat anders. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 26 juli 2018 - 23:23 schreef AkaS het volgende:[..] Ben het wederom eens met Warrior. Heb genoten maar Ajax is geen moment echt getest door een zeer passieve tegenstander. En het spel was om te smullen, het leek wel pleintjesvoetbal met het plezier van echte technische rasvoetballers onder elkaar die elkaar moeiteloos vonden. Wanneer ik de wedstrijden uit de voorbereiding zie, heb ik deze opstelling niet eerder gezien en kan ik mij geen patronen voor de geest halen die een voorbode waren op het spel van gisteren. Nee hoe flauw het ook mag klinken en hoe onterecht ook, het lijkt niet op een ingeslepen patroon van de hand van de meester die Ten Hag moet heten. Eerder het enthousiasme van een groep zeer technnisch begaafde voetballers die de ruimte kregen om te doen waar ze het best in zijn. En hoe verklaar je dat stuk van Eide dan? Dat lijkt toch echt op bepaalde keuzes in tactiek van de gehele ploeg.
En nogmaals. Ik zeg nergens dat hij het gaat redden of dat ie fantastisch is. Maar gister gewoon een goede teampreatatie waarbij ook de trainer duidelijk zijn inbreng heeft gehad. En dat zegt dus niks over de toekomst. Maar is voor Ajax wel zo lekker gezien de kritiek de afgelopen tijd. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ik zie het. Zal hem eens wat vaker gaan lezen. Mooi stuk dit. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 26 juli 2018 - 22:38 schreef remco k het volgende:[..] Dit is flauw. Ik ben ook lang niet overtuigd van ten Hag. Maar als je het stukje van Eide leest zie je wel duidelijk dat het komt door beslissingen van ten Hag. Zeggen dat iedere trainer dit zou kunnen is gewoon raar. Want waarom lukt bijna niemand dat dan? Neem even de trainers van de afgelopen jaren en met welke selecties ze moesten starten. Ten Hag heeft alles op een presenteerblaadje gekregen, terwijl er vele trainers selecties hadden die half zo goed waren. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 26 juli 2018 - 22:46 schreef Eide het volgende:[..] Haha. Met afstand de beste voetbalanalist van Nederland die bovendien buitengewoon vermakelijk schrijft. Klopt. Had het er met Syl over in een telefoongesprek. Hij had tijdens het WK ook een goede analyse over buitenspelers en voorzetten. Dat echte buitenspelers die de achterlijn halen steeds zeldzamer worden in combinatie met een voorzet. Snap ook niet dat die wens hier blijft leven. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 26 juli 2018 - 23:28 schreef Pietje het volgende:[..] Dat zijn twee verschillende discussies. Uiteraard was het een grote fout van Ajax om Marcel Keizer te ontslaan en al helemaal het tijdstip. Dat heb ikzelf ook diverse keren hier geschreven. Maar toen Erik ten Hag eenmaal voor de groep stond, deed ik niet mee met het bashen. Hij was er nu eenmaal en dan moet je hem wel een kans geven om er iets van te maken. Dat is in mijn ogen heel wat anders. Vind ik niet Pietje. Als je tussentijds een trainer vervangt vanwege tegenvallende prestaties, moet het wel een trainer zijn die direct zijn stempel kan drukken. En dat heeft me behoorlijk tegengevallen sinds de winterstop. Dat Ten Hag nu ineens Ajax een prima wedstrijd laat spelen heeft alles te maken met het feit dat hij nu een selectie op een presenteerblaadje heeft gekregen waar mening vorige trainer jaloers op is. Ik ben benieuwd wat er na 31 augustus gebeurd met deze groep en hoe Ten Hag omgaat met teleurstellingen bij spelers die straks buiten de boot vallen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 - 00:29 schreef remco k het volgende:[..] En hoe verklaar je dat stuk van Eide dan? Dat lijkt toch echt op bepaalde keuzes in tactiek van de gehele ploeg. En nogmaals. Ik zeg nergens dat hij het gaat redden of dat ie fantastisch is. Maar gister gewoon een goede teampreatatie waarbij ook de trainer duidelijk zijn inbreng heeft gehad. En dat zegt dus niks over de toekomst. Maar is voor Ajax wel zo lekker gezien de kritiek de afgelopen tijd. Mag ook wel na 7 maanden aankloten en een selectie op het presenteerblaadje krijgen waar menig vorige trainer jaloers op is. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 - 10:52 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Mag ook wel na 7 maanden aankloten en een selectie op het presenteerblaadje krijgen waar menig vorige trainer jaloers op is. Maakt me geen fluit uit, als er nu maar wel gewonnen gaat worden. De enige trainer die niets had en alles met jeugd moest doen was De Boer, daar heb ik respect voor. Dankzij zijn successen heeft Ajax geld, daarna zijn we gaan kopen en werd het elk jaar niets |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 - 10:51 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] V. Ik ben benieuwd wat er na 31 augustus gebeurd met deze groep en hoe Ten Hag omgaat met teleurstellingen bij spelers die straks buiten de boot vallen. Hier ben ik ook benieuwd naar |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 - 10:57 schreef Ajax we love you het volgende:[..] De enige trainer die niets had en alles met jeugd moest doen was De Boer, daar heb ik respect voor. Dankzij zijn successen heeft Ajax geld, daarna zijn we gaan kopen en werd het elk jaar niets Klopt en dat mag best eena gezegd worden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 - 10:45 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Neem even de trainers van de afgelopen jaren en met welke selecties ze moesten starten. Ten Hag heeft alles op een presenteerblaadje gekregen, terwijl er vele trainers selecties hadden die half zo goed waren. Dat hij het beter heeft dan anderen klopt zeker. Maar uiteindelijk starte hij gister met de selectie waarvan de halve wereld schreeuwde dat het niks was.
Dat iedere trainer dit was gelukt is natuurlijk onzin en dat weet je zelf ook wel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 juli 2018 door remco k -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 26 juli 2018 - 09:08 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Nee, je zag bij het doelpunt dat hij allemaal telefoontjes opnam. Onder het mom, zo nu zullen jullie wel gaan bellen allemaal... Na het slechte WK was het stil natuurlijk. Maargoed als er geen deal komt, dan zal hij nog een seizoen moeten blijven en ik denk niet dat het een straf is met deze selectie Nog zo een, man man deze manier van juichen zie je bij elke sport. Griezman deed het tijdens het wk nog maar doet Hakim het dan is het bel gebaar. Verdiep je ergens eens in ipv van direct onzin te schrijven |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Dat bedoel ik dus ook te zeggen! En het is helemaal niet bedoeld om negatief te doen over Ten Hag, maar ik ben van mening dat elke trainer met dit materiaal resultaat moet kunnen boeken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 juli 2018 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 - 12:06 schreef remco k het volgende:[..] Dat hij het beter heeft dan anderen klopt zeker. Maar uiteindelijk starte hij gister met de selectie waarvan de halve wereld schreeuwde dat het niks was. Dat iedere trainer dit was gelukt is natuurlijk onzin en dat weet je zelf ook wel. Nee Remco, dat is geen onzin maar een mening! En ja, ik ben er van overtuigd dat elke trainer dit gelukt was met deze selectie! |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 - 12:21 schreef Brandje het volgende:[..] Nog zo een, man man deze manier van juichen zie je bij elke sport. Griezman deed het tijdens het wk nog maar doet Hakim het dan is het bel gebaar. Verdiep je ergens eens in ipv van direct onzin te schrijven Vertel.... wat is het dan? Jij hebt je erin verdiept.. Zijn vriendin zwanger? Ben benieuwd heb niets kunnen vinden op internet, dus het is gewoon zoals ik zei totdat het tegendeel is bewezen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 juli 2018 door Ajax we love you -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 - 12:32 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Nee Remco, dat is geen onzin maar een mening! En ja, ik ben er van overtuigd dat elke trainer dit gelukt was met deze selectie! Ik vind je mening in deze echt klinkklare onzin. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Da's mooi, maar wat jij vind boeit me dan weer geen ene flikker! Wat is het leven toch eigenlijk simpel! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 - 12:32 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Nee Remco, dat is geen onzin maar een mening! En ja, ik ben er van overtuigd dat elke trainer dit gelukt was met deze selectie! Ok fair enough, maar dan ook gedurende het seizoen niet meer zeiken op TH. Als ze goed spelen komt dat niet door de trainer maar dan ook niet zeuren als ze slecht spelen. Kortom, heerlijk rustig jaar wordt mbt het gezeik van jou op de trainer :) :) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 - 10:51 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Vind ik niet Pietje. Als je tussentijds een trainer vervangt vanwege tegenvallende prestaties, moet het wel een trainer zijn die direct zijn stempel kan drukken. En dat heeft me behoorlijk tegengevallen sinds de winterstop. Dat Ten Hag nu ineens Ajax een prima wedstrijd laat spelen heeft alles te maken met het feit dat hij nu een selectie op een presenteerblaadje heeft gekregen waar mening vorige trainer jaloers op is. Ik ben benieuwd wat er na 31 augustus gebeurd met deze groep en hoe Ten Hag omgaat met teleurstellingen bij spelers die straks buiten de boot vallen. Natuurlijk is dat zo gap, maar nog nooit heeft een tussentijdse wissel van een trainer bij een club gewerkt. Dus ligt de fout wat mij betreft niet direct bij Ten Hag, maar bij Ajax zelf. Er was geen enkele noodzaak om Marcel Keizer te ontslaan, en nota bene juist op het moment dat Ajax steeds beter begon te spelen. Vandaar mijn eerdere opmerking, dat Ajax Marcel Keizer heeft geslachtofferd om (onder andere) van Dennis Bergkamp af te komen. Dat kan ik uiteraard niet onderbouwen, maar het is mijn gevoel die dat zegt.
Hoe Ten Hag om zal gaan met teleurstellingen weet niemand. We zullen moeten afwachten. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 - 14:44 schreef Brandje het volgende:[..] Ok fair enough, maar dan ook gedurende het seizoen niet meer zeiken op TH. Als ze goed spelen komt dat niet door de trainer maar dan ook niet zeuren als ze slecht spelen. Kortom, heerlijk rustig jaar wordt mbt het gezeik van jou op de trainer :) :) ??? Denk dat jij het hele punt van de discussie een beetje kwijt bent, want deze reactie snap ik niet helemaal. Want als ik denk hoe jij het bedoeld moet ik dus wel degelijk zeiken op TH als de wedstrijden slecht zijn, want dat mag met deze selectie dus niet gebeuren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 juli 2018 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 - 14:57 schreef Pietje het volgende:[..] Natuurlijk is dat zo gap, maar nog nooit heeft een tussentijdse wissel van een trainer bij een club gewerkt. Dus ligt de fout wat mij betreft niet direct bij Ten Hag, maar bij Ajax zelf. Er was geen enkele noodzaak om Marcel Keizer te ontslaan, en nota bene juist op het moment dat Ajax steeds beter begon te spelen. Vandaar mijn eerdere opmerking, dat Ajax Marcel Keizer heeft geslachtofferd om (onder andere) van Dennis Bergkamp af te komen. Dat kan ik uiteraard niet onderbouwen, maar het is mijn gevoel die dat zegt. Hoe Ten Hag om zal gaan met teleurstellingen weet niemand. We zullen moeten afwachten. Nog nooit ben ik niet met je eens, want er zijn voorbeelden maar het wel gewerkt hebt. Ajax en zijn bestuurders hebben de situatie rondom Keizer enorm slecht gedaan, getuige ook de woorden van Viergever. Ik denk alleen nog steeds niet dat dit was om Bergkamp te slachtofferen, want een week daaraan voorafgaand had die nog een verbeterd contract getekend.
En hoe Ten Hag omgaat met teleurstellingen van spelers was ook een vraag! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 - 15:07 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Nog nooit ben ik niet met je eens, want er zijn voorbeelden maar het wel gewerkt hebt. Ajax en zijn bestuurders hebben de situatie rondom Keizer enorm slecht gedaan, getuige ook de woorden van Viergever. Ik denk alleen nog steeds niet dat dit was om Bergkamp te slachtofferen, want een week daaraan voorafgaand had die nog een verbeterd contract getekend. En hoe Ten Hag omgaat met teleurstellingen van spelers was ook een vraag! Nou ja, nog nooit... ik bedoelde uiteraard praktisch nooit. En wat betreft Bergkamp, dat gevoel heb ik nu eenmaal. Dat krijgt niemand uit mijn hoofd. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 - 15:11 schreef Pietje het volgende:[..] Nou ja, nog nooit... ik bedoelde uiteraard praktisch nooit. En wat betreft Bergkamp, dat gevoel heb ik nu eenmaal. Dat krijgt niemand uit mijn hoofd. Ik snap dat gevoel best hoor, alleen snap ik dan niet waarom er een week voorafgaand aan zijn ontslag nog een verbeterd contract wordt getekend. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 - 15:16 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik snap dat gevoel best hoor, alleen snap ik dan niet waarom er een week voorafgaand aan zijn ontslag nog een verbeterd contract wordt getekend. Tja, welkom in de wonderlijke wereld die voetbal heet... Bergkamp was niet de eerste en ook niet de laatste die een contract tekent en vervolgens de laan wordt uitgestuurd.
Daar snap ik ook niks van, noch weet ik er het fijne van. Wat ik wel weet is dat Bergkamp als starre cultuurbewaker zo nu en dan omstreden was en dat hij af en toe negatief in het nieuws was. Het fijne ervan krijgen we toch nooit te horen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 - 15:23 schreef Pietje het volgende:[..] Tja, welkom in de wonderlijke wereld die voetbal heet... Bergkamp was niet de eerste en ook niet de laatste die een contract tekent en vervolgens de laan wordt uitgestuurd. Daar snap ik ook niks van, noch weet ik er het fijne van. Wat ik wel weet is dat Bergkamp als starre cultuurbewaker zo nu en dan omstreden was en dat hij af en toe negatief in het nieuws was. Het fijne ervan krijgen we toch nooit te horen. Dat is waar Pietje, vind het allemaal heel beschamend hoe dit alles is gegaan! Het was zoals Cruijff het wilde zien en iets waar supporters achter stonden. Totdat de resultaten tegenvielen en op de burelen iedereen over elkaar heen buitelde. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 - 15:27 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Dat is waar Pietje, vind het allemaal heel beschamend hoe dit alles is gegaan! Het was zoals Cruijff het wilde zien en iets waar supporters achter stonden. Totdat de resultaten tegenvielen en op de burelen iedereen over elkaar heen buitelde. Daarvoor al. En sindsdien ook. Wijs mij een bestuurlijk rustige periode bij Ajax aan. Het is toch altijd Hollywood aan de Amstel? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 - 15:27 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Dat is waar Pietje, vind het allemaal heel beschamend hoe dit alles is gegaan! Het was zoals Cruijff het wilde zien en iets waar supporters achter stonden. Totdat de resultaten tegenvielen en op de burelen iedereen over elkaar heen buitelde. Helaas wel, Warrior. Bij onze club is het zelden rustig, terwijl juist rust zo belangrijk is om optimaal te kunnen presteren. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 - 15:35 schreef Eide het volgende:[..] Daarvoor al. En sindsdien ook. Wijs mij een bestuurlijk rustige periode bij Ajax aan. Het is toch altijd Hollywood aan de Amstel? Zo'n periode is er inderdaad zelden geweest. Het is vaak een wespennest met allemaal verschillende BV'tjes met mensen die allemaal een eigenbelang hadden en nog steeds wel hebben. Dat kan niet goed zijn voor een club. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 - 15:35 schreef Eide het volgende:[..] Daarvoor al. En sindsdien ook. Wijs mij een bestuurlijk rustige periode bij Ajax aan. Het is toch altijd Hollywood aan de Amstel? Ik bedoelde meer dat een hele grote groep achter de plannen van Cruijff stond toendertijd, maar dat juist de mensen die daar voor stonden achter elkaar werden weggewerkt. Met Bergkamp nu als laatste slachtoffer. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 - 15:39 schreef Pietje het volgende:[..] Helaas wel, Warrior. Bij onze club is het zelden rustig, terwijl juist rust zo belangrijk is om optimaal te kunnen presteren. En daar vond ik De Boer toen zo'n topper in. Die hield zijn ploeg weg van alle commotie! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 - 15:56 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] En daar vond ik De Boer toen zo'n topper in. Die hield zijn ploeg weg van alle commotie! Dat is een absoluut feit! Frank was onverstoorbaar aan het werk met zijn selectie. En ook nog eens presteren qua resultaten! Echt knap om je zo te manifesteren. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 - 14:57 schreef Pietje het volgende:[..] Natuurlijk is dat zo gap, maar nog nooit heeft een tussentijdse wissel van een trainer bij een club gewerkt. Dus ligt de fout wat mij betreft niet direct bij Ten Hag, maar bij Ajax zelf. Er was geen enkele noodzaak om Marcel Keizer te ontslaan, en nota bene juist op het moment dat Ajax steeds beter begon te spelen. Vandaar mijn eerdere opmerking, dat Ajax Marcel Keizer heeft geslachtofferd om (onder andere) van Dennis Bergkamp af te komen. Dat kan ik uiteraard niet onderbouwen, maar het is mijn gevoel die dat zegt. Hoe Ten Hag om zal gaan met teleurstellingen weet niemand. We zullen moeten afwachten. +1 |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Grappig Brandje komt wel terug op Waarier, maar het telefoon gebaar van Ziyech onder het mom, nu zullen de clubs wel gaan bellen, daarover is het stil. En als Griesmann het deed, dan was dat waarschijnlijke hetzelfde.
Hoe dan ook als ik een telefoon na moet doen, dan doe ik dat net als Ziyech dat deed. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 - 16:14 schreef Ajax we love you het volgende:Grappig Brandje komt wel terug op Waarier, maar het telefoon gebaar van Ziyech onder het mom, nu zullen de clubs wel gaan bellen, daarover is het stil. En als Griesmann het deed, dan was dat waarschijnlijke hetzelfde. Hoe dan ook als ik een telefoon na moet doen, dan doe ik dat net als Ziyech dat deed. Ik heb het wel erg warm, maar ben geen Brandje ;-)
Hakim Ziyech gaat de boeken in als maker van het eerste Ajaxdoelpunt van 2018/2019. Hij vierde zijn treffer tegen Sturm Graz (2-0) met een gebaar. Er werd geopperd dat Ziyech dit gebaar maakte in jacht op een transfer, maar het zit net iets anders. Het is gewoon een geintje.
Voetballers vieren een doelpunt tegenwoordig met de gekste gebaren en daar kun je van alles achter zoeken, maar in het geval van het ‘telefoneren’ van Ziyech is dat niet nodig. Het heeft ook niets met imiteren van Antoine Griezmann te maken, het is slechts een geintje. Noem het een ode aan een vriend. Hoe zit het? Ziyech is bevriend met Jercely Cabral. Jercely maakt dit gebaar al een paar maanden en post regelmatig videootjes op Instagram. Mensen waren in eerste instantie geen groot fan van het gebaar, dus ging hij het juist steeds vaker doen. Beetje stangen.
bron |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Het is ook een handsymbool voor "hang loose". En er zijn nog honderdduizenden mogelijkheden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 juli 2018 door Eide -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 - 16:14 schreef Ajax we love you het volgende:Grappig Brandje komt wel terug op Waarier, maar het telefoon gebaar van Ziyech onder het mom, nu zullen de clubs wel gaan bellen, daarover is het stil. En als Griesmann het deed, dan was dat waarschijnlijke hetzelfde. Hoe dan ook als ik een telefoon na moet doen, dan doe ik dat net als Ziyech dat deed. Ten eerste is het geen waarier, maar Warrior! En ten tweede is dat handgebaar wat Ziyech maakte van heel andere betekenis dan waar sommigen hem van willen betichten. En let wel, ik ben geen fan van hem. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 - 16:10 schreef Pietje het volgende:[..] Dat is een absoluut feit! Frank was onverstoorbaar aan het werk met zijn selectie. En ook nog eens presteren qua resultaten! Echt knap om je zo te manifesteren. Echt, ik meen vanuit de grond van mijn hart dat ik hem graag wil terugzien bij Ajax. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 - 16:28 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ten eerste is het geen waarier, maar Warrior! En ten tweede is dat handgebaar wat Ziyech maakte van heel andere betekenis dan waar sommigen hem van willen betichten. En let wel, ik ben geen fan van hem. Ok Warrier, het zal me niet boeien wat hij ermee bedoelde, ik kijk er op mijn eigen manier naar. Hij speelde goed en van mij mag hij dan blij zij en gekke gebaren maken. Ik vind het ouderwetse juichen toch het leukst.
Maar Pietje en Eide bedankt voor de uitleg. Ik hou het op een telefoontje ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 - 16:29 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Echt, ik meen vanuit de grond van mijn hart dat ik hem graag wil terugzien bij Ajax. Maar dan moet hij zijn spelers niet meer laten voetballen zoals hij zijn laatste jaar deed. Dat was vaak niet om aan te gluren.
Wie weet... Frank heeft al aangegeven, dat hij niet afwijzend staat tegenover een eventueel verzoek van Ajax om terug te keren. Hoe dan ook, de selectie nu is niet te vergelijken met zijn selectie van zijn laatste jaar. Vandaag de dag kan financieel veel bij Ajax ;-)
Van mij mag hij ook terugkomen. Ik houd wel van zijn nuchterheid. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 - 16:38 schreef Pietje het volgende:[..] Maar dan moet hij zijn spelers niet meer laten voetballen zoals hij zijn laatste jaar deed. Dat was vaak niet om aan te gluren. Wie weet... Frank heeft al aangegeven, dat hij niet afwijzend staat tegenover een eventueel verzoek van Ajax om terug te keren. Hoe dan ook, de selectie nu is niet te vergelijken met zijn selectie van zijn laatste jaar. Vandaag de dag kan financieel veel bij Ajax ;-) Van mij mag hij ook terugkomen. Ik houd wel van zijn nuchterheid. Dan moet het bestuur hem de aankopen geven die Bosz en Ten Hag ook kregen. Want de laatste jaren onder De Boer stond er ook echt niet veel kwaliteit meer op het veld. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En verder gappies, doe rustig met dit weer en trek een biertje open. Is al warm genoeg. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 - 16:40 schreef Loetje het volgende:[..] Dan moet het bestuur hem de aankopen geven die Bosz en Ten Hag ook kregen. Want de laatste jaren onder De Boer stond er ook echt niet veel kwaliteit meer op het veld. Dat schreef ik toch ook? Dat de selectie bepaald niet dezelfde is omdat er tegenwoordig financieel veel mogelijk is...
Kortom we zijn het eens. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 - 16:41 schreef Loetje het volgende:En verder gappies, doe rustig met dit weer en trek een biertje open. Is al warm genoeg. Absoluut. Bij de Voedselbank werk ik in een pand met een glazen dak in de volle zon... Pfff, man mijn collega's en ik gingen finaal kapot. Nog een jaartje en dan verhuizen we naar een ander pand. Gelukkig! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 - 16:44 schreef Pietje het volgende:[..] Dat schreef ik toch ook? Dat de selectie bepaald niet dezelfde is omdat er tegenwoordig financieel veel mogelijk is... Kortom we zijn het eens. Jawel, maar ik wil De Boer hoe dan ook terug. Neem die 2 jaren hem namelijk echt niet kwalijk. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 - 16:54 schreef Loetje het volgende:[..] Jawel, maar ik wil De Boer hoe dan ook terug. Neem die 2 jaren hem namelijk echt niet kwalijk. Hij kon er inderdaad niks aan doen, dat met name de RvC dwarslag: er moest immers eerst verkocht worden, voordat er een noodzakelijke versterking aangetrokken kon worden.
En nu kan veel, zo niet alles. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Nu gebeuren er in ieder geval dingen die in het plan Cruijff totaal afgewezen zouden worden. Of we het er mee eens zijn, moet dan ieder voor zich maar bepalen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 - 17:03 schreef Loetje het volgende:Nu gebeuren er in ieder geval dingen die in het plan Cruijff totaal afgewezen zouden worden. Of we het er mee eens zijn, moet dan ieder voor zich maar bepalen. Yep! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 - 17:03 schreef Loetje het volgende:Nu gebeuren er in ieder geval dingen die in het plan Cruijff totaal afgewezen zouden worden. Of we het er mee eens zijn, moet dan ieder voor zich maar bepalen. Weet ik niet. Uiteindelijk besloeg het Plan Cruijff vooral de jeugdopleiding en het structuur van de club, waarbij alles gericht moest zijn op het presteren van Ajax 1. Als ik zie hoe Ajax nu met Jong Ajax bezig is en welke trainers er rondlopen is dat helemaal niet zo heel ver van wat er destijds voor ogen was. Het is toch hoofdzakelijk het "technisch hart" wat heel veel macht heeft ingeleverd. Uiteindelijk heeft Overmars vrijwel alle macht naar zich toegetrokken.
Ik zie toch nog altijd veel eigen spelers. Dat daar voor veel geld een aantal sterkhouders bij wordt gekocht is niet tegen het plan in. Aankopen als Kristensen en Orejuela zijn dat wel. Er spelen nu 4 spelers uit eigen opleiding bij Ajax 1. Ajax zoekt nog altijd naar jonge jongens die plooibaar zijn. De Jong en Schuurs zijn daar voorbeelden van.
Ik zie bij Ajax 1 geen faillissement van het Plan Cruijff. Ik zie dat vooral in de organisatie, maar bij de club zelf lijkt het er toch wel een beetje op. |
|
|
|