|
|
de bluffer
|
|
|
eerst lekker naar Scheveningen en dan vanmiddag op naar het gloeilampen stadion helaas met deze selectie een kleine nederlaag. moet gewoon nog wat bij komen. succes allemaal
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 augustus 2018 door de bluffer -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Psv wordt wel hoog ingeschat , wat heb jij al gezien van ze? Ik denk dat ze Feyenoord laten voetballen en dan counteren. Ik zieniet echt top in psv. We zullen zien |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 augustus 2018 - 10:56 schreef piet de paler het volgende:Psv wordt wel hoog ingeschat , wat heb jij al gezien van ze? Ik denk dat ze Feyenoord laten voetballen en dan counteren. Ik zieniet echt top in psv. We zullen zien Top is er in de hele eredivisie niet en ook nooit geweest |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Ik hoop uiteraard ook op een overwinning. Op rechts met st Juste clasie berghuis van persie is ok larson komt er ook wel ook al is het jamer dat haps er niet is kan hij wat vaker naar binnen en haps erover heen. Maar ik heb echt angst voor ons centrale duo achterin. Ben wel blij dat Bijlow keept. Ik vond sorry hoor Jones helemaal niets. Ik vind ook nog steeds Vermeer heel goed. Maar ik hoop op een kleine overwinning dat kan altijd maar denk echt dat PSV iets verder is dan wij en ik ben bang die neuzen ok. Maar ik ga toch mijn 51 seizoen in met mijn seizoenkaart en blijf er naar uitkijken wat er ook gebeurd. iedereen veelplezier vanmiddag duimen op goede afloop en dan de europacup ik heb mijn kaartje al weer gekocht. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Zo ff lunchen en dan richting eindhoven! En dan met deze selectie die schaal binnen hengelen..... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Eindelijk, werd een beetje panisch zonder wedstrijden. Ontopic: Dit gaan we met 1-2 winnen! |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Word alleen uitgezonden op fox zag ik.. maar las iets over de gratis fox?? Dus kan je dit wel of niet zien als je geen fox hebt? Weet iemand dit? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Open zender. Dus kun je gewoon kijken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Gemist maar wat is er apart Stylzz? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wij zijn Feyenoord, wij zijn heus ook best wel goed. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ah, de tokkies hebben ook kaarten. Sneu. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Nieuw modeverschijnsel ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vind t echt weer om te grienen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Berghuis begint weer met zijn befaamde balletjes breed... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Echt, dat pik je er uit van de eerste vier minuten. Schitterend. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nou na 20 minuten in het wel een conclusie
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 augustus 2018 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Berghuis kijkt alleen maar naar Van Persie. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat zeg ik al maanden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En Vilhena blijft met de bal wandelen en geeft m dan vanaf 2 meter keihard in de voeten.
Heerlijk die zekerheidjes :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 augustus 2018 - 18:27 schreef Stylzz het volgende:En Vilhena blijft met de bal wandelen en geeft m dan vanaf 2 meter keihard in de voeten. Heerlijk die zekerheidjes :) Mmn je schakelt over |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit was ook slim met niemand bij de palen. pannenkoeken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Van Bommel is nog net zo'n irritante jankbal als hij als speler was. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik zou die Sinistera lekker warm laten lopen. |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Kan er eens wat minder gelopen worden met die bal en wat sneller gehandeld.. man man man |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
LArsson geeft m net te snel |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: ja...eerlijk is eerlijk. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Warm in het stadion, vind Feyenoord goed spelen,kan altijd beter. Maar tot nu toe hoopvol |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er zijn er een paar die me minder bevallen, maar over t algemeen allemaal hetzelfde. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Met Verdonk mis je wel aanvallende impulsen.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Beter dan verwacht. Psv wel slimmer met krijgen van vrije trappen. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Feyenoord 45 minuten gelijkwaardig aan de landskampioen, ondanks blessures van basisspelers. Voorlopige conclusie: indien iedereen fit kan je gewoon meedoen. Larsson lijkt aan te sluiten, qua niveau. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Berghuis, Toornstra, Vilhena, St. Juste en Botteghin
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 augustus 2018 door Stylzz -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
vilhena vind ik wel aardig spelen, vooral verdedigend..bij de rest sluit ik me wel aan..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 augustus 2018 door CobusIII -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Aan de bal vind ik m echt heel zwak. Voor de rest eens. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ik vind Bijlow ook wel positief. Plukte begin eerste helft mooi balletje uit de hoek. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Er is er maar 1 echt slecht.. Die laat Angelino lekker onbeperkt opkomen ,die de meeste passes verkeerd breed geeft en die denkt dat een team uit 2 man bestaat.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
En toch word hij weer beslissend |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Al met al toch weer lekker dat het seizoen weer is begonnen. Eindelijk ander voer om over te zeiken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zo'n commentator die vind dat je in t beschermde keepersgebied de bal uit de handen van de keeper mag springen, moet je toch gewoon niet meer laten commentariƫren? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 augustus 2018 - 19:15 schreef Stylzz het volgende:Zo'n commentator die vind dat je in t beschermde keepersgebied de bal uit de handen van de keeper mag springen, moet je toch gewoon niet meer laten commentariƫren? Ja die is gek indd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat is ie al als je zo speelt :) |
|
|
|