|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord legt doelman Joris Delle definitief vast
Feyenoord heeft de selectie versterkt met Joris Delle. De Franse doelman komt transfervrij over en tekent een contract voor één jaar in De Kuip.
De 28-jarige Delle begon zijn voetbalcarrière in de jeugd van FC Metz, waar hij op 20 augustus 2010 debuteerde in het eerste elftal. In de loop der jaren deed de goalie ervaring op bij achtereenvolgens OGC Nice, Cercle Brugge, RC Lens en de afgelopen twee jaar bij N.E.C.. Delle maakte eveneens deel uit van de Franse jeugdelftallen Onder 16, Onder 17, Onder 18 en Onder 21 jaar.
‘Met het vertrek van Brad Jones en de keuze voor Justin Bijlow als eerste doelman waren we op zoek naar een ervaren keeper om het keeperskwartet aan te vullen,’ licht technisch directeur Martin van Geel de komst van Delle toe.
‘Die ervaring hebben we zeker gevonden in Joris, met bijna 200 wedstrijden achter zijn naam in het profvoetbal. Bovendien is hij een op en top professional. Die persoonlijkheid hebben we nodig om Justin en de andere keepers scherp te houden en om er te staan wanneer het nodig is.’ |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Na Hansson weer zo'n kanjer. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik hou van Delle.. en slette |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
keepte best goed. Toch geen onnodige aankoop geweest |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hoop toch dat Vermeer er snel weer staat. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
ja dat wel, dat is de nr 1. bijlow maar verhuren een seizoen? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Nee denk dat Vermeer pleite is na dit seizoen |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
ja dat zou kunnen, maar misschien dat stam hem kan behouden. als hij de 1e doelman mag zijn. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vermeer verkopen en Delle als 2e keeper. Franse top kwaliteit..... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Kost een paar ton salaris voor 1 potje maar dan heb je ook niks. Alsof ten Hove dit niet kon. Kom op zeg. Salarisverspilling.
Net als Hansson toen der tijd. Die heeft ook belachelijk veel aan salaris gekost en toen hij er moest staan was het een ramp. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Niemand weet van te voren hoeveel werk een 3e keeper krijgt. En als ten Hove faalt kan het zomaar de 3e plek kosten |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 11 maart 2019 - 15:16 schreef igor korneev het volgende:Niemand weet van te voren hoeveel werk een 3e keeper krijgt. En als ten Hove faalt kan het zomaar de 3e plek kosten Dan zou dat niet aan ten Hove liggen maar aan het maar winnen van 3 uitwedstrijden van de 13. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Ook zo, toch kan een blunderende keeper het ook verzieken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Eigenlijk ongelooflijk hoe snel spelers afgekeurd worden. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Precies dit. Als Martin het haalt is het voordat ze aan de slag gaan al niks, geld ook voor de coach en de toilet juffrouw.
Erg zure tendens helaas |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ach ja, zo werkt dat dan. Je vindt iets slecht of goed. En dat moet dan ook koste wat kost zo blijven. Liever geen tussenweg. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Was bij NEC niks bijzonders. En moet je echt een 3e keeper van buiten halen?
Werd gehaald omdat het zo'n goede prof was. Daarom weggestuurd bij NEC zeker.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Feyenoord had Unnerstahl moeten oppikken toen hij nog vrij was. Die vond ik wel een gemiste |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nog geen peil op te trekken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 11 maart 2019 - 19:50 schreef ar het volgende:Feyenoord had Unnerstahl moeten oppikken toen hij nog vrij was. Die vond ik wel een gemiste En transfervrij |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Er is toch niets mis met Joris ? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jawel. Zodra die Fransman knoflook ruikt is ie weer naar z'n moederland.
Satirisch en zienisch bedoeld. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 - 19:19 schreef FR-Henk het volgende:Jawel. Zodra die Fransman knoflook ruikt is ie weer naar z'n moederland. Satirisch en zienisch bedoeld. Schimmelkasie toch! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hahhaaha boerenkool met worst is echt top :( Rookworst zonder r is ook worst en voor de duidelijkheid ik hou niet van schimmelkaas hahahaha |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
De 2 wedstrijden die je keepte waren prima! Bedankt en succes! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
gewoon een goede 2 of 3 e keeper |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee, was naar behoren |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Over het gehele seizoen gezien keepte hij die 2 wedstrijden beter als dat er gekeept werd de rest van het seizoen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Volgens mij viel hij inderdaad prima in. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja ik dacht nog toen hij inviel,ojee daar gaan we maar deed het meer dan uitstekend.. Had daarvoor veel negatief nieuws gelezen over hem maar na 1 wedstrijd was ik in iedergeval helemaal om. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Was ook goed. Maar hoe kun je na twee wedstrijden dan ook oordelen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Als iemand het goed doet dan kan dat. Doet iemand het slecht na 2 wedstrijden verdient deze nog kansen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zou niet anders willen beweren. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Hij had ook 2 wedstrijden kut kunnen spelen...... |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Ik vind Bijlow ook niets. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik vind Bijlow ook nog niet top maar is nog jong. En bij Vermeer oogt het allemaal goed maar elke bal van afstand gaat erin alsof hij aan de grond genageld staat. |
|
|
|