|
|
igor korneev
|
|
|
het zou een mirakel zijn idd. Feyenoord wel 2x psv geklopt sinds de zomer. Ajax nog verslaan, kan het nog spannend worden in een bijzonder geval. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Feyenoord zou wekelijks erop moeten kletsen. dat zie ik niet gebeuren. Blijft een kwaliteitsverschil. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
| pas halverwege. iedere club komt nog lastige tegenstanders tegen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: En de vrouwen daar. Echt oppassen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
JA! Punt!
Tuurlijk moet het beter maar deze drie punten zijn zo belangrijk vlak voor de interlands. Nu rust pakken en op naar ADO thuis!
Come on Feyenoord!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 september 2019 door MMM -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Ado gaat er ook aan ziet de wereld er weer anders uit |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
| We moeten meer dominant spelen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Daar moet je een volkomen fit team voor hebben, alle 11. Zover nog niet. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
| Fantastisch, verdiend gewonnen |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: We moeten vanaf nu alles op alles zetten om te proberen alles te winnen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| En als je niet wint heb je punten verloren. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| En dan moet het de volgende wedstrijd beter. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| Als je voor staat moet je dat vasthouden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| En als je de bal WEL hebt kun je ook niet scoren. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| RAAAAAAHEEEEEEM STEEEEERLING🥳🗯👋 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Mijn humeur is al heel lang niet meer afhankelijk van onze club |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Gelukkig ook niet van dit forum. Want positieve berichten zijn schaars. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Iedereen zit echt in een dipje en kan niets goeds meer ontdekken nee. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Er is ook oprecht weinig goeds nog. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Feyenoord toont dezelfde vergelijking met hoe dit land word geregeerd. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Het ook oprechte ongenoegen dat je herhaaldelijk uit zegt ook genoeg over oprechte betrokkenheid. Heb ik respect voor. Lang niet altijd met je eens, maar dat doet er ook niet toe. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 februari 2026 - 13:45 schreef FR-Henk het volgende:[..] Het ook oprechte ongenoegen dat je herhaaldelijk uit zegt ook genoeg over oprechte betrokkenheid. Heb ik respect voor. Lang niet altijd met je eens, maar dat doet er ook niet toe. Mooi Henk, waardeer ik. Dank je wel. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: In Paraguay is er nog plaats dacht ik.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 februari 2026 door VVout -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 februari 2026 - 13:45 schreef FR-Henk het volgende:[..] Het ook oprechte ongenoegen dat je herhaaldelijk uit zegt ook genoeg over oprechte betrokkenheid. Heb ik respect voor. Lang niet altijd met je eens, maar dat doet er ook niet toe. Ja. Op zich wel. Maar t is echt te veel. T wordt bloed irritant. En dan doel ik niet op MMM specifiek. Maar alleen maar negatieve kanten belichten. Wat er ook gebeurt, t is niet goed. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 februari 2026 - 13:55 schreef Stylzz het volgende:[..] Ja. Op zich wel. Maar t is echt te veel. T wordt bloed irritant. En dan doel ik niet op MMM specifiek. Maar alleen maar negatieve kanten belichten. Wat er ook gebeurt, t is niet goed. Ik zou dolgelukkig worden als ik positief kon zijn. Maar momenteel klopt er in alle lagen bij de club weinig van.
Dan moet ik niets meer posten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 februari 2026 - 14:01 schreef MMM het volgende:[..] Ik zou dolgelukkig worden als ik positief kon zijn. Maar momenteel klopt er in alle lagen bij de club weinig van. Dan moet ik niets meer posten. Ach welnee. Lekker blijven doen. Misschien is er juist voor mensen zoals ik geen plaats meer bij Feyenoord Ik ben dat eeuwige gejank en gezeur wel zat
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 februari 2026 door Stylzz -- |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 februari 2026 - 14:03 schreef Stylzz het volgende:[..] Ach welnee. Lekker blijven doen. Misschien is er juist voor mensen zoals ik geen plaats meer bij Feyenoord Ik ben dat eeuwige gejank en gezeur wel zat Onzin, er is plaats voor iedereen bij Feyenoord. Een beetje positiviteit kunnen we wel gebruiken. De onvrede over Te Kloese en Van Persie, snap ik wel. Ik ben het huidige slechte spel ook meer dan zat. Maar het is ook wel verfrissend om af en toe wat positiefs te lezen. Er moet ruimte zijn voor beide kanten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 februari 2026 - 14:03 schreef Stylzz het volgende:[..] Ach welnee. Lekker blijven doen. Misschien is er juist voor mensen zoals ik geen plaats meer bij Feyenoord Ik ben dat eeuwige gejank en gezeur wel zat Er is voor iedereen plaats. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik merk daar weinig van maat |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 februari 2026 - 14:03 schreef Stylzz het volgende:[..] Ach welnee. Lekker blijven doen. Misschien is er juist voor mensen zoals ik geen plaats meer bij Feyenoord Ik ben dat eeuwige gejank en gezeur wel zat Tis veel ja. Vooral als er zaken bij gehaald worden die zouden moeten bevestigen dat iemand (staf etc.) volledig fout is, terwijl dat nog niet op waarheid gebaseerd is. Nuance raakt dan zoek, helaas. Blijft nodig vooral te oordelen op eigen waarneming en derden (socials, riooljournalistiek) niet teveel podium te geven en waarheid toe te dichten.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hahahaha! En daar voor de gek gehouden worden! Wakker in Paraguay! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Laat me wel voor de gek houden hier boven op een berg in het bos op de Hunsrück. Mooi hier, lopen nog reeen en everzwijnen rond en als er een buitenstaander lastig is pleur ik een menhir over de schutting. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geschiedenis gaat bijna altijd over slechte mensen waarover men later niets dan goed zegt.
Nietzsche
Denk aan de GKL etc.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 februari 2026 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nou naar aanleiding van zijn bedragen bij goedemorgen eredivisie werd de GKL nog aardig afgebrand op internet met zijn verleden bij Feyenoord. |
|
|
|