|
|
ras
|
|
|
Wat Feyenoord vandaag laat zien, lijkt helemaal nergens op. Dit gaat het 'm niet worden.Als je niet eens van de Graafschap kan winnen en As Trencin europees donderdag jl.niet, waar ben je dan mee bezig. Ook donderdag na de nederlaag geen enkele motivatie om er vandaag voor te gaan. In de spits worden geen potten gebroken.Wie grijpt er in !!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2018 - 18:31 schreef ras het volgende:Wat Feyenoord vandaag laat zien, lijkt helemaal nergens op. Dit gaat het 'm niet worden.Als je niet eens van de Graafschap kan winnen en As Trencin europees donderdag jl.niet, waar ben je dan mee bezig. Ook donderdag na de nederlaag geen enkele motivatie om er vandaag voor te gaan. In de spits worden geen potten gebroken.Wie grijpt er in !!!!!!!!!!!!!!!! niemand , v geel heeft er de ballen niet voor die is veelste blij dat ie TDtje kan spelen |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Dankzij AZ staan we veilig ;-P |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2018 - 17:03 schreef piet de paler het volgende:[..] Ik heb het intervieuw gezien ,maar wie is hij dan, hij moet eerst weer beter gaan voetballen. En ik blijf erbij Botteghin was geen 2 e gele kaart. Hij bracht aggresie in het spel. Ja, en die Nijland had nooit die 2-0 mogen maken want die had rood moeten hebben voor die overtreding op St.juste.......
als, als, als, ... gebrande turf
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 augustus 2018 door sevillana -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2018 - 20:53 schreef sevillana het volgende:[..] Ja, en die Nijland had nooit die 2-0 mogen maken want die had rood moeten hebben voor die overtreding op St.juste....... als, als, als, ... gebrande turf Ook eens |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Ook eens Als is het wel gebruikelijk dat degene die als aanvoerder de wedstrijd uitspeelt voor de camera gaat staan. Maar snap je punt |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Oja dat is waar ...Van persie zag de bui al hangen en dacht wissel haha |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Dat zal het zijn haha Maar die zei nog dat iedereen zijn best echt wel deed. Achteraf ben ik blij dat Clasie het woord deed |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Inhoudelijk , lekker kort , crux , wat bedoel je ? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2018 - 16:38 schreef piet de paler het volgende:Die Duitse.ex coach van NEC is dat niet iets. Ik ben alleen bang dat Gio niet weggaat vrijwillig al zo wie zo niet. Die heeft al een mooie functie bij de Duitse voetbalbond gekregen |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Of toch F d B heeft 4 X de schaal gewonnen op de rij |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Blijf lekker in DK joh met je FdB! Die kon ook niet winnen van De Graafschap! |
|
|
|
|
Feyenoord-city
|
|
|
We worden het LULLETJE van de eredivisie !!! |
|
|
|
|
Feyenoord-city
|
|
|
Degradatie voetbal , hahahahaha |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ik haat 020 Maar hij wel 4 X op de rij de schaal
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 augustus 2018 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
3 wedstrijden gespeeld 0 goals. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2018 - 16:55 schreef piet de paler het volgende:Ik hoor dat commentaar van Clasie over het in de steek laten van je ploeg door zo een domme overtreding.......wei ben jij dan wel geflopte voetballer eerst je voetjes laten spreken dan je mondje Heeft hij ongelijk dan? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: nee , maar hij bakt er zelf ook weinig van |
|
|
|