|
|
FR-Henk
|
|
|
5e jaar alweer in trainersstaf? Lang man. Veel te lang.
Gunnen wij Gio niet mooie kansen bij een andere club? De ontwikkeling in Rotterdam ligt stil.
Oftewel: tijd om vele partijen blijer te maken? Ook het kind van de club? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Gaan we niet doen Henk, hooguit MvG slachtofferen ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Allebei. Alleen al omdat ik de discussies beu ben |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Helemaal eens hoor Stylzz maar dat gaat gewoon niet gebeuren ... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Jaja, make your day :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Deed ik aan mee. En doe ik aan mee. Alles exit. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Discussies geen punt. Martin en Gio exit. Martin heeft Gio ook aangesteld. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
Ik hoor een hoop exitten, maar wie gaat Van Geel opvolgen dan? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Daar is een topic over. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T maakt eigenlijk niet uit |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Afgelopen paar jaar waren succesvol. Beter kan voorlopig niet. Mede door financiƫle beperking. Goed moment om ander elan na te streven, want andere visie te huldigen. De club is toe aan herijking van de komende jaren. Wat is haalbaar, waarop dan investeren? Dat kan als nieuwe mensen plek krijgen, tegelijk, maar beter opeenvolgend. De Jong, r.v.c, van Geel: nieuwe stap, wellicht ook voor de td zelf.
Voor Gio ook beter, dit is schadelijk voor hem en de club. Een 2e Mario Been worden moet niet gebeuren. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Ik ben ze beiden nog niet zat. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 - 21:36 schreef FR-Henk het volgende:Afgelopen paar jaar waren succesvol. Beter kan voorlopig niet. Mede door financiƫle beperking. Goed moment om ander elan na te streven, want andere visie te huldigen. De club is toe aan herijking van de komende jaren. Wat is haalbaar, waarop dan investeren? Dat kan als nieuwe mensen plek krijgen, tegelijk, maar beter opeenvolgend. De Jong, r.v.c, van Geel: nieuwe stap, wellicht ook voor de td zelf. Voor Gio ook beter, dit is schadelijk voor hem en de club. Een 2e Mario Been worden moet niet gebeuren. Meest succesvolste Feyenoordtrainer ooit vergelijken met Mario Been? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Wat wil je lezen? Ik bedoel dit: Als resultaten op deze manier doorgaan, wordt Gio met pek en veren uitgekotst door een deel van het Legioen. Zo er mag het niet komen. Het Mario Been etiket krijg je zo om je nek. Opportunisme is overal. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dan moet het donderdag eerst 0-10 worden |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En dan is het echt pek met veren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 - 21:23 schreef FR-Henk het volgende:[..] Wat wil je lezen? Ik bedoel dit: Als resultaten op deze manier doorgaan, wordt Gio met pek en veren uitgekotst door een deel van het Legioen. Zo er mag het niet komen. Het Mario Been etiket krijg je zo om je nek. Opportunisme is overal. Nou , ik denk eigenlijk alleen bij jou en Jan M , ik ken werkelijk niemand die Gio afzeikt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gio moet je ook niet afzeiken. Hij moet gewoon gaan.. via de frontdoor |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Afzeiken is niet hetzelfde als kapot maken en weg laten jagen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat gaat ook zeker niet gebeuren . Gio is een van de grootste Feyenoorders ooit! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 - 21:23 schreef FR-Henk het volgende:[..] Wat wil je lezen? Ik bedoel dit: Als resultaten op deze manier doorgaan, wordt Gio met pek en veren uitgekotst door een deel van het Legioen. Zo er mag het niet komen. Het Mario Been etiket krijg je zo om je nek. Opportunisme is overal. Jazeker bij ons ,maar hij heeft zijn statistieken van bewezen diensten. En daar kan geen opportunist tegen op. |
|
|
|