|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: En lekker van het zonnetje genoten paar biertjes en een kroket naar binnen gewerkt? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Juffr in de klas vraagt noem eens de overeenkomsten tussen de grootste en de kleinste Rus Jantje. Een klitorus is de kelinste en de grootset is de walrus.......fuff wat is dan de overeenkomst Jantje ze hebben alletwee een batte snor....... |
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
quote: Gaat nu zijn act in die betonmolen opvoeren |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 - 12:22 schreef piet de paler het volgende:Juffr in de klas vraagt noem eens de overeenkomsten tussen de grootste en de kleinste Rus Jantje. Een klitorus is de kelinste en de grootset is de walrus.......fuff wat is dan de overeenkomst Jantje ze hebben alletwee een batte snor....... Haha Piet, maar dat van die fuff en die batte snor moet je nog ff uitleggen ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
In een ver verleden werd er op dit soort rotzooi nog een slot gegooid. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Allemaal Marokkanen die piet willen helpen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar jullie reageren wel hahahahahah |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Waarom, gaat perfect hier. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
O.k mijn streef aantal lezers niet gehaald, ik heb gefaald
Moderator slotje
Fans het spijt me dat ik het niet gehaald heb.ik doe dit verzoek uit eigen wil, en niet voor Leon ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dit topic zit in ieders geheugen Piet. Memorabel . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 september 2018 - 09:38 schreef piet de paler het volgende:O.k mijn streef aantal lezers niet gehaald, ik heb gefaald Moderator slotje Fans het spijt me dat ik het niet gehaald heb.ik doe dit verzoek uit eigen wil, en niet voor Leon ;) Gewoon de topic naam veranderen in iets met van Geel ofzo Piet. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Of "Tapia hoort in de basis" |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Of doorbraak in aanbesteding stadion |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja maar het gebeurd nog niet slotje |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik wil een slotje!!!!!!!! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Tja wie niet Piet... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dan moet ie het met deze badjas doen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 september 2018 door VVout -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
De tering... Lekker om het forum zo te openen. Bedankt VV |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Slotje open slotje dicht, hetzelfde als het ding van mijn nicht |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Heb jij z'n nicht als hierboven? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Mijn favoriete hobby, windowshoppen.
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Geleenstraat is een promenade toch ? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Jep, Chaussée d'Amour in Sint Truiden is ook wel lekker. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Ja, en een zijstraatje voor de bevoorrading :) |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
En die paal staat buiten btw, ze zit er niet op. Perverse geesten zien soms dingen die er niet zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Vroeger t neusje van de zalm. Dan had je nog het gezellige dubletstraat ,de wat mindere Boekhortsstraat en de Poeldijkstraat. Ideaal was vroeger dat je een hele goeie friettent had in de Geleenstraat. Irma La douce
Al waren we uitgeweest in Antwerpen ,een ommetje naar de Geleen zat er altijd wel in. Soms met 4 auto's vol. Die tijd zal ik nooit vergeten ,wat een lol en een boek vol verhalen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 12 september 2018 - 22:06 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Vroeger t neusje van de zalm. Dan had je nog het gezellige dubletstraat ,de wat mindere Boekhortsstraat en de Poeldijkstraat. Ideaal was vroeger dat je een hele goeie friettent had in de Geleenstraat. Irma La douce Al waren we uitgeweest in Antwerpen ,een ommetje naar de Geleen zat er altijd wel in. Soms met 4 auto's vol. Die tijd zal ik nooit vergeten ,wat een lol en een boek vol verhalen. Het zegt me niets, die friettent op de hoek voor de passage , geen idee. Die visboer net voor de brug nooit van gehoord. :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat je er in drie zijdes in kan , geen idee van, En die pisbakken aan het begin heb ik ook nooit gezien!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler