|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik denk dat Sjaak Swart toch gelijk heeft |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Graafschap gewoon goed gedaan. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het is klaar. Messen slijpen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: mwa, ik vind dat er best strenger tegen dit soort dingen mag worden opgetreden. Kaarten vragen, irritant gedrag en ook cynisch clappen. Allemaal spelbederf. Ik had het in dit geval liever niet gezien natuurlijk, maar ik heb eigenlijk totaal geen moeite met deze kaart. Achterlijk gedrag. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
wij gewoon zwaar slecht te triest voor woorden dit |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Nacompetitie als het zo blijft ... |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Leuk joh... als Zaterdagmiddag ėėn van je kinderen zo staat te doen op het veld. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Precies, haal ik ze er ook af. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Feyenoord doet ook alles om je vakantie te verneuken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2018 - 16:25 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] mwa, ik vind dat er best strenger tegen dit soort dingen mag worden opgetreden. Kaarten vragen, irritant gedrag en ook cynisch clappen. Allemaal spelbederf. Ik had het in dit geval liever niet gezien natuurlijk, maar ik heb eigenlijk totaal geen moeite met deze kaart. Achterlijk gedrag. Als hij een beetje eerlijk was dan had die spits van hunnie ook allang zijn laatste waarschuwing moeten krijgen. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2018 - 16:28 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Als hij een beetje eerlijk was dan had die spits van hunnie ook allang zijn laatste waarschuwing moeten krijgen. Dat wel ja. Was me ook opgevallen. Maar goed, het heeft weinig zin daarna te wijzen, Feyenoord moet alleen naar zichzelf kijken. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Ja daar heb je geen rode kaart voor nodig. Ingrijpen of niet meer opstellen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2018 - 16:29 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Dat wel ja. Was me ook opgevallen. Maar goed, het heeft weinig zin daarna te wijzen, Feyenoord moet alleen naar zichzelf kijken. Dat is waar T |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Na wedstrijden als deze kan ik het commentaar van Fox met zijn analisten zó slecht hebben. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
O wat waren we blij dat Clasie weer terug kwam (ik heb hem nog niet gezien) ik mis nu Karim al Hij mocht zo van MvG vertrekken voor weinig geld en wat komt er voor terug? Kom ik hier voor uit Denemarken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 augustus 2018 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Zal best. De dingen die ze er als randzaken met een grijns op de giechel bijhalen is irritant voor elke supporter. Ken het niet hebben |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Je kunt ook gewoon daar blijven! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2018 - 16:32 schreef de bluffer het volgende:O wat waren we blij dat Clasie weer terug kwam (ik heb hem nog niet gezien) ik mis nu Karim al Hij mocht zo van MvG vertrekken voor weinig geld en wat komt er voor terug? Kom ik hier voor uit Denemarken Rot op, ga ergens anders zout strooien. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
De bluffer doet alleen maars stoer.... Maar effe een heeeeeeeeeeeeeeel klein lichtpuntje Sinistera................... En Boteghin waarom werd VAR niet gebruikt........... |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: ik niet ze slaan de spijker op zijn kop , van mij mag gio opstappen ben er klaar mee frisse wind en meer discipline heeft deze selectie nodig |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Die Duitse.ex coach van NEC is dat niet iets. Ik ben alleen bang dat Gio niet weggaat vrijwillig al zo wie zo niet. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2018 - 16:36 schreef kenny het volgende:[..] ik niet ze slaan de spijker op zijn kop , van mij mag gio opstappen ben er klaar mee frisse wind en meer discipline heeft deze selectie nodig Knap als je zo kunt filteren. Ik ken dat niet en ga dat ook nooit kennen. Kutvolk is het
Ging mij er niet om of ze dat spijkertje op het kopje sloegen (wat echt geen hogere wiskunde is), maar de manier hoe ze het brengen en de grijns waarmee ze het zeggem. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2018 - 16:38 schreef piet de paler het volgende:Die Duitse.ex coach van NEC is dat niet iets. Ik ben alleen bang dat Gio niet weggaat vrijwillig al zo wie zo niet. Nee |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Hahagahahsdbybchvdib |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Als we dan toch spijkers met koppen gaan slaan, leg die van Everse er dan ook maar onder |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik hoor dat commentaar van Clasie over het in de steek laten van je ploeg door zo een domme overtreding.......wei ben jij dan wel geflopte voetballer eerst je voetjes laten spreken dan je mondje |
|
|
|
|
Scoutert
|
|
|
Kunnen we Kuyt niet per direct doorschuiven als nieuwe trainert ? Gio assistent of anders niet.
V Bommel staat ook bij psv aan het roer. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Totaal onterechte opmerking over Clasie Piet. |
|
|
|
|
Eelco
|
|
|
Ik begin ook bang te worden dat Gio zonder hulp Dick of zonder Dirk in de selectie niet zoveel gaat brengen. vorig jaar kwam je al te kort en dit jaar wordt het alleen maar erger.
Misschien eens een buitenlandse coach met meer discipline en een andere kijk op voetbal ervoor? |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Ze staan te trappelen nu..... joe |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ik heb het intervieuw gezien ,maar wie is hij dan, hij moet eerst weer beter gaan voetballen. En ik blijf erbij Botteghin was geen 2 e gele kaart. Hij bracht aggresie in het spel. |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Ik kijk nu alweer uit naar aanstaande donderdag! |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2018 - 17:03 schreef piet de paler het volgende:[..] Ik heb het intervieuw gezien ,maar wie is hij dan, hij moet eerst weer beter gaan voetballen. En ik blijf erbij Botteghin was geen 2 e gele kaart. Hij bracht aggresie in het spel. Er werden hem vragen gesteld waar hij diplomatiek, maar duidelijk geërgerd op reageerde. Nam geen blad voor de mond over JP en was eerlijk over het slechte spel eerste helft. Zei dat het begin 2de helft voor de rode kaart wat beter ging, maar dit niet is wat ze nastreven.
Wat had hij anders moeten doen? Live zijn polsen opensnijden en ten gronde moeten vallen met een paar laatste woorden over spijt en schaamte?
Zitten niet allemaal bij het vreemdelingen legioen he.... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
beetje discipline had geen kwaad gekunt |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Met dit interview heeft dicipline niets te maken. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2018 - 17:08 schreef Fart het volgende:[..] Er werden hem vragen gesteld waar hij diplomatiek, maar duidelijk geërgerd op reageerde. Nam geen blad voor de mond over JP en was eerlijk over het slechte spel eerste helft. Zei dat het begin 2de helft voor de rode kaart wat beter ging, maar dit niet is wat ze nastreven. Wat had hij anders moeten doen? Live zijn polsen opensnijden en ten gronde moeten vallen met een paar laatste woorden over spijt en schaamte? Zitten niet allemaal bij het vreemdelingen legioen he.... Eens...en eigenlijk had v Persie daar moeten staan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2018 - 15:34 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Clasie doet trouwens ook alles vanuit stilstand, zo komt er nooit vaart in het spel. En verdedigend loopt ie vaak achter de feiten aan. . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We hebben 0 creatieve middenvelders waardoor onze verdedigers continue in balbezit zijn , en de aanvallers pas bereikt worden als ze alle drie dubbel gedekt staan. Had er ook 0 vertrouwen in vandaag. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Je speelt niet met een duidelijk systeem, ze doen maar wat. Corners na 3 seizoenen geen gevaar, opbouwen vanuit achter 0 , Je koopt spelesr en zet ze op andere posities, |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2018 - 17:46 schreef van geil het volgende:We hebben 0 creatieve middenvelders waardoor onze verdedigers continue in balbezit zijn , en de aanvallers pas bereikt worden als ze alle drie dubbel gedekt staan. Had er ook 0 vertrouwen in vandaag. mee eens , ook ik had graag een creatieve middenvelder zien komen , met toornstra kan echt niet doet zijn best maar komt geen bal naar voren van zijn voet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 augustus 2018 door kenny -- |
|
|
|
|
Eelco
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2018 - 16:56 schreef Scoutert het volgende:Kunnen we Kuyt niet per direct doorschuiven als nieuwe trainert ? Gio assistent of anders niet. V Bommel staat ook bij psv aan het roer. Ik heb alleen het gevoel dat er bij van bommel wat meer pit en discipline in zit... ook na donderdag, heb ik het gevoel dat er weinig gebeurt... zo soft en zachtaardig allemaal. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2018 - 16:55 schreef piet de paler het volgende:Ik hoor dat commentaar van Clasie over het in de steek laten van je ploeg door zo een domme overtreding.......wei ben jij dan wel geflopte voetballer eerst je voetjes laten spreken dan je mondje Het is toch wel waar over Clasie |
|
|
|