|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Die kijkt altijd alsof ie zo naar de tandarts moet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ken bedrog zijn hoor .. maar zoals Ace schreef keek hij een beetje Wat ik mij dan ook wel weer voor ken stellen na die gemiste pingel |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Toch zie je de spelers er een beetje lacherig over doen. Weinig euforie iig. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Larsson heeft behalve het missen van die pennalty een prima wedstrijd gespeeld, wat mij betreft... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 augustus 2018 - 20:35 schreef windoweyes het volgende:Larsson heeft behalve het missen van die pennalty een prima wedstrijd gespeeld, wat mij betreft... Prima niet, superslecht ook niet. Hij moet ff meer ballen groeien. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 augustus 2018 - 20:35 schreef windoweyes het volgende:Larsson heeft behalve het missen van die pennalty een prima wedstrijd gespeeld, wat mij betreft... Ja hij was niet de slechtste in iedergeval |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Wat egoïstischer misschien. Dat ie ken voetballen is wel duidelijk, maar te onzeker soms |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hij schoot een keer op doel en toen kreeg hij van van Persie commentaar. Misschien moet hij naar zijn collega aan de rechterkant kijken en juist egoistischer worden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 augustus 2018 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Leuk begin van het seizoen en kan zich lekker doorontwikkelen. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Altijd een heerlijk gevoel een prijs. Gefeliciteerd allemaal. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Van harte mannen Het viel me reuze mee! Verdonk goed, Juste ook weer. Uitstekende Bijlow. En Vente kan een grote worden! |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 augustus 2018 - 20:46 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hij schoot een keer op doel en toen kreeg hij van van Persie commentaar. Misschien moet hij naar zijn collega aan de rechterkant kijken en juist egoistischer worden. Dat bedoelde ik ook met "egoïstischer misschien". Dat was eigenlijk een vervolg op wat Stylzz schreef, maar jij moest er zo nodig weer tussendoor reageren waardoor het een andere betekenis kreeg :p |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nu maar hopen dat de transferwindow zich snel sluit en geen gekke dingen gebeuren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Een zure van Bommel. Heerlijk |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahaha ik mag m wel ,maar dat hij jankt vind ik niet erg |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Gio in de top 10 de meest succesvolle coach eredivisie? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bizar eigenlijk, vijf prijzen met dit voetbal ;) |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Jammer dat het geen speciale editie van goud was
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 augustus 2018 door Fart -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahaha ja dat kan geen club evenaren |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Daar was er maar 1 van en die hebben we al. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Volgens mij heeft iemand op dit forum contact met Patricia Paay, dus... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Die laat niks van zich horen, dus zal wel bezig zijn. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Effe weg uit eindhoven zit in wegrestaurant, de overwinning was verdient, Bijlow ik had mijn twijfels maar is een goede keeper. Ik ben zeer tevreden op naar donderdag |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Dat er nog vele mogen volgen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Twas verdorie net New Kids toen hij zo tekeer ging |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Echt een wedstrijd waar iedereen zijn eigen bevestiging uit kan halen.... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Dat leek er niet op. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Van de beker en schaal ken ik het mij wel herinneren, maar de JC schaal is mij echt ontgaan. Of ik ben het vergeten .... zou ook kennen natuurlijk na jaren lang overmatig drank gebruik |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Toch leuk dat we die ook hebben dan |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Ik en Paay hebben samen wel leuke herinneringen ja. Hoefde ze niet eens bij te zijn met dr strakke blauwe pakkie |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 augustus 2018 - 20:47 schreef ar het volgende:Van harte mannen Het viel me reuze mee! Verdonk goed, Juste ook weer. Uitstekende Bijlow. En Vente kan een grote worden! Berghuis moet ook beter worden |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: En nu op naar de EL prijs |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Bommel is hard op weg de Sjakie Swart van 040 te worden. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Bij het afkeuring van dat doelpunt had hij wel gelijk Bij het WK zouden ze het doelpunt wel goed gekeurd hebben Waarom hier dan niet. Maar toch blij dat we weer een prijs hebben Het was geen beste wedstrijd
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 augustus 2018 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 augustus 2018 - 22:03 schreef de bluffer het volgende:[..] Bij het afkeuring van dat doelpunt had hij wel gelijk Bij het WK zouden ze het doelpunt wel goed gekeurd hebben Waarom hier dan niet. Maar toch blij dat we weer een prijs hebben Het was geen beste wedstrijd Welnee. Je mag in beschermd gebied niet tegen de keeper aanspringen En dat is wat De Jong deed. T is gewoon een jankmuil |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
enigste minpunt die klootzakken die weer vuurwerk op het veld gooien wat een kwartcellige idioten. Kost weer een hoop geld. Zijn ze nu zo dom???? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Toch knap dat ze met een kwart cel dat ding nog konden aansteken, maar wat lullig dat je het dan op het veld moet gooien. Kan dus echt niet en helaas een goede reden sfeerakties met vuurwerk te verbieden. Vuurwerk is voor volwassen mensen die er verstandig mee om kunnen gaan, simpel zat. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
HOPPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vooral genoten van Vente en BIJLOW!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Heeft v Bommel een andere wedstrijd gezien? Ik vond Feyenoord op diverse fronten beter. Als je ziet hoeveel geld er op het veld stond bij psv mag je wel meer verwachten van je ploeg, vooral die jankerd van een de jong. Ik heb een redelijk feyenoord gezien |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Heerlijk wakker worden na een avondje eindhoven! |
|
|
|