|
|
R()b
|
|
|
Hersenloos verdedigen Botteghin en st Juste. Met Boetius als verkapte middenvelder jippie de pippie wat een heerlijke genot dit voetbal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 augustus 2018 door R()b -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja er daardoor komt hij tegen 3 man van de Graafschap te staan. Dat alles kan gebeuren maar die enne vrijstaande man daar moet Verdonk op af en niet naar het doel lopen want we hebben al een keeper. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ow shit .. we waren al een pagina verder. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2018 - 15:08 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja er daardoor komt hij tegen 3 man van de Graafschap te staan. Dat alles kan gebeuren maar die enne vrijstaande man daar moet Verdonk op af en niet naar het doel lopen want we hebben al een keeper. Nee joh Botteghin had in positie moeten blijven, die hoefde helemaal nog niet in te stappen. Maar goed, zonder fouten geen doelpiunten. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Straks in de rust brengt Gio de tactische wissel waardoor de Graafschap het helemaal kwijt is. Dan alsnog 1-5 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2018 - 15:10 schreef Fart het volgende:Straks in de rust brengt Gio de tactische wissel waardoor de Graafschap het helemaal kwijt is. Dan alsnog 1-5 Je hoeft alleen maar Toornstra te wisselen, voor wat dan ook. Slechter wordt t niet |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2018 - 15:10 schreef Fart het volgende:Straks in de rust brengt Gio de tactische wissel waardoor de Graafschap het helemaal kwijt is. Dan alsnog 1-5 Ws wisselt hij Boetis voor Larsson..... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Onze tien komt echt NOOIT aan de bal. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Ik zou gaan voor wat jij opperde voorin, maar dat gaat never nooit niet gebeuren niet. waarschijnlijk wordt het Amrabat voor Vilhena, Larsson voor JP en Vente voor Robin |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Hij moet gewoon met RVP op het middenveld spelen. Die is met zn gezicht naar t doel toch een stuk beter dan met zn rug. Vind ik. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Dus dat haha Ik snap die TD soms niet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2018 - 15:12 schreef Fart het volgende:[..] Ik zou gaan voor wat jij opperde voorin, maar dat gaat never nooit niet gebeuren niet. waarschijnlijk wordt het Amrabat voor Vilhena, Larsson voor JP en Vente voor Robin Daar kan je bijna blind een kratje op zetten. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2018 - 15:08 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja er daardoor komt hij tegen 3 man van de Graafschap te staan. Dat alles kan gebeuren maar die enne vrijstaande man daar moet Verdonk op af en niet naar het doel lopen want we hebben al een keeper. Ook dat maar hij kan geen bal kwijt aan Boetius, dit staat als een paal te dromen ergens op het middenveld. Dus bal weer terug op Bijlow. Kinderlijk allemaal |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Larsson voor Toornstra zou te revolutionair zijn... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Sinisterra voor JP, misschien ff meer snelheid. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Vente voor Toornstra en ik stop met drinken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb ff teruggespoeld, de laatste keer dat Toornstra de bal raakte was ergens in minuut 17 |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2018 - 15:15 schreef Stylzz het volgende:Ik heb ff teruggespoeld, de laatste keer dat Toornstra de bal raakte was ergens in minuut 17 Van de vorige wedstrijd...? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Dan ben ik wel blij met een Bijlow die voor die bal blijft gaan en niet terug zijn doel in loopt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nijland verdiende eigenlijk gewoon rood. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Inderdaad laat maar zien. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Ik volg dit via radio Rijnmond, 't is verschrikkelijk tot nu toe. Feyenoord is een boek dat zich maar blijft herhalen. Boetius valt altijd goed in, staat ie in basis dan drama, St. Juste is brekebeen, Vilhena blijft maar draven.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Allemaal ff op Toornstra letten, t is een harde werker, maar hij doet gewoon niet mee. Heeft niet de kracht zich vrij te lopen en aan te bieden, daardoor kom je eigenlijk niet tot voetballen. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2018 - 15:18 schreef Bowie het volgende:Ik volg dit via radio Rijnmond, 't is verschrikkelijk tot nu toe. Feyenoord is een boek dat zich maar blijft herhalen. Boetius valt altijd goed in, staat ie in basis dan drama, St. Juste is brekebeen, Vilhena blijft maar draven.... Dan legt RIjnmond denk ik de pijnpunten op de verkeerde spelers.
Ik ga bier halen. Vente gaat toch niet voor Jens komen en de GRimbergen Tripple is in de aanbieding. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
GIO LEES JE MEE ? WAKKER WORDEN ! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2018 - 15:19 schreef Stylzz het volgende:Allemaal ff op Toornstra letten, t is een harde werker, maar hij doet gewoon niet mee. Heeft niet de kracht zich vrij te lopen en aan te bieden, daardoor kom je eigenlijk niet tot voetballen. Daarom komen de vleugels ook niet uit de verf, die staan gewoon in de dekking, moeten aldoor een actie maken, maar daar is t veel te druk. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Toornstra is hooguit een bankzitter... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Alle eerste wat je leert met kepen is de ballen altijd naar de zijkant weg slaan maar niet vooruit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2018 - 15:28 schreef de bluffer het volgende:Alle eerste wat je leert met kepen is de ballen altijd naar de zijkant weg slaan maar niet vooruit. Echt, je ziet de goal en dit haal je eruit.
Kenner. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
wat is het verschil tussen de handsbal van vrijdagavond van Thorsby en die van een speler vanmiddag van de Graafschap in het strafschop gebied |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
St. Juste dus uit de wedstrijd getrapt. Nieuwkoop komt. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2018 - 15:31 schreef de bluffer het volgende:wat is het verschil tussen de handsbal van vrijdagavond van Thorsby en die van een speler vanmiddag van de Graafschap in het strafschop gebied Dat de 1 het wel was en de ander niet? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: 1 Van de weinige lichtpuntjes tov donderdag |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Clasie doet trouwens ook alles vanuit stilstand, zo komt er nooit vaart in het spel. En verdedigend loopt ie vaak achter de feiten aan. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2018 - 15:34 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Clasie doet trouwens ook alles vanuit stilstand, zo komt er nooit vaart in het spel. En verdedigend loopt ie vaak achter de feiten aan. Ja eigenlijk had hij ook geen mannetje bij dat doelpunt.. Voetballend heb je meer aan hem dan El maar in dit soort situaties had je meer aan El |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2018 - 15:36 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja eigenlijk had hij ook geen mannetje bij dat doelpunt.. Voetballend heb je meer aan hem dan El maar in dit soort situaties had je meer aan El Precies. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
CobusIII