|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
inderdaad ik heb er ook geen geloof meer in dat gio dit aan de praat krijgt , een tip voor gio geef ze morgen vrij , rust is ook heel belangrijk om blessures te verkomen |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2018 - 16:02 schreef kenny het volgende:inderdaad ik heb er ook geen geloof meer in dat gio dit aan de praat krijgt , een tip voor gio geef ze morgen vrij , rust is ook heel belangrijk om blessures te verkomen Sterker nog ... geef ze een bonus, want geld motiveert |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Alles op de beker zetten... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dan word weer alles verbloemd |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Over 10 jaar zal alles dan verbloemd zijn, ja. Maar mijn opmerking was sarcastisch bedoeld, eigenlijk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2018 - 16:14 schreef windoweyes het volgende:Over 10 jaar zal alles dan verbloemd zijn, ja. Maar mijn opmerking was sarcastisch bedoeld, eigenlijk. Ah gelukkig :) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ach we zijn het gewend....tot volgend jaar.... |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
weer tijd dat Gio met de zweep op het veld gaat staan. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Wanneer is dat ooit gebeurd dan? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Misschien in zijn slaapkamer, maar niet bij Feijenoord.. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
doet hij graag tijdens besloten trainingen
haha nee idd "weer" had wel weg gemogen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik leg me er bij neer, het word een triest seizoen.
Ik ga me er niet meer druk om maken. Zonde van mn humeur.
De groeten |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2018 - 17:05 schreef MMM het volgende:Ik leg me er bij neer, het word een triest seizoen. Ik ga me er niet meer druk om maken. Zonde van mn humeur. De groeten Je weet zelf ook wel dat je nu tegen jezelf aan het liegen bent. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
zou goed zijn als v geel en gio de handdoek in de ring gooien , maar dat gaan ze niet doen hebben ze in het verleden al gezegd dus moet je ze nog poen meegeven wat er niet is pfff hopeloze situatie maarja laat je ze zitten wordt het steeds hopelozer |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Afgelopen jaren was ik er chagrijnig van.
Laat het nu steeds makkelijker los, het went.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: We worden ouder maat,ik heb het ook. Het zal allemaal wel,je zag dit allang aankomen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En misschien hoort t er wel bij, Groei gaat nooit in een rechte lijn omhoog. T gaat erom dat je over langere tijd gemiddeld blijft groeien, daar zitten soms dipjes in. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 - 13:43 schreef Stylzz het volgende:En misschien hoort t er wel bij, Groei gaat nooit in een rechte lijn omhoog. T gaat erom dat je over langere tijd gemiddeld blijft groeien, daar zitten soms dipjes in. Die dip hadden we vorig jaar ook al .. 19 punten achter op plek 1 is niet niks. Maar dat het erbij hoort is wel een feit natuurlijk.
Je ziet t bij elke club |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dit zagen velen aankomen , eigenlijk was de enige optie Jorgensen wegdoen in de winterstop En gericht versterken , iedereen die een beetje had meegeteld wist toen al dat de potjes leeg waren , de media ook. Verder wordt er al jaren door geselecteerd in laag tempo , en in de breedte . Door selecteren moet vanuit de basis 11. Anders wordt het niveau steeds lager, zoals nu al twee jaar op rij gebeurt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Je wint niet van Trecin met een pruts begroting en ook de Graafschap is te sterk, dan moet je als Feyenoord je gericht versterken of je de ogen uit je kop schamen? Je bent het hopelijk wel met me eens dat dit euvel niet te verhelpen is met kopen, tenzij je een nieuw elftal haalt natuurlijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik omschrijf de oorzaak / wat er had moeten gebeuren , niet de oplossing. De oplossing die ik in gedachten heb staat elders. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
De oorzaak is gewoon een klote instelling in hun bovenkamer. We noemen dat hier ook wel kindergarten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ja , maar dat is ook kwaliteit. Heb ik al vaak geroepen , Feyenoord scout niet op goede koppen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 - 19:15 schreef van geil het volgende:ja , maar dat is ook kwaliteit. Heb ik al vaak geroepen , Feyenoord scout niet op goede koppen. Das leuk, maar er zijn maar wat zat mensen die door een foute instelling hun kwaliteit overboord gooien. De cirkel is rond laat maar zeggen en hij wordt op dit moment beroerd gevoed.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 augustus 2018 door VVout -- |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 - 19:06 schreef VVout het volgende:De oorzaak is gewoon een klote instelling in hun bovenkamer. We noemen dat hier ook wel kindergarten. De hoofdreden idd. gecombineerd met individualisme, eerst hun eigen carrière, dan het team verband |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 - 17:29 schreef van geil het volgende:[..] Dit zagen velen aankomen , eigenlijk was de enige optie Jorgensen wegdoen in de winterstop En gericht versterken , iedereen die een beetje had meegeteld wist toen al dat de potjes leeg waren , de media ook. Verder wordt er al jaren door geselecteerd in laag tempo , en in de breedte . Door selecteren moet vanuit de basis 11. Anders wordt het niveau steeds lager, zoals nu al twee jaar op rij gebeurt. Volgens mij was jij de enige die zei verkopen in januari. Velen dachten dat er wel meer gevangen kon worden of geloofde dst zijn vorm wel terug zou komen. Nu weet ik dat zijn vorm niet meer terug komt zonder Elia en Kuyt. Maar voor mij is het een koe in z'n achterwerk kijken. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Als van Geel hem in de winter had laten gaan, was hij gefilleerd, vooral hier. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik vond het een goede beslissing |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja , maar jij hebt dit als hobby. Die man wordt er serieus voor betaald. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: De beweegredenen sneden ook hout |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zou je nu hetzelfde doen dan als je hetzelfde wist als van Geel toen ? Namelijk dat het geld zo goed als op was. Dan weet je dat je in een spagaat komt sportief.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 augustus 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Als v persie deze fitheid had. Was nicolai weg! v Geel kon niks anders..... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hij is echt niet de enige 9/10 op de wereld , en zeker niet met de schaduwlijst waar hij zo prat op gaat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja, maar mijn vraag blijft aan ieder |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 16 augustus 2018 - 13:34 schreef van geil het volgende:Zou je nu hetzelfde doen dan als je hetzelfde wist als van Geel toen ? Namelijk dat het geld zo goed als op was. Dan weet je dat je in een spagaat komt sportief. .. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Achteraf, achteraf, achteraf. Als iedereen gewoon fit was geweest was het ondanks Giopeloos ongetwijfeld allemaal heel anders gelopen. Dat denk ik ... sommigen weten dingen zeker ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Oh ja, de gebruiksaanwijzing , ja of nee? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ik had m in de winterstop ook niet verkocht! En ik was eind vorig seizoen met Gio in gesprek gegaan over beëindiging van de samenwerking op een ‘voordeurmanier’. Maar ja ... |
|
|
|