|
|
Leon FR1908
|
|
|
Jaja Jan Everse
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 augustus 2018 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hahaha, die heb je vlot aangemaakt |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zou hij die uitspraak gejat hebben? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ken mij niet voorstellen dat 2 mensen die onzin uitpsreken Is al moeilijk te verzinnen, laat staan dat je het gaat kopieren |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 09 augustus 2018 - 21:09 schreef Fart het volgende:Ken mij niet voorstellen dat 2 mensen die onzin uitpsreken Is al moeilijk te verzinnen, laat staan dat je het gaat kopieren Van de week zei ik nog dat Jan Everse een lullo was. Vind het op dit moment weer een held hahahs |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op donderdag 09 augustus 2018 - 21:11 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Van de week zei ik nog dat Jan Everse een lullo was. Vind het op dit moment weer een held hahahs Hahaha ik zou een topic voor hem aanmaken Everse // Held |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
die everse slaat de spijker op zijn kop in zijn analise |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Is pas een held als ie live die spijker in zijn eigen kop slaat Iemand die veel zegt zegt altijd wel een keer iets zinnigs |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja ik ben er ook bang voor |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 09 augustus 2018 - 21:19 schreef Fart het volgende:Is pas een held als ie live die spijker in zijn eigen kop slaat Iemand die veel zegt zegt altijd wel een keer iets zinnigs Hahahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Je ken de topic titel nog aanpassen Leon ... zijn lot op dit forum ligt in jouw handen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Gedaan haha Mariootje gaat zagen aan het pootje van van Geel nun |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Everse // Held! Mario moet zij muil houden. 10-0 verliezen en dan een ander gaan vertellen wat ie fout doet. Ben je lijp ofzo?? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 09 augustus 2018 - 21:41 schreef Fart het volgende:Everse // Held! Mario moet zij muil houden. 10-0 verliezen en dan een ander gaan vertellen wat ie fout doet. Ben je lijp ofzo?? Je kan beter met 10 - 0 onderuit gaan met eigen jeugd dan 4 -0 verliezen van laagvlieger na een investering van 30 miljoen. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Nee vind ik niet Ik vind dat je je hasses moet houden wanneer 1 van de 2 je is overkomen en nooit meer kan zeggen dat een ander het fout doet en hoe jij het beter zou doen. "Tfoe .. wat maneert je broer" denk ik dan |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jan heeft een mooi appartement in platja d'aro. We spraken elkaar regelmatig met wedstrijden, we zaten op een lijn. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Dat bevestigd mijn kijk op Everse |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op donderdag 09 augustus 2018 - 21:50 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Je kan beter met 10 - 0 onderuit gaan met eigen jeugd dan 4 -0 verliezen van laagvlieger na een investering van 30 miljoen. Niet eens. Die 10-0 heeft iedere Feyenoord supporter "getekend". Interesseert me geen reet of dat eigen jeugd was of niet. De wedstrijd van vanavond herinnert niemand zich meer over een paar jaar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ras
|
|
|
Jan Everse heeft volkomen gelijk. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Tuurlijk heeft ie gelijk. Waar Feyenoord faalt, vliegt hij erop als een bok op een haverzak. Zemel is het |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 09 augustus 2018 - 21:56 schreef van geil het volgende:Jan heeft een mooi appartement in platja d'aro. We spraken elkaar regelmatig met wedstrijden, we zaten op een lijn. Man, ik lig blauw hier. Gaat zo door! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Jan wilde Annet ook wel een keer |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Man of the match. Haalde als enige zijn niveau vanavond. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Annet moest Jan uitleggen wat een voorbereiding is. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 09 augustus 2018 - 22:59 schreef ar het volgende:[..] Niet eens. Die 10-0 heeft iedere Feyenoord supporter "getekend". Interesseert me geen reet of dat eigen jeugd was of niet. De wedstrijd van vanavond herinnert niemand zich meer over een paar jaar. Hoe kom je daar nu bij ? Was de ommekeer van het Leeuwenhart,een reus werd wakker geschud uit zijn coma .. Vakken werden gevuld met het meest mooie legioen. Sorry verliezen doet pijn (al ben ik daar volgens mij overheen gegroeid )maar dat verlies bij Psv heeft Feyenoord genezen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dan heb je Jacobs nog niet gehoord denk ik hahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Er is geen woord van gelogen Henk. Cheers in die plaats is de zogenaamde Feyenoord verzamelplaats. Hij zit daar vrijwel altijd in Augustus september
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 augustus 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gaat niet om dat ik je niet geloof, integendeel. Met Everse op 1 lijn zitten, das wel apart. @geile
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 augustus 2018 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
de analise van jan is altijd goed zo ook gisteren , sommigen hier kunnen daar niet tegen maar hij geeft een analise en feyenoord was gewoon verrot slecht wat moet hij dan zeggen ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Alexi