|
|
MMM
|
|
|
De Graafschap - Feyenoord (zondag 12 augustus 2018, 14:30 uur)
vs
Datum & tijdstip: Zondag 12 augustus, 14:30 uur Locatie: De Vijverberg, Doetinchem Scheidsrechter: van Boekel |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Op naar de volgende afgang |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Zal wel 1-0 worden.....wordt een zwaar jaar..... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: dat ga ik misschien zeggen naar 31 augustus 2018 misschien gebeurt er nog wat |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
0-2. De spelers hebben weer een stuurman. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Dat kan zeker bluffer |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Erg he. Zucht. En het is pas augustus |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik ben er ook wel klaar mee |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Jawel joh: 0-7! en dan tegen Trencin volgende week 7-0! en we zijn gisteren weer (bijna) vergeten! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nieuwkoop en Larsson..
En ja die 1e is gedaan voor mij nu ook. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat de backs en linksbuiten n probleem gaat worden was n maand geleden al duidelijk |
|
|
|
|
Feyenoord-city
|
|
|
Het volgende debacle komt er alweer aan!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Eens. Moet een rechstback bij.
In een linksbuiten investeren na vorig seizoen zou eigenlijk niet moeten mogen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Hahaha We lachen er maar om, het is niet anders. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tja ik denk dat we moeten gaan beginnen met veel jeugd, en ja geen prijzen dit jaar, maar wat doet het ertoe als je na een voorronde al uit het Europees voetbal ligt. Effe over de Graagschap gaan ook spelen met passie en kunstgras. Ik denk bij verlies exit Gio |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
0-5 KAMPIOENEN, KAMPIOENEN,,KAMPIOENEN..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 augustus 2018 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Goddomme, we winnen met 0-2. Verder niets bijzonders. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 - 09:35 schreef piet de paler het volgende:Tja ik denk dat we moeten gaan beginnen met veel jeugd, en ja geen prijzen dit jaar, maar wat doet het ertoe als je na een voorronde al uit het Europees voetbal ligt. Effe over de Graagschap gaan ook spelen met passie en kunstgras. Ik denk bij verlies exit Gio Hadden we afgelopen donderdag al niet heel veel (eigen) jeugd opgesteld? Bijlow, Verdonk, van Beek, Nieuwkoop, `Amrabat`, Vente. Dat zijn er zes. Sommigen zijn al wat oudere eigen jeugd, maar blijkbaar kunnen die er na een hele tijd nog steeds heel weinig van. Nog meer eigen jeugd lijkt mij dan niet per definitie de oplossing, er even vanuit gaande dat dit de beste jeugd was die we hebben opgesteld. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Koczan, Geertruida. En er lopen er meer op 1908 |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote: Ja, dat kan. Maar dan moet je die altijd samen in een elftal met ervaren spelers zetten, die ze coachen in het veld. En donderdag hadden we drie spelers in het veld staan die daar enigszins aan voldeden. Toornstra, Jan Arie en Berghuis (Clasie telt nog niet in zijn 2de wedstrijd). En die drie zijn al niet echt leiderstypes. Het feit dat die verhouding volledig zoek was, is één van de oorzaken dat het zo`n afgang werd, naar mijn mening. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Als we maar winnen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
0-5 en je staat bovenaan. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 - 08:58 schreef MMM het volgende:[..] Eens. Moet een rechstback bij. In een linksbuiten investeren na vorig seizoen zou eigenlijk niet moeten mogen Jongens we geven nu allemaal larsson de schuld. Op deze manier komt hij er nooit. Ik heb nog steeds vertrouwen in hem. Hij heeft vaak acties die net niet lukken. Hij kan echt fantastisch voetballen. En Larsson de schuld geven tegen trencin. Berghuis bijvoorbeeld was ook nergens. In die wedstrijd was er niet 1 voldoende. Verliezen kan altijd maar dan wel met strijd. Zie de neuzen die denken dat ze al kampioen zijn en zeer arrogante opstelling en kregen ook al gelijk deksel op hun neus. Nee ik heb nog vertrouwen vandaag en denk aan 1-1. Ik zal wel gek zijn maar als we donderdag thuis vanaf minuut 1 echt de beuk er in gooien zie ik het nog gebeuren. Jongens kop op gaat goed komen. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
sorry denk aan 1-3 typfoutje |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nou kom op Feyenoord nieuw spel nieuwe prijzen. En gisternacht had ik een droom. Feyenoord stond tegen Trencin met 4-0 voor en die sleegers scoorde de 4-1 brrrrrrrrrrrrrrrrrrr |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Terug van een week vakantie in Denemarken. Juichte vorige week zondagochtend toen ik uitslag Supercup hoorde, en vloekte donderdagavond toen zoonlief zei dat het 4-0 was geworden tegen dat clubje van die enge Ling en Moniz.
En dan weet je als supporter dat de pleuris is uitgebroken. Lees nu alle berichten van deze week waarbij me het meest opvalt dat er zo verschrikkelijk veel blessures zijn. Wat is er in godsnaam met Jorgensen?, St. Juste lijkt ook een brekebeentje, en ga zo maar door.
Heb het gevoel dat vanmiddag de toon voor de komende tijd gezet moet worden. Een overtuigende overwinning geeft moed, in alle opzichten, zeker ook voor komende donderdag. Punt(en)verlies vandaag is niet te verteren en dan is, nog voor het seizoen goed en wel begonnen is, de totale chaos te verwachten, inclusief koppen die gaan sneuvelen.
En iedereen weet dat de geschiedenis alleen maar bijzondere Graafschap-Feyenoord wedstrijden heeft opgeleverd.
Kortom, nu al de dood of de gladiolen! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Nog bij onze scout bluffie op bezoek geweest ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 augustus 2018 door tomson -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ik reken op een overwinning en 2 punten los op 020. Ik heb veel vertrouwen in dit seizoen! |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
nee tomson, wel bij de vriendin van Jorgensen........ |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Tja hij is tenslotte geblesseerd, iemand moet t toch doen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik hoop op jet techtzetten van de fout van donderdag, |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Na een debacle wordt er in veel gevallen met ruime cijfers gewonnen om de boel weer recht te zetten. En de wedstrijd daarna gaat dan meestal ook nog wel goed. En daarna stort het vaak weer in. Voor deze wedstrijd heb ik dus wel vertrouwen in de uitkomst. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Iedereen alvast een fijne wedstrijd toegewenst..
COME ON FEYENOORD.. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Verdonk????
Verder eens qua opstelling |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik ga daar nooit naartoe, enge mensen, eng stadion , enge ploeg gewoon eng.maar wel echt gras dat dan weer wel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 augustus 2018 door piet de paler -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat is nu de waarheid achter de blessure van Jorgensen, is hij teleurfesteld overzijn transfer, of het slechte spel van Denemarken. Of echt geblesseerd? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Leg mij Verdonk eens uit. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Worden 2 doelpunten over de linkerkant. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Gio had hier gelezen dat jij Malacia de 2de Nelom noemde hahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Kan t me niet voorstellen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik denk ook niet dat Gio hier leest.. Van Geel wel heb ik het vermoeden haha |
|
|
|