|
|
piet de paler
|
|
|
Ik ben in de kuip, gelijk effe kijken hoeveel mensen de topic lezen.
Hahahahahah |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zitten Marokkanen mee te kijken. Lachen zich rot om een franse kaaskop. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Help ik je toch het aantal posts te verhogen, piet. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
De wedstrijd is helaas afgelast vanwege laaghangende knoflookwolken... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Haha, pensionado met verdacht object gesignaleerd in de Kuip. Beveiliging heeft deze man geadviseerd zijn baguette voortaan buiten de Kuip te nuttigen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 26 juli 2018 - 09:57 schreef VVout het volgende:[..] Haha, pensionado met verdacht object gesignaleerd in de Kuip. Beveiliging heeft deze man geadviseerd zijn baguette voortaan buiten de Kuip te nuttigen Hahaha |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
Pauze-act zondag, iets met een FRanse scheidsrechter en een banaan |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als jij daar opgewonden door raakt hahaha |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Door dit nieuws zijn inmiddels bussen volgeboekt richting de Kuip vol met BBW's |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Leuk toch, slechtste topic aller tijden wordt vaak bekeken. Ook een prestatie. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Een prestatie vanj jewelste, gebaseerd op een topic lang geleden ik weet niet meer wie het was. Maar die schreef het is rond , en in het bericht stond een cirkel. Vond ik toe grappig |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 - 22:26 schreef piet de paler het volgende:Een prestatie vanj jewelste, gebaseerd op een topic lang geleden ik weet niet meer wie het was. Maar die schreef het is rond , en in het bericht stond een cirkel. Vond ik toe grappig Ar gaat op vakantie met een SBW , dat vindt jij niet grappig. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hoeveel gaat het worden Piet? Hoeveel minuten kan Clasie aan ? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Vandaag: PEC Zwolle-Levante Morgen: Feyenoord-Levante Met wat voor elftal komt Levante Zondag in de Kuip
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 juli 2018 door de bluffer -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Sowieso een laagvlieger . Wel voetbalden daar in het verleden Faas Wilkes en Johan Cruijff |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 juli 2018 - 09:22 schreef van geil het volgende:Sowieso een laagvlieger . Wel voetbalden daar in het verleden Faas Wilkes en Johan Cruijff Johan heeft ook bij ons gespeeld komen ze met een A selectie of een B selectie |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik neem aan dat contractueel een A selectie gevraagd wordt , al kun je dan nog alle kanten op natuurlijk. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Clasie wordt gebracht ................10 minutjes, ik denk 2-1 met het excuus het is zo warm. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wel fijn dat je me zo aankondigt |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 juli 2018 - 09:52 schreef van geil het volgende:Ik neem aan dat contractueel een A selectie gevraagd wordt , al kun je dan nog alle kanten op natuurlijk. Ook de goeie |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Je speelt gewoon een nuttige oefenpartij tegen spelers die kunnen voetballen, kan altijd alle kanten op gaan dus. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 juli 2018 - 10:59 schreef VVout het volgende:Je speelt gewoon een nuttige oefenpartij tegen spelers die kunnen voetballen, kan altijd alle kanten op gaan dus. Ik ga vandaag kijken bij PEC Zwolle |
|
|
|