|
|
Leon FR1908
|
|
|
Laten we dit topic alleen houden voor positieve puntjes in het spel van Feyenoord.. Die dingen waarmee je evt kan doorborduren. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dit blijft een leeg topic |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Lag het aan mij of was het werkelijk zo dat Feyenoord met 9 man beter was dan met 11? En wat vonden jullie van het debuut van Sinisterra? Had echt de pech dat hij niet scoorde. Feyenoord had ook pech vandaag met 3 mooie kansen,kansen die als het wel mee zit er gewoon ingaan. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
goed idee en dat in deze te positieve week :p Sinisttera had er wel zin in idd.
Ik ben benieuwd wat de komende thuis wedstrijden gaan brengen, hopelijk wat oppeppers. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Eens Milo ,zou hij de oplossing kunnen worden voor de 10 positie? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Als je niet reageert is dat ook duidelijk; ) |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
@ Leon, ik had bij 9 man inderdaad wel het idee dat er iets gebeurde bij die gasten. Hopelijk dat tot hier en niet verder gevoel en nemen ze het mee naar de volgende wedstrijden. De focus op Eerherstel |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ik heb het geprobeerd, maar het lukt me gewoon niet... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2018 - 16:46 schreef igor korneev het volgende:@ Leon, ik had bij 9 man inderdaad wel het idee dat er iets gebeurde bij die gasten. Hopelijk dat tot hier en niet verder gevoel en nemen ze het mee naar de volgende wedstrijden. De focus op Eerherstel Misschien dat daar leer uitgetrokken word. En indd ik ben benieuwd naar de wedstrijd van donderdag. Kijk er naar uit want volgens mij is ook dat knoppie omgegaan. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Kan het zijn dat de Graafschap oppertunistischer ging spelen waardoor Feyenoord makkelijker kon uitbreken? (optimistich bedoeld) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
Sinisterra viel positief op, lekker fel en in beweging. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Mijn vriendin komt morgen 1x op schiphol.......... |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Ik heb net heerlijke kapsalon gegeten..... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Hopelijk eerst het haar opgeveegd? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Feyenoord onder 19 kijken word je blij van |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wegwezen jij hier op dit topic d:-)) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ik moest lekker werken vanmiddag ;) geen minuut hoeven zien! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Stoofvlees staat te pruttelen. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
De volgende twee wedstrijden zijn thuis. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kunnen we minstens twee puntjes pakken |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Per 60 minuten,dan zitten we goed |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Voor het eerst in tijden blij dat ik zondag gewoon eens lekker niet gekeken heb. De happy Feyenoorder die nog steeds doodziek was van afgelopen donderdag is zo happy -.- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Geen idee? Mijn favoriete opstelling mits iedereen fit is: Vermeer, juste, botteghin, Heijden, haps, clasie, persie, vilhena, berghuis, nicolai, hankouri |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Van Persie is op .. Dat zie je als hij valt en weer op moet staan. Daar word te ligt overgedacht ,hij heeft gewrichtsproblemen en stramme pezen. Ik heb met hem te doen want velen hadden allang de brui eraan gegeven. Maar verder prima opstelling ..Ayoubie voor Robin of misschien Sinsterra? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Sinistera heeft 2 mooie doelpunten gescoord. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kunnen we hier geen happy end topic van maken ? |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja en was gisteren in zijn 15 minuten speeltijd de meest gedreven bij Feyenoord.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 augustus 2018 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Hij kent de taal nog niet |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Tu tienes que jugar ancho |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Polla gorda dos cervezas . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
2 dikke biertjes...dat mag niet tijdens de wedstrijd amigo |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Op lul na begreep ik het Maar ben nu in discussie met mijn vriendin .. Zij heeft nog nooit van Polla gehoord haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 augustus 2018 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 13 augustus 2018 - 20:52 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Op lul na begreep ik het Maar ben nu in discussie met mijn vriendin .. Zij heeft nog nooit van Polla gehoord haha Noem mijn naam , dan weet ze het vast :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja dat weet ik caliente haha Maar Spaans is haar moedertaal alleen ze had nog nooit van polla gehoord...zegt ze haha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Mag ik vragen waar ze vandaan komt leon ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: lijkt me een mooi land , wel eens geweest ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Is een mooi land ,maar wij komen niet heelhuids van t vliegveld tot je hotel in Caracas of Maracaibo... Dan zijn we al bestolen en vermoord . Alleen al in de stad Caracas heb je 150 moorden per maand. Dat is meer dan in heel Nederland in een jaar. |
|
|
|