|
|
MMM
|
|
|
PSV - Feyenoord (Zaterdag 4 augustus 2018, 18:00 uur)
Datum & tijdstip: Zaterdag 4 augustus 2018, 18:00 uur Locatie: Philips Stadion, Eindhoven Scheidsrechter: Gozubuyuk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 augustus 2018 door MMM -- |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
TNX MMM, op de goede afloop! 2-1 1-2 bedoelde ik dus natuurLijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 augustus 2018 door VVout -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
3-2 Herstel 2-3
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 augustus 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
Ikke nie
|
|
|
1-1 winst feyenoord penals dankzij onze top keepert bijlow |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Lekker begin jullie! Manmanman... 0-4.
Zin an |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: En de hoofdwedstrijd? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ik mail geen uitslag moet eerst weten wie er gaat spelen |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ik ben er bij. Dus dat moet vertrouwen geven! Uit mijn directe netwerk heb ik vernomen dat Martin er alles aandoet om Janmaat te halen. Alleen Janmaat heeft twijfels of dat wel gaat lukken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: PSV en Feyenoord Als t goed is t eerste
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 augustus 2018 door Stylzz -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Doet Jorgensen wel mee |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja, met een kruk of misschien een stok. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: dan wordt het heel erg moeilijk voor Feyenoord zonder Jorgensen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Met of zonder krukken, die rendeert al een tijdje niet erg best. Vente gaat dat prima oplossen, have faith. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Heb er een hard hoofd in. Zou leuk zijn om eerste prijsje vast op te halen. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 augustus 2018 - 11:57 schreef VVout het volgende:[..] Met of zonder krukken, die rendeert al een tijdje niet erg best. Vente gaat dat prima oplossen, have faith. Vente gaat niet spelen. Persie zal in de spits staan |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Bijlow. Juste, botteghin, heijden, verdonk, toornstra, clasie, vilhena, berghuis, persie, boetius |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Tis alleen de vraag of Boet er wel zin in heeft.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat gebeurt als we 0-3 voor staan geil |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dan mag ie aan de poort gaan staan en iedereen bij het verlaten van de Kuip een snoeiharde piek achter zij grote oren geven. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Eens. De fruitschaal boeit psv geen reet |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
V Persie, Berghuis, Toornstra, Vilhena verkeren in goede vorm. Ik heb er echt vertrouwen in. Dat azijn gejank, pfffff |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Iedere prijs telt, poedelprijzen zijn tot stand gekomen omdat er ploegen zijn die er naast grijpen en dit af willen zwakken door z'n onzin uitspraak. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Het is de wedstrijd tussen de bekerwinnaar en de kampioen van de eredivisie. De winnaar is in beginsel de beste ploeg van Nederland, althans in theorie kan je dat volhouden. En als het zo ver is, hoef je er eigenlijk maar één wedstrijd voor te spelen. Gewoon vol voor gaan, dus. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Met wie zou jij gaan spelen dan? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Met controller I of II. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Weet ik niet. Ik heb er geen vertrouwen in. Te veel geblesseerden. Net zo als begin verleden seizoen. Maar met deze achterhoede gaat het niet lukken. Boetius lijkt mij geen goede keus. Juste ipv Botje... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
lijst geblesseerden: Jorgensen Haps Ayoub Tapia Wie nog meer? Als je nu niet Nieuwkoop opstelt, moet je hem verkopen. Zelfde geldt voor Amrabat.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 augustus 2018 - 23:19 schreef CobusIII het volgende:[..] Weet ik niet. Ik heb er geen vertrouwen in. Te veel geblesseerden. Net zo als begin verleden seizoen. Maar met deze achterhoede gaat het niet lukken. Boetius lijkt mij geen goede keus. Juste ipv Botje... Zit wat in ,einde vorig seizoen deed jp t een beetje in z'n broek voor Dumpfries. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik kom uit de tijd van de flipperkast ,daar hou ik aan vast |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Volgens headliner wat andere namen , we gaan het zien dadelijk. Eigenlijk rukt het geen zak , met iedere samenstelling moet je kunnen winnen, daar is een selectie voor. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bijlow, St. Juste, Van Beek, Van der Heijden, Malacia, Clasie, Toornstra, Vilhena, Berghuis, Van Persie, Larsson
Lijkt mij ook t meest voor de hand liggend. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 augustus 2018 - 08:34 schreef Stylzz het volgende:Bijlow, St. Juste, Van Beek, Van der Heijden, Malacia, Clasie, Toornstra, Vilhena, Berghuis, Van Persie, Larsson Lijkt mij ook t meest voor de hand liggend. Heb je hem opgeslagen, kan je gelijk op play drukken de volgende pot ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee, want dan zou ik anders spelen :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dacht ik pik hem maar ff van die klapwiek, lekker heb er zin an.
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 augustus 2018 - 08:34 schreef Stylzz het volgende:Bijlow, St. Juste, Van Beek, Van der Heijden, Malacia, Clasie, Toornstra, Vilhena, Berghuis, Van Persie, Larsson Lijkt mij ook t meest voor de hand liggend. Beter.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: nee maar ze winnen hem wel |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: met Botteghin (maakt altijd een doelpunt in de gloeilampen stad) ipv v d Heijden verder het zelfde als Stylzz
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 augustus 2018 door de bluffer -- |
|
|
|