Is een mooi land ,maar wij komen niet heelhuids van t vliegveld tot je hotel in Caracas of Maracaibo... Dan zijn we al bestolen en vermoord . Alleen al in de stad Caracas heb je 150 moorden per maand. Dat is meer dan in heel Nederland in een jaar.
Wow , tjeemig , dat het zo erg is wist ik niet . Lekker hier blijven dan !
Op maandag 13 augustus 2018 - 21:08 schreef Leon FR1908 het volgende: Caracas is de gevaarlijkste stad van de wereld. Nog gevaarlijker dan bagdad of kaboel. Honduras is het gevaarlijkste land van de wereld.
Vanaf 1 zijn er 1.5 miljoen mensen gevlucht vanuit armoede en de politieke situatie. Meer als vanuit Syrië. Maduro is het type Erdogan,alleen Erdogan was econoom en Maduro buschauffeur
Vanaf 1 zijn er 1.5 miljoen mensen gevlucht vanuit armoede en de politieke situatie. Meer als vanuit Syrië. Maduro is het type Erdogan,alleen Erdogan was econoom en Maduro buschauffeur
Dan moet het extreem corrupt zijn, zoveel olie daar !
Morgen naar het voetballen, word ik toch gelukkig van. Kan 2 goede kanten op we winnen iedereen blij, we verliezen Gio en Martin weg dus altijd goed resultaat.
Op zaterdag 18 augustus 2018 - 10:32 schreef piet de paler het volgende: Morgen naar het voetballen, word ik toch gelukkig van. Kan 2 goede kanten op we winnen iedereen blij, we verliezen Gio en Martin weg dus altijd goed resultaat.
Er gaat niemand weg. Al verliezen we nog twee maanden alles.
Ik ben trots, zag een gretig feyenoord en sfeer was goed. redelijke pot, Gio heeft weer grip. Ayoub misschien toch ok door van Geel Van Persie de mensen met kort termijn geheugens weer even opgefrist
Precies, vasthouden die positieve vibe, daarmee staat of valt vaak een hoop. Hiermee kan de groep vooruit naar de volgende wedstrijd en gaan ze gewoon weer winnen.
Op woensdag 22 augustus 2018 - 11:11 schreef Stylzz het volgende: T voordeel is, mocht ik ooit dement worden, kan ik hier elke dag nog hetzelfde nieuws lezen!