|
|
piet de paler
|
|
|
Wat moet er nu gebeuren, en wat is er nog mogelijk ? Wat moet er gedaan worden ? Wat binnen de mogelijkheden kan |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Verlies pakken dit seizoen maar wel ingrijpen.
Gio en van Geel EXIT |
|
|
|
|
DY
|
|
|
Ik denk niet dat gio na deze wedstrijd ontslagen zal worden.
Ik denk dat er gewacht wordt tot na de wedstrijd tegen trencin. Mocht je niet doorgaan in de europa league, in dit stadium van de play offs tegen een ploeg met een begroting van 2 miljoen, dan kan het niet anders dan dat er ingegrepen gaat worden.
Verliezen kan, maar op deze manier en tegen een promovendus en tegen een club uit slowakije. Mocht je dan niet ingrijpen dan gaat het nooit gebeuren, maar dan maak je je totaal ongeloofwaardig als totaal bestuur tegenover de buiten wereld.
Ik zou dan persoonlijk een trainer willen zien, die een basis neerlegt waarop teruggevallen kan worden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nieuw elan voor de groep. Met een visie met durf. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Van feyenoord onder 19 werd ik blij , misschien meer jeugd inpassen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Assad aanstellen als tijdelijke trainer |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Tanja naaimeier is ook beschikbaar ook pittig |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Eelco
|
|
|
ik zou zo niet weten wie er gehaald zou kunnen/moeten worden.... maar Gio, met alle respect, gaat dit niet meer aan de wapper krijgen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik lees weer dat de Turken en udinese v Beek willen hebben , en ook dat Berghuis op geboden is. Dat is het enige wat nog kan , geld binnen en dan goed kijken. Dat AZ heeft ook weer aardige spelers |
|
|
|
|
Eelco
|
|
|
ja, en toch betwijfel ik of AZ, los van elkaar gezien betere spelers heeft. Alleen krijgt van de brom ze elke keer weer alle 11 op e zelfde manier, en met plezier aan het voetballen.... en ik denk dat m daar de crux zit. Als je deze selectie aan de wapper krijgt, kan er veel meer... alleen wie gaat dat voor elkaar krijgen...? |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
ja Peter Bosz mag van mij maar roept te veel weerstand op dan maar iemand uit het buitenland dat zou de oplossing kunnen zijn maw vreemde ogen,maar wie ik zou het niet zo gauw weten maar er moet zo snel mogelijk iets gebeuren voor dat het helemaal mis gaat.!!!! |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
ja Peter Bosz mag van mij maar roept te veel weerstand op dan maar iemand uit het buitenland dat zou de oplossing kunnen zijn maw vreemde ogen,maar wie ik zou het niet zo gauw weten maar er moet zo snel mogelijk iets gebeuren voor dat het helemaal mis gaat.!!!! |
|
|
|
|
Eelco
|
|
|
In ieder geval iemand met overwicht en discipline, die de manier van voetballen weer eens goed onder de loep neemt... |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Met de huidige instelling mag je onze lieve heer als trainer aanstellen en dan lukt het nog niet |
|
|
|
|
Eelco
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2018 - 21:30 schreef legrande het volgende:Met de huidige instelling mag je onze lieve heer als trainer aanstellen en dan lukt het nog niet Dat is ook weer zo, maar dat is mede een taak van de trainer toch? een klimaat creƫren waarin teamspirit, motivatie en zin/plezier in het voetballen en hard werken de boventoon voeren? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ze komen straks nog met Kuyt aanzetten als opvolger... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ga alvast in een zakje ademen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Geloof mij dit word doodgezwegen vanuit Feyenoord tot donderdag, waarin er word gehoopt op het onmogelijke..
In eerdere vergelijkbare gebeurtenissen kwam er de volgende dag een mooi weer bericht over het nieuwe stadion.
Ik denk dat dat nu niet meer gaat werken. |
|
|
|
|
Eelco
|
|
|
Kuijt als assistent zou ik nog niet eens heel erg vinden... |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
pleur op met die kuyt wat heeft die nou voor ervaring als trainer |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Kijk nu eens hoe die Berghuis er vandaag bij liep. Volgens mij heeft hij al bijna een transfer op zak zo bedroevend inspiratieloos |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Volgende keer blindengeleidehondje meenemen. |
|
|
|
|
Eelco
|
|
|
quote: Niet als trainer nee... Maar wel de aangewezen persoon om jonge gasten bij te brengen wat er bij komt kijken qua instelling, strijd, passie etc... Daar lijk Gio me nu niet bepaald in te slagen... als je donderdag zo voor lul komt te staan voor heel Europa, en je stapt dan 3 dagen later met dezelfde slapers in je ogen het veld op...... tis triest dat het moet.... maar denk dat het niet eens gek zou zijn. als assistent dan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 augustus 2018 door Eelco -- |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Maar zelf wel opperen om Gio TD te maken ... En ik dacht dat ik teveel dronk |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
doe je waarschijnlijk ook |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Doe ik op zeker ... Maar maak daar geen geheim van.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 augustus 2018 door Fart -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
gio is misschien een slechte trainer maar wel een ambassadeur van de club daarbij is het een goede jongen met een hoog gun factor , zo moeilijk is het niet om TDtje te spelen |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Je hebt er verstand van zo te lezen. Tegen zoveel kennis durf ik niet in te gaan. Cheers. |
|
|
|
|
Eelco
|
|
|
Dat is een beetje wat ik bedoelde... dan ga je hem een andere functie geven, om hem maar niet echt te hoeven ontslaan..... omdat het weer een club icoon is... ik snap het, maar of je er werkelijk beter van wordt??? En dan nog, ik geloof niet dat Gio er om zit te springen om TD te worden, als ze hem eerst uit de dag out gooien omdat hij er niks van bakt.... |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Denk dat niemand erop zit te springen dat Gio TD wordt. Behalve Kenny |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
maakt mij niets uit hoor wie TD wordt als v geel maar vervangen word , ik vind het wel mooi om gio toch aan boord te houden |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Als Vermeer 100% fit is, deze tot eerste keeper maken. De verdediging is als los zand en heeft op dit moment een ervaren coachende keeper achter zich nodig. Alleen twijfel ik wel aan de fitheid van Vermeer. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Gewoon Dikkie weer een tijdje op halen |
|
|
|
|
Feyenoord-city
|
|
|
Ten eerste moeten Gio en van Geel opstappen !!! |
|
|
|
|
Feyenoord-city
|
|
|
quote: Dan krijg je al gauw een stempel dat je een Ajax trainer ben, maar ik ben er voor !!! |
|
|
|
|
Feyenoord-city
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2018 - 18:07 schreef Eelco het volgende:ja, en toch betwijfel ik of AZ, los van elkaar gezien betere spelers heeft. Alleen krijgt van de brom ze elke keer weer alle 11 op e zelfde manier, en met plezier aan het voetballen.... en ik denk dat m daar de crux zit. Als je deze selectie aan de wapper krijgt, kan er veel meer... alleen wie gaat dat voor elkaar krijgen...? Al jaren is het voetbal leuker om te kijken bij de ploeg uit Alkmaar |
|
|
|
|
Feyenoord-city
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2018 - 21:51 schreef Leon FR1908 het volgende:Geloof mij dit word doodgezwegen vanuit Feyenoord tot donderdag, waarin er word gehoopt op het onmogelijke.. In eerdere vergelijkbare gebeurtenissen kwam er de volgende dag een mooi weer bericht over het nieuwe stadion. Ik denk dat dat nu niet meer gaat werken. Dan haken de investeerders vanzelf af en blijven we in de huidige ouwe niks opbrengend stadion spelen , en wordt de achterstand alleen maar nog groter !!! |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2018 - 18:02 schreef piet de paler het volgende:Ik lees weer dat de Turken en udinese v Beek willen hebben , en ook dat Berghuis op geboden is. Dat is het enige wat nog kan , geld binnen en dan goed kijken. Dat AZ heeft ook weer aardige spelers Kan me niet voorstellen dat er nog iemand is die ook maar een klein bedrag gaat bieden op van Beek. Of het moet uit een land zijn waar ze nog geen tv hebben. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2018 - 23:01 schreef windoweyes het volgende:Als Vermeer 100% fit is, deze tot eerste keeper maken. De verdediging is als los zand en heeft op dit moment een ervaren coachende keeper achter zich nodig. Alleen twijfel ik wel aan de fitheid van Vermeer. Eens! |
|
|
|
|
Ikke nie
|
|
|
Vermeer win je de oorlog ook niet mee. Helaas heeft de mooiste club van nederland geen geld. En dat heb je nou eenmaal nodig om btje spelers te halen. Of jeugd. Maar die krijgen 0 kansen bij feyenoord. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Jeugd krijgt de kans. Maar zijn gewoon niet goed genoeg, anders hadden zij gespeeld. Nieuwkoop drama, Malacia totaal uit vorm. En bijlow, moet er uit vootdat zijn carriere omzeep wordt geholpen. Hankouri niet goed genoeg. Toure waanzinnig goed. Maar nog te jong. Het is niet veel... |
|
|
|
|
Ikke nie
|
|
|
Kzag geen jeugd gister hoor. Na vente dan |
|
|
|
|
Ikke nie
|
|
|
Wehrman hele voorbereiding gespeeld. En nu inneens nie goed genoeg? |
|
|
|
|
Eelco
|
|
|
quote:Op maandag 13 augustus 2018 - 09:27 schreef Ikke nie het volgende:Vermeer win je de oorlog ook niet mee. Helaas heeft de mooiste club van nederland geen geld. En dat heb je nou eenmaal nodig om btje spelers te halen. Of jeugd. Maar die krijgen 0 kansen bij feyenoord. ik betwijfel of je zoveel nieuwe spelers nodig hebt... zoals ik eerder al zei, zijn er clubs in Nederland die met aanmerkelijk mindere voetballers, toch veel beter spel op de mat leggen. Ik denk dat je toe bent aan een trainer die weet hoe hij van deze groep weer een team kan maken en ze aan het voetballen krijgt. Er zijn er zat bij die echt wel kunnen ballen als het er op aankomt. |
|
|
|