|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 oktober 2018 - 22:13 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Een club met een begroting die al 3 keer had moeten degraderen als je ze vergelijkt met hun concurerrenten,maar al jaren steevast in de eredivisie speelt. Trencin van de Eredivisie |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Telstar krijgt te weinig aandacht. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De enige die Feyenoord vanaf volgend seizoen kan redden icm een nieuwe TD |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Maar dat weten we ook al heel lang. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ook geen garantie. Maar frisse wind is nodig |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ah , mijn favoriete SM topic. De Bosz buttplug staat gereed , met wat fijn zand. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mooi, maar jij bent niet boeiend. Positief bedoeld he. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hij past bij jou ook. Geboeid zeker . |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Peter al in de Kuip gesignaleerd? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Kuijt dan maar volgend seizoen... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bosz afwijzen is voor leeghoofden. Is positief bedoeld ook. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat vind ik niet, je moet weten wat je in huis haalt |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bosz of Kuijt. Als laatste er aan toe is. Bosz heeft een andere voetbalvisie: zijn tema spelen iig met een gedachte: aanvallend. Ging ie in Duitsland snel de mist mee in, maar maanden daarvoor Europees behoorlijk ver gekomen finale. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Begon bij Dortmund ook fantastisch.
Ik zie hem graag komen, een man met visie. Iets wat in de totale organisatie nu ontbreekt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar hij past niet meet, wordt nooit gevreten |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 28 oktober 2018 - 18:51 schreef MMM het volgende:Begon bij Dortmund ook fantastisch. Ik zie hem graag komen, een man met visie. Iets wat in de totale organisatie nu ontbreekt Tja... Dat hebben we al eens geprobeerd, iets andere vorm maar ook een fiasco. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
Bosz roept teveel weerstand op al zou ik het wel een goede keuze vinden ,maar dan maar iemand anders Ricardo Moniz wat denken we hiervan? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Peter mag niet is nog contract verbonden bij B D |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
na dit seizoen wel, gio laten ze toch zitten wat er ook gebeurt is einde contract na dit seizoen dus het kan zonder verdere kosten opgelost worden na dit seizoen.!!!! |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
na dit seizoen wel, gio laten ze toch zitten wat er ook gebeurt is einde contract na dit seizoen dus het kan zonder verdere kosten opgelost worden na dit seizoen.!!!! |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ik zou gio TD maken en v geel de laan uitsturen , het klopt dat gio geen ervaring heeft als TD maar dat hadden Overmars en de jong bij 020 en psv ook niet , ook die max huibrecht van AZ is in het diepe gesprongen en deze jongens doen het toch ook goed , TD spelen is geen hogere wiskunde en laten we eerlijk zijn slechter als v geel kan je het niet doen daarbij zou ik ook geen andere geschikte TD weten |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 01 november 2018 - 09:45 schreef kenny het volgende:ik zou gio TD maken en v geel de laan uitsturen , het klopt dat gio geen ervaring heeft als TD maar dat hadden Overmars en de jong bij 020 en psv ook niet , ook die max huibrecht van AZ is in het diepe gesprongen en deze jongens doen het toch ook goed , TD spelen is geen hogere wiskunde en laten we eerlijk zijn slechter als v geel kan je het niet doen daarbij zou ik ook geen andere geschikte TD weten Als je zo gaat redeneren kan je ook je buurman TD maken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Doet t misschien net zo goed |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Zolang Bosz t maar niet word, wat een ramp was dat, is van geel nog aan het opruimen die ellende. Als trainer beter, maar zou eerst van gaal weleens willen peilen. Uiteindelijk heeft t huidige team en de huidige staf het in zich om goed te kunnen presteren |
|
|
|
|
Michellinkerd
|
|
|
quote:Op maandag 29 oktober 2018 - 19:36 schreef Dirk1 het volgende:Bosz roept teveel weerstand op al zou ik het wel een goede keuze vinden ,maar dan maar iemand anders Ricardo Moniz wat denken we hiervan? Lijkt me een prima keuze. Maar ik vermoed dat er best veel trainers rondlopen die bij het management van Feyenoord de voorkeur krijgen boven deze relatieve nobody. Erwin Koeman gaat waarschijnlijk beschikbaar komen, Henk Fraser zal nog steeds op de lijstjes staan en zelfs Bert van Marwijk hangt nog boven de markt. En Dicky Advokaat is ook nog steeds actief...... En aangezien Feyenoord bijna altijd risicoloze keuzes maakt, zal het Moniz wel niet worden.
Dus het wordt een interessante zomer. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 01 november 2018 - 12:54 schreef igor korneev het volgende:Zolang Bosz t maar niet word, wat een ramp was dat, is van geel nog aan het opruimen die ellende. Als trainer beter, maar zou eerst van gaal weleens willen peilen. Uiteindelijk heeft t huidige team en de huidige staf het in zich om goed te kunnen presteren De opvolger van van Geel kan volgend seizoen puin gaan ruimen. Een elftal met maar 3 spelers die iets van waarde hebben, een Jong elftal die ontbreekt in de piramide en geen geld meer op de plank voor nieuwe spelers.
We zijn weer terug bij af. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Daarom moet hij blijven, heeft zo vaak bewezen wat met de selectie te kunnen. Een opvolger gaat inderdaad capitaal vernietigen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 november 2018 door igor korneev -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 01 november 2018 - 14:50 schreef igor korneev het volgende:Daarom moet hij blijven, heeft zo vaak bewezen wat met de selectie te kunnen. Een opvolger gaat inderdaad capitaal vernietigen Jammer dat hij dat de afgelopen 2 seizoenen niet heeft bewezen. Kapitaal vernietigen heeft van Geel al gedaan helaas, 30 miljoen verdampt aan middelmatige spelers. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Wat ik jammer vind is om Bosz te vergelijken met de Bosz van 10-15 jaar geleden. Die jongen heeft echt wel wat bijgeleerd. En het is ook een verschil of je hem beoordeelt als TD of trainer. Daarnaast heeft hij veel betekent als speler voor Feyenoord. En om het hele financi"le wanbeleid alleen bij hem in zijn schoenen te schijven gaat mij ook wat ver. het is een trainer met een visie en sterke persoonlijkheid. behoorlijk eigenwijs ook. Wat mij betreft mag hij komen, maar als er betere zijn graag. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Toch hoor ik steeds meer mensen in de Kuip die de komst van Bosz zien zitten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Eigenzinnige voetbalvisie. Maar past het hij de huidige clubcultuur. Eigenlijk moet die een keer om. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 november 2018 - 00:41 schreef FR-Henk het volgende:Eigenzinnige voetbalvisie. Maar past het hij de huidige clubcultuur. Eigenlijk moet die een keer om. Zolang er mensen zijn die Botje en Arie geweldige spelers vinden denk ik het niet. Bosz wil het liefst op elke plek een voetballer hebben, zodat er ook in elke linie voetbaloplossingen plaatsvinden. Dat kan vooral in het begin risico's met zich meebrengen. De vraag is of het publiek geduld heeft om zo'n systeem er in te laten slijten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Arie is juist een voetballer |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ok, heb je een punt, maar die komt fysiek te kort en is traag in zijn handeling. Hij vindt het niet fijn als er teveel ruimte in zijn rug is. Hierdoor wordt je weer beperkt in je spelstijl. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Feyenoord-city
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2018 - 16:34 schreef MMM het volgende:Gio per direct de laan uit. Van Geel pak je biezen. Ik kan maar 1 vervanger bedenken en dat is Peter Bosz. Er kan nu niet niets veranderen. Toch nog eens een goed idee van jou !!! ;-) |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Het mooie van Bosz is dat hij tegelijkertijd Gio en Van Geel kan vervangen. :) (geintje natuurlijk, als trainer is hij echter meer dan welkom wat mij betreft) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Deze man adviseert Ajax om PSV en Feyenoord leeg te kopen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Daar ga je in Rotterdam geen vrienden mee maken. Van mijn lijst af. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Die hebben alleen interesse in Erwin Beltman. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Zoals Bayern deed. CL gegarandeerd. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hij absoluut niet in hun hahaha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 november 2018 door tomson -- |
|
|
|