|
|
tomson
|
|
|
FR12 leest hier ook mee. Ze hebben net mn screenshot gepikt hahaha |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
je ziet wel dat als we verdedigend spelen, zoals gisteren, Botje beter uit de verf komt (goede duels met Jong). Zodra we het spel gaan maken, valt het tegen. Daarnaast blijft het opbouwend erg matig. Gisteren ook, die diepteballen van hem komen nooit aan... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hij was heel nuttig Cobus En we hebben geen team om het spel te maken Wel vraag ik me af of je met zulke wedstrijden v Persie in de spits moet zetten. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 05 augustus 2018 - 10:38 schreef van geil het volgende:Hij was heel nuttig Cobus En we hebben geen team om het spel te maken Wel vraag ik me af of je met zulke wedstrijden v Persie in de spits moet zetten. Tegen zwakkere teams zou ik hem niet opstellen, dan zie ik liever v Beek of St Juste.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Idd, vond Vente aardig invallen, en met Jorgenson kun je altijd een spits sparen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 augustus 2018 door piet de paler -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Is zeker te overwegen @ Cobus
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 augustus 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Tegen de "mindere" tegenstanders zul je toch het spel moeten maken en om dan met Botteghin en van der Heijden te spelen is vragen om problemen!(veel te traag). Waar blijft die jonge Knoester eigenlijk, niet goed genoeg? Vond het nl wel een aardig spelertje, van wat ik toen van hem zag. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Dit is toch heerlijk. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Vente knikte 2 keer prima een bal door zeg. En lef om de penalty te nemen. Prima |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 05 augustus 2018 - 10:54 schreef Nibke 7 het volgende:Tegen de "mindere" tegenstanders zul je toch het spel moeten maken en om dan met Botteghin en van der Heijden te spelen is vragen om problemen!(veel te traag). Waar blijft die jonge Knoester eigenlijk, niet goed genoeg? Vond het nl wel een aardig spelertje, van wat ik toen van hem zag. Mats knoester zit helaas bij de belofte had hem ook graag bij de selectie gezien. Bij getekend tot 2020 kan nog groeien. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: dat was ook alles van hem |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: mee eens , toch vind ik hem zichzelf blijven ontwikkelen ben benieuwd waar hij eindigd , ik zie in hem geen topspits , met zijn type spel zou hij ook wat groter moeten zijn |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 augustus 2018 - 22:06 schreef legrande het volgende:enigste minpunt die klootzakken die weer vuurwerk op het veld gooien wat een kwartcellige idioten. Kost weer een hoop geld. Zijn ze nu zo dom???? ze zouden Bijlow maar raken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja, clown Bassie ook, maar word je ook niet beter van |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die schaal is verdomde handig voor de kop van Ten Hag |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Of voor de kop van het Feyenoord bestuur |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Houd op Fer komt niet! |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Nog maar een keer de samenvatting terugkijken, dit zou voorlopig wel eens laatste prijsje kunnen zijn geweest.
Het waren 4 mooie jaren. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dan krijgt dat kutboertje een jaar stadionverbod voor het in het gezicht slaan van Ritchie, bizar had er op gerekend dat ze die nooit meer in een stadion laten komen.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Voor een fakkel word je harder gestraft |
|
|
|